•♢°☆~ep.28~☆°♢•

261 28 1
                                    

Ha Neul özel ders vermek için geldiği lüks apartman dairesinden çıktıktan sonra 2. Katta olmasına rağmen asansöre yöneldi. Hava iyiden iyiye kararmıştı ve biran önce minik apartına dönmek istiyordu.
O karmaşık günden sonra huzurlu ve sakin bir hafta geçirebilmişti hatta hep hayal ettiği gibi kendine bir yaz işi bile bulmuştu. Böylece okul zamanı gezip tozmak için para biriktirebiliyordu.
Bu huzurunu bozmamak için bir hafta boyunca Taeyongla da görüşmemişti. Kızlarda bu sonuçsuz çabadan yorulmuş olacaklar ki pek bir şey yazmamışlardı gruba.

Apartmanın kapısımdan çıktıktan sonra  hırkasının düğmelerini ilikledi ve otobüs durağına doğru ilerledi.
Huzur dolu bir hafta geçirmiş olmasına raen içinde onu rahatsız eden bir duygu vardı. Her şey normalmiş gibi davranmak çok zordu artık. Belki de Markın yapmaya çalıştığı gibi uzak durmalıydı onlardan. Ama bencillikten başka bir şey olmazdı bu saatten sonra. Markın başı beladaydı ya da yanlış işler yapıyordu. Böyle bir şey yokmuş gibi davranırsa sonuçlarına kendisi de katlanmak zorunda kalacaktı. Belki bir ömür boyu vicdan azabı çekecekti. Bu kadar ilerlemişken pes edemezdi.

Duraktaki oturma kısmına yerleşirken telefonunu çıkardı ve Taeyong'un sohbetine girdi. Eski mesajlaşmaları okudu bir süre.
Ardından çok düşünmeden yazmaya karar verdi.

Ha Neul:
Selam

Taeyong:
Pes ettin sanıyordum.

Ha Neul:
Yoo...sadece kafa dinledim bir süre

Taeyong:
Hadi git biraz daha dinle o zaman.
İşim gücüm var benim.

Ha Neul:
Ne işin olabilir acaba.
Yaz tatilindeyiz.
Adam paralıyorsunuzdur kesin.

Taeyong:
Sen ve arkadaşların neden bize gangster muamelesi yapıyorsunuz anlamıyorum. Çok film izlediniz herhalde.

Ha Neul:
Ben ve arladaşlarım?

Taeyong:
Sen, Sooa ve Si Eun işte.

Ha Neul:
Ahh demek böyle şeyler de konuşuyorsunuz.

Taeyong:
Evet. Garip bir şeyler olduğu belliydi. Sonra Taeil de kendisine Si Eun'ın garip bir şekilde yazmaya başladığını söyledi.

(görüldü)

Taeyong:
Ten de eklenince foyanız çıktı tabi ortaya. Mark'ın ne yapmaya çalıştığını öğrenmeye çalışıyorsunuz sanırım.

(görüldü)


yazıyor...

Taeyong:
Bence hiç işin içine bulaşmadan vazgeçin.

Ha Neul:
Sana yazdığımı Mark'a söyledin mi?!

Taeyong:
Hayır.

Ha Neul:
Ya çoktan bulaştıysam?

Taeyong:
Bulaşmış olsan bana yazıyor olmazdın herhalde. O yüzden uzatmadan bırakın bu işi

Ha Neul:
Ne haliniz varsa görün. İyilik yapmak isteyende kabahat.

(offline)

Taeyong:
Yine de bir sorun
olursa yazabilirsin...

(offline)

| i n s t a b o y | TAEYONGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin