harminchat

1.6K 80 10
                                    

életem első +18-as része!:) igyekeztem jól megírni haha
szinte az egész részben felnőtt tartalom lesz, de majd jelzem, ha vége
a rész végén lévő szöveget kérlek olvassátok el, ha érdekel titeket, mi lesz velem a jövőben:)


"Baszd meg, bébi." 

Jungkook egy kis 'szórakozást' adott az idősebbnek. A zene ritmusára dörgölte hozzá a fenekét Suga ágyékának. Suga kezei a fiatalabb derekán pihentek, miközben szorította azt. 

Lehetett hallani Suga halk nyögéseit, miközben Jungkook továbbra is a csípőjét ringatta. Nagyon meleg volt a levegő, attól függetlenül, hogy még nem csináltak túl sokat.

A fiatalabb széttárta a másik lábait, majd összedörgölte az ágyékukat, ezzel nyögéseket kicsalva mindkettejükből. "Bébi-" Jungkook rátapadt az idősebb ajkaira, mielőtt be tudta volna fejezni a mondatot.

Jungkook miatt Suga alig tudta kontrollálni magát. Kidugta a nyelvét és megnyalta az idősebbet. Suga próbálta visszafogni magát attól, hogy ráhajtsa Jungkookot a kanapéra, és öntudatlan állapotig bassza őt. 

A fiatalabb áttért a csókokkal az idősebb szájától a nyakára, keresve az érzékenyebb részét. Lassan kigombolta Suga ruháját, miközben a nyakát szívta, ezzel számtalan foltot hagyva ott.

Suga beharapta az ajkát, amikor Jungkook rendesen az ölébe ült, és folytatta amit elkezdett. Az idősebb mellkasa is teli volt szívásnyomokkal. Amikor Jungkook elégedett volt a művével, letérdelt, hogy egy szintben legyen Suga ágyékával. 

Kigombolta az idősebb nadrágját, és lehúzta azt, az alsónadrágjával együtt, mire a pénisze a hasához tapadt. Szembe kellett néznie a másik férfiasságával. Felvette a szemkontaktust Sugával, majd megpuszilta a tetejét, és bevette a szájába. Meglepően, Jungkook nem öklendezett, és gyorsan le be tudta venni az egészet.

"B-baszd meg Jungkook, a sz-szád..." Az idősebb felnyögött, miközben megragadta a fiatalabb hajába, megpróbálta nem bántani közben. A másik kezével a kanapét markolászta. Mintha Jungkook a szopás szakértője lett volna.

Jungkook elkezdte fel-lemozgatni a fejét Suga péniszén, és minden alkalommal megnyalta a csúcsát, közben néha felnyögött, így a hangszála rezgésével is rásegített. "Bébi, ennyi elég lesz. Állj fel." parancsolta Suga, a fiatalabb pedig engedelmeskedett neki.

"Szeretném, ha sztriptízélnél nekem." Suga mind a két kezét a kanapéra rakta, és vággyal teli szemekkel nézett a másikra. Kicsit lejjebb húzódott, hogy Jungkook jobban elférjen az ölében, miközben hátradőlt.

Egy új zene kezdett el játszódni, ami mocskosabb és érzékibb volt. Jungkook először levette a pólóját, így az idősebb rálátott a felső testére. Ki gondolta volna, hogy egy baromira aranyos nyuszi ennyire ki van gyúrva? "Szent szar, bébi, te elmentél az edzőterembe, amíg nem voltam?" Jungkook beharapta az ajkát, majd bólintott. Eldobta a pólóját valahova a szobába, nem érdekelte, hova landolt.

Elkezdte kigombolni a nadrágját. Megfordult, és gyorsan lehúzta azt az alsójával együtt. Előrehajolt, hogy jobban látszódhasson a feneke, a nyuszi farkával együtt.

A kilátás kurvára erotikus volt. Suga előváladéka szivárgott csak amiatt, hogy nézte a nyuszit, aki a fenekét rázta, a kibaszott nyúl farkára tökéletes volt a kilátás. "Tetszik a (nyuszi) farkam, apuci?" Suga ráharapott a szájára.

A fiatalabb odament az idősebb öléhez, aztán a fenekét az idősebb péniszéhez dörzsölte, a nyúl farka csak még szexibbé tette őt. Suga rácsúsztatta a kezét Jungkook hátára, akit kirázott a hideg.

BUNNY HOTLINES [yoonkook] [befejezett]Where stories live. Discover now