tizenkilenc

1.2K 107 2
                                    

Honeybun
+82xxxxxxxxx


6:00

Találkozzunk holnap 12-kor az Espresseok-ban
6:00

Szóval aludhatsz végre egy picit. Tudom, hogy fáradt vagy, Bun
6:00

És igen, reggel hatkor írok neked, mert ma korán keltem
6:01

Ez az első alkalom
6:01

Mit tettél velem, Jeon Jungkook?
6:01

Egyébként vissza fogok aludni, csak be kell állítanom az ébresztőm
6:02

Majd ott találkozunk, bébi
6:02

AWE SUGA
6:40

Most értem csak haza lmao
6:40

Köszönöm!!
6:40

Én is megyek aludni ><
6:40

helyszín: espresseok

Suga belépett a kávézóba. Az édes friss kávé illata töltötte meg a helyet. A bent tartózkodók forró kávéjának aromája összekeveredett, ezzel egy új kellemes illatot hoztak létre. Egy zenész játszott lágy dallamokat a zongoráján a háttérben. Suga még sosem volt a kávézóban ezelőtt. Az egyik barátja ajánlotta, mert szerinte az egy tökéletes randi helyszín. Hoseok, a barátja, nem hazudott.

Suga nagyon szerette a békés és nyugodt hangulatot. Egyedül a rövid beszédet és a lány zenét hallhatta az ember, ezek halkak voltak, de komfortosak. Suga azon gondolkozott, hogy majd vissza fog menni oda egyszer. Jó helynek tűnt ahhoz, hogy kitisztítsa a fejét, és talán még inspirációt is fog találni ott.

Leült az egyik lévő szabad helyre. Meg akarta várni Jungkookot a rendeléssel. Elővette a telefonját, hogy írjon neki.

Bébi, hol vagy?
11:40

Máris ott vagy?
11:43

Yup
11:43

Oh, már látom a kávézót
11:50

Körbe nézett, abban reménykedve, hogy meglátja valahol Jungkookot. A telefonja hirtelen megszólalt, amikor ránézett, látta, hogy Hoseok írt neki.

GYERÜNK SZEREZD MEG A SEGGÉT YOONGAY!!!
11:55

Mi a fasz Hoseok
11:55

MOST KOMOLYAN VAN EGY RANDID, KIBASZOTTUL SÍROK
11:56

AZT HITTEM A LEGJOBB BARÁTOM ÖRÖKKÉ SZINGLI FOG MARADNI
11:56

DE NEM?!
11:56

MA NAGYON JÓL FOGJA ÉREZNI MAGÁT EYYY~
11:57

FOGD BE, HOSEOK
11:57

Egyébként
11:57

Kedvelem ezt a helyet. Ki vezeti?
11:58

Seokjin hyung
11:58

Namjoon párja
11:58

oHHHH
11:59

HAGYD ABBA AZ OHHHH-ZÁST ÉS MENJ BESZÉLGESS A PARTNEREDDEL YOONGAY
12:00

BASZD MEG HOSEOK
12:00

"Elnézést?" a halk hangot halva Suga rögtön felkapta a fejét, hogy a hangforrásához nézzen, és édes istenem, nem számított arra, hogy egy angyalt lásson.

"Uhm. Suga hyung?" kérdezte az angyal, mire Suga csak bután bólintott egyet. Megdöbbenve észlelte, hogy a fiatalember mennyivel gyönyörűbb volt élőben.

"Jungkook vagyok! Örülök a találkozásnak." mondta Jungkook mielőtt meghajolt. Suga mondta, hogy üljön le, mire a fiatalabb el is foglalta a helyét. Egymással szemben voltak. Jungkook összekulcsolta az ujjait.

Az, hogy Suga intenzíven bámulta őt, idegessé tette. Csak lefelé tudott nézni, hogy elrejtse az arcát.

"Hé, angyal, miért nézel le? Nézz rám. Nem harapok." mondta Suga kuncogva. Jungkook szintén nevetve bólintott.

Amikor Suga meghallotta Jungkook nevetését, tudta, hogy neki vége van. Tisztában volt azzal, hogy imádta a másikat, csak azt nem tudta, hogy ENNYIRE oda volt érte. Megköszörülte a torkát és megkérdezte, "Rendelünk?"

"Umm. Persze!" vette elő a pénztárcáját Jungkook, mire Suga megállította. "Rakd el. Hagyd, hogy hyung fizessen, okés?" mosolygott rá. "De-" "Semmi de. Én fizetek, bébi." szakította félbe, mire Jungkook elpirult. A fiatalabb tudta, hogy egész nap zavarban lesz, mert hát ott lesz SUGA, de erre nem számított. Nagyon szerette a beceneveket.

BUNNY HOTLINES [yoonkook] [befejezett]Onde histórias criam vida. Descubra agora