"Grrr. Hagyd abba, nyuszi!"
"Kényszeríts rá, SUGA!"
"Ne viselkedj úgy, mint egy rossz gyerek! Hívj hyungnak!"
"Nem foglak, SUGA~!"
"Hívj hyungnak!!!"
"Nem, SUGA!"
"Le foglak rakni-"
"Ne! Csak vicceltem, hyung! Ne rakj le! Szeretleeeeek~"
"Igen, én is így gondoltam."
"Én csak egy ártatlan, kicsi nyuszika vagyok, akit kíváncsi arra, hogy mit csinálsz! Ne hagyj eeeeeel~"
"Nem foglak! De várj- Érdekellek téged?"
"Azt mondtam, arra vagyok kíváncsi, hogy mit csinálsz~ Nem te magad érdekelsz, buta hyung~"
"O-oh. Bocsi, hehe."
"Miért nem maradtál ma otthon, Bun? Tudtál volna csinálni répa tortát."
"Uhm, az, hogy nyúl vagyok, nem jelenti azt, hogy folyamatosan répán élek. Hibrid vagyok, rendes ételt is eszek!"
"És ahogy már mondtam~ a Bónusz pénzért vagyok itt hehe."
"Holnap már nem leszek. Akkor szabadnapom lesz, yay! Egész nap aludni fogok~"
"Ohhh. Értem."
"Szóval mikor is leszel majd munkában?"
"Ezen a héten este nyolctól reggel hétig vagyok bent."
"Mi? Szóval ott fogsz ülni és fogadni fogod a hívásokat reggel hétig?!"
"Igen!"
"Mi a franc."
"Ez jó móka! Az emberek kedvesen megnyílnak neked és néha találkozok depressziós ügyfelekkel. Nagyon jó érzéssel tölt el amikor sikerül segítenem nekik, vagy valahogy fel tudom őket vidítani. Ez a munka sokat jelent nekem. Jól érzem magam közben és segíthetek embereknek."
"Wow."
"Biztos vagy abban, hogy egy nyúl vagy? Mert szerintem inkább hasonlítasz egy angyalra."
"Van egy pici farkam és bolyhos füleim, szóval igen~ Száz százalékig biztos vagyok abban, hogy egy nyuszi vagyok!"
"Nem vagyok angyal~ Csak szeretek segíteni embereknek."
"Azt hiszem, most már megyek aludni, Jungkook-ah. Holnap meglátogatom a kutyámat, Daeguban."
"Oh, rendben, Suga hyung!"
"Köszönöm, hogy hívtál minket, és megnyomtad a kilences gombot! Még egyszer, én Jungkook voltam. Vigyázz magadra Daeguban, és üdvözlöm Hollyt. Ha van valami problémád, vagy csak szeretnél velünk újra beszélni, ne hezitálj, hívd fel a bunny hotlinest máskor is! Legyen szép új éved! Boldog 2018-at! Jó éjt."
"Én is szeretlek."
"Jó éjt."
a hívásnak vége.
YOU ARE READING
BUNNY HOTLINES [yoonkook] [befejezett]
Fanfiction"Köszönjük, hogy a bunny hotlines-t hívta! Itt Jungkook beszél, segíthetek valamiben?" Amelyben Jungkook egy nyúl hibrid, aki egy nyúl telefonvonalnál dolgozik, Suga egy zsémbes, jóképű híres rapper Koreában és véletlenül rossz számot hív. - fordítá...