huszonkilenc

1K 88 2
                                    

"Jungkook-ah, gyere el velem valahova." Jungkooknak a fülei felálltak. "Hova, hyungie?" Suga kuncogott a másik buzgóságán. "A munkahelyedre."

Jungkook összezavarodva nézett a másikra, "M-mi? A bu-bunny hotlines-hoz? E-ez azt jelenti, hogy... mi... te-" Suga egy arca puszival szakította félbe a fiatalabbat.

"Igen, örökbe foglak fogadni téged." Suga elröhögte magát, amikor Jungkook lefagyott. A fiatalabb nem hitte el, hogy valaki megint adoptálni fogja. Igazából már várt arra, hogy Suga megtegye. Hisz már egy ideje randiztak.

"K-köszönöm." Ölelte át Jungkook az idősebbet, mire Suga rámosolygott. "Gyerünk, fejezzük be a reggelit, aztán menjünk zuhanyozni." 

helyszín: bunny hotlines

Beléptek az épületbe. "Wow, nem gondoltam volna, hogy ez a hely egyszerre néz ki ilyen aranyosan, mégis professzionálisnak." nézett körbe Suga. Mint más hívóközpontokban, ott is voltak kanapék, és más dolgok. A díszítés meglehetősen aranyos volt, és illet a nyuszikhoz. Volt kirakva egy tál, teli bébirépákkal, és egy cukorka automata is látható volt.

A biztonsági őr, és a recepciósok is nyuszik voltak. Az egyik kinézett az asztala mögül. "Üdvözöllek a bunny hotlines-nál! Szia, Kookie~, miben segíthetünk nektek?" mosolyogtak rájuk kedvesen. Jungkook ránézett az idősebbre, majd bólintott egyet.

"Szeretném aláírni az örökbefogadáshoz szükséges papírokat." A recepciós fülei rögtön felálltak. "Gondolom Kookiehoz kell." Mosolygott. "A második emeleten forduljatok balra, majd menjetek be a legutolsó szobába."

"Oh, oké. Köszönjük!" Jungkook vigyorogva integetett neki. "Viszlát, Janie! Köszi!" 

Elindultak a lifthez. Amint beléptek Suga megfogta a fiatalabb kezét. "Izgulsz, bébi?" Jungkook megharapta az alsó ajkát, majd igenre rázta fejét. "Egy picit."

Suga rámosolygott. "Nincs miért. Itt vagyok veled." Jungkook megkönnyebbülve sóhajtott. Legalább hála Sugának valamennyire lenyugodott. Régen volt, amikor örökbe fogadták, természetesen ideges volt. Mi van akkor, ha Suga már nem szeretné őt többé? Ha végül nem szeretné adoptálni? Ha-

A lift megállt a második emeleten. Mikor kinyílt az ajtó, elindultak a megfelelő szobához. 

Amint kinyitották az ajtót, egy Jungkookhoz hasonló nyúl hibrid fogadta őket. "Üdv! Maga biztosan Mr. Min. Szia, Kookie!" Jungkook intett a férfinak- mármint a nyúlnak.

"Kérlek üljetek le." Jungkook az ajkait harapdálva foglalta el a helyét. "Aris vagyok. Itt vannak az örökbe fogadáshoz szükséges papírok. Kérlek figyelmesen olvasd át őket, mielőtt aláírod. Bármikor visszahozhatod őt, ha mégsem szeretnéd, de szinte biztos vagyok benne, hogy örökre egy ilyen cuki nyuszival akarsz maradni, mint amilyen Kookie. Mindjárt visszajövök. Ha bármilyen kérdésed van, kérdezd Jungkookot." Aris elindult az ajtóhoz, majd kiment rajta. Jungkook az ujjaival játszott addig, amíg Jungkook a lapokat olvasta.

Nagyon gyorsan vert a szíve. 'Ez csak egy adoptálás, Jungkook. Miért izgulsz ennyire? Jézusom.' gondolta magában.

Suga feltett néhány kérdést, amikre Jungkook örömmel válaszolt. Mire Suga végzett az aláírásokkal, Aris visszajött. "Készen vagytok?" Jungkookék bólintottak majd átadták a papírokat. 

"Ez az egész három napig fog tartani. Ez az első nap, most csak a papírokat kellett aláírni. Holnap feldolgozzuk a lapokat, majd a legutolsó nap elvisszük Jungkookot kivizsgálásra, illetve ápolásra. Ne aggódj, semmi olyat nem fogunk csinálni, ami megváltoztatná őt. Rögtön a kivizsgálás után már viheted is."

"Még annyit szeretnék mondani, hogy Jungkook nagyon törékeny. Könnyen sebezhető, mentálisan és fizikailag is. Remélem te jobb gazdája leszel neki, mint az előző. Nagyon megdöbbentünk, amikor hallottuk, hogy mi is történt vele. El fogjuk venni tőled, ha olyat látunk, amivel bántalmazod őt." mondta Aris miközben rájuk nézett. Suga mindent megértett abból, amit a nyúl mondott neki.

"Értettem. Vigyázni fogok Jungkookra. Köszönöm szépen." mosolygott rá Suga. "Szívesen! Majd hívlak, ha a papírok és Jungkook is kész lesz. Legyen szép napotok." Ezután köszönésként kezet ráztak, majd Jungkookék kimentek a szobából.

"Menjünk fagyizni."

BUNNY HOTLINES [yoonkook] [befejezett]Место, где живут истории. Откройте их для себя