tizenhárom

1.2K 98 0
                                    

"Már bármelyik pillanatban megérkezhet már a kajád."

"Mi?"

"Esetleg dadogtam?"

"Nem, nyuszi."

"De honnan tudod, hogy hol vagyok?"

*halkan kuncog*

"Nem tudod, hogy hogyan működnek ezek a telefonvonalak, ugye?"

"Nem, nem tudom..."

"Néhány veled kapcsolatos információt rögzítettünk. Nem teljesen személyeseket, inkább ilyen átlagosokat. Például, hogy hol laksz, mi a telefonszámod, az emailcímedet, és a teljes nevedet. Ellenőrzési dolgokra használjuk őket. Nem kell aggódnod semmi miatt, nem vagyunk bűnözök, és nem is fogjuk kiszivárogtatni az információkat."

"Oh, wow, ez nagyon menő."

"Igen, eléggé haha."

"Mit rendeltél nekem, Bun?"

"Báránynyársat, kimbapot, és jajjangmyeont. Van nálad pénz, ugye?"

"Wow. Igen."

"Köszönöm."

"Szívesen. Nem kéne kihagynod az étkezéseket."

"Fontos, hogy egyél. Nem szabad kihagynod valamelyiket csak a munkád miatt, hyung."

"Kérlek vigyázz magadra."

"Aw. Ne aggódj, Bun. Hyung tud gondoskodni magáról."

"Okés."

"Bunbun nem akarja, hogy hyung beteg legyen."

"Főként akkor nem, amikor Bunbun nem tud rá vigyázni."

"Köszönöm, Bun."

"Most jött meg a kaja. Meg fogom enni, még egyszer nagyon szépen köszönöm. Most mennem kell, szia."

"Köszönöm a hívását, és azt, hogy a kilencest nyomta! Még egyszer, én Jungkook voltam! Ha van valami problémád, vagy csak szeretnél velünk újra beszélni, ne hezitálj, hívj megint! Köszönöm, álmodj szépeket és jó étvágyat."

a hívásnak vége.

kint van egy új fordítás "who is he [jikook]" címmel♡

BUNNY HOTLINES [yoonkook] [befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora