"Egy kávés és egy szivárványos örvény lesz." Most éppen a fagyizóban vannak. Rögtön odamentek a bunny hotlines után.
A kasszás odaadta a fagyijukat, amit Suga fizetett. Leültek valahova, majd elkezdtek enni. "Bun?" Az idáig csendben lévő Jungkook felnézett a másikra, "Igen?"
"Jól vagy? Azóta csendben vagy, mióta elhagytuk a házam." mondta Suga, majd megfogta Jungkook kezét. Jungkook beharapta az alsó ajkát. "Én-Én sajnálom... Cs-csak nagyon ideges vagyok."
"Miért?" A fiatalabb lenézett. "Nem tudtam, hogy komolyan gondoltad az egész örökbefogadás dolgot. Nagyon kedvellek téged, emiatt meg szorongok. Mi van, ha nem leszek elég jó neked? Vagy ha más nem fogsz szeretni az adoptálás után?"
"Én csak egy nyuszi vagyok, aki tud beszélni, és vannak emberi testrészei. Semmi különleges nincs bennem..." Sugának fogalma sem volt arról, hogy a fiatalabb ezt gondolta. A szegény babája most miatta szomorú.
"Oh, bébi." Suga elérte, hogy Jungkook ránézzen, majd újra megfogta a kezét. "Bébi, hyung egyáltalán nem tudta, hogy így érzel. Hyung sajnálja, és nagyon kedvel téged. Sosem fogom megbánni, hogy örökbe fogadlak téged, Jungkook-ah. Nem azért teszem ezt, mert azt akarom, hogy az állatom legyél, hanem azért, mert gondoskodni akarok rólad. Mindent meg akarok neked adni, hisz megérdemled. A telefonon lenni és segíteni másoknak mentálisan és fizikailag nem kis meló, sok erő kell hozzá. Tisztellek, amiért ilyen erős voltál az eddigi magányos utadon. Tényleg vigyázni fogok rád. Adj hyungie-nak egy esélyt, oké? Minden tökéletesen fog működni, bízz bennem."
Suga letörölte Jungkook könnyeit. Amit az idősebb mondott tényleg megérintette Jungkook szívét. Felálltak és megölelték egymást. Jó érzés volt Jungkook karjai közt lenni. Arisnak igaza volt. Jungkook sebezhető, de Suga megvédi az ő bébi nyusziját, bármi áron.
YOU ARE READING
BUNNY HOTLINES [yoonkook] [befejezett]
Fanfiction"Köszönjük, hogy a bunny hotlines-t hívta! Itt Jungkook beszél, segíthetek valamiben?" Amelyben Jungkook egy nyúl hibrid, aki egy nyúl telefonvonalnál dolgozik, Suga egy zsémbes, jóképű híres rapper Koreában és véletlenül rossz számot hív. - fordítá...