✞13.Rész

431 21 0
                                    

Jin szsz.

-Oké, szóval...miért akarod Hoseokot kinyírni?-szegeztem a kérdést Jungkooknak, aki toporgott a konyhában és közben káromkodott.
-Jaj, nekem komolyan nem lesz gyerekem...sőt, se tanár, se semmi olyan nem lesz belőlem, ahol tanítani kell, semmi türelmem nincs hozzá!-morgott, majd homlokát a pulthoz nyomta és hangosan kiabált-Aigoo, egy idióta vagyok!-játszotta a síró gyereket.
-Mi történt?-tettem karba a kezemet.
-Ahm, tudod vezetni tanultunk...-kezdte, de én közberöhögtem.-Mi olyan kurva vicces Jin-hyung?-húzta fel az orrát.
-Neh...haragudjh, de nemh értemhh a poénthhh-nevettem továbbra is-Te tanítasz valakinek valamithhh-nevettem tovább a jó poénon, de miután Kook nem nevetett velem együtt, rájöttem, hogy nem viccelt.-Folytasd-mosolyogtam.
-Szóval, ahm, egy analfabéta a vezetéshez! Majdnem elütöttük Yeontant!-csapott az asztalra.
-De Yeontan maximum a teraszra megy ki...-húztam fel a szemöldökömet.
-Éppen ez az!-töltött magának teát.
-Oh..-formáltam "o" alakot a számból.-Nem sikerült a vezetés?-döntöttem oldalra a fejemet.
-Nem értünk ki az utcára...ma mindenkinek szerencsés napja volt-húzott rá a pohárra.-Ki vegye át a vezetés oktatást?-nézett rám.
-Jungkook, nekünk kettőnknek van jogosítványa!-néztem rá hülyén, de Kook csak vigyorgott.-Hogy én?-böktem a mellkasomra.-Inkább meghalok, a végén elütjük Namjoont, aki bent van a házban!-mutatta az imént érkezett személyre.
-Sziasztok, Szia Cica!-adott egy puszit a homlokomra.-Mi történt veletek? Szellemet láttatok?-fordult felénk.
-Nem akarok Apa nélkül felnőni!-vágott szomorú pofit Kookie.
-Jungkook, 23 éves vagy-harapott bele egy almába Namjoon.
-De akkor is, te megakarsz öregedni gyerek nélkül?-nézett rá Kook, mire Nam félrenyelte a falatot.
-Khm, khmm Jinh ter-terhes khm vagyh?-köhögött össze- vissza.
-Nem Namjoon, nem vagyok terhes, arra gondolt, hogy ha meghal gyerek nélkül öregedsz meg-néztem páromra.
-Mitől akarsz meghalni?-fordult Jungkook felé a leader.
-Azért, mert Hoseok-hyungot tanítom vezetni..-nézett ránk, majd szűkített szemnyílásán-Hyung, ne nevess ki te is! Eomma is kinevetett az előbb úgy csináltok mintha egy idióta lennék!-csapott a combjára.
-Oké, oké-tette fel a kezeit védekezőn.-Miért nem tanítja más?-kérdezte.
-Mert a csajod az egyetlen akinek van vezetési engedélye rajtam kívül...-durcogott.
-Jeongguk!-kiáltottunk rá.
-A dupla kiröhögésemért ennyi kijárt-öltötte ki a nyelvét.
-Jó Hoseok nem olyan veszélyes, elmegyek én vele-simogattam meg Nam karját.
-Majdnem elütöttük Yeontant...-húzta fel a szemöldökét Kookie.
-Mi?-ugrott el az asztaltól-Azt a Yeontant aki a teraszon van csak maximum? Itt a Dorm környékén? Egy kurva nagy híddal és beállóval-kerekedtek el a szemei.
-Ne morogj már, nem én csináltam-húzódott össze Kook.
-Jin nem megy el Hoseokkal vezetni!-zárta le a párbeszédet Namjoon.
-Jin eljön velem vezetni?-futott ki a konyhába Hosi.
-Nem!-mondta Nam.
-De elmegyek!-mosolyogtam.-Hozd a kocsikulcsot!-mondtam, majd a kis remény elszaladt az előbb említett tárgyért.
-Nam, nagyon szeretlek!-adtam egy csókot páromnak.-Kook, téged is, mondjátok meg Yoonginak, hogy muszáj  volt felébresztenem, de őt is szeretem!-ütögettem meg a mellkasomat.
-Elmész Hoseokkal vezetni?-támaszkodott meg Yoongi az ajtófélfán.-Én is szeretlek Hyung, de-kezdte Yoongi.-Majd elmegyek én vele!-vette le a banda kisfurgonjának a kulcsát.-Mind elmegyünk-tartotta marokra a tárgyat.
-Nekem most kell egy üveg Vodka-fordult be, majd hirtelen ki Jimin a konyhából.
-Uramatyám, Hyung...-kezdte Namjoon.-Hoseok! Hoseok aki elütötte...-kezdte volna Nam.
-Yeontant?-húzta fel a szemöldökét Yoongi.
-Pontosan-bólintott Namjoon.
-Ne aggódjatok minden rendben lesz!-bólintott Yoongi.

Futást hallottunk meg a folyosóról, majd feltűnt Hoseok, aki a kezében a kulccsal ugrált.
-Ti is jöttök?-gondolt a többi bandatagra, akik a konyhában állták körül Yoongit.
-Igen-mosolygott Yoongi.
-Akkor induljunk!-tapsolt Hosi.

Időugrás okrrrrr

-Oké Hyung, szóval-kezdte Kookie.-Kezdj el tolatni-mosolygott.
-Oké, oké, tudom!-nevetgélt J-hope, majd elkezdett tolatni, azaz elkezdett volna, de nem tettünk meg 10 métert és hangos csattanással nekimentünk Taehyung virágainak.
-Yoongi hyung-kezdte Tae.-Mintha azt mondtad volna, hogy minden rendben lesz-húzta fel a szemöldökét V.
-Ez csak...-kezdte Suga.-Egy kis figyelmetlenség volt-köhögött.
-Csendet-mondta Namjoon.-Ne aggódjatok, everything will be alright-mosolygott a leader.

Hangosan felnevettem, majd odafordultam a páromhoz:
-So you think...I'm dump, stupid or dump ha?-húztam fel a szemöldököm.
-Nem, csak próbállak bíztatni benneteket-mosolygott.
-Azzal bíztatnál, ha a virágaim még mindig ha helyükön lennének, de hàt nincsenek...jujci-fintorgott a Maknae Line középső tagja.
-Taehyung, ne aggódj, elültetjük őket újra-itt megfordult Hoseok és így szólt-Sajnálom-hajolt meg, de mivel a keze még mindig fogta a kormányt, az autó vészesen közeledett a ház falához.
-HOSEOK! AZ UTAT FIGYELD!-rántotta el a kormányt Kookie.
-Na jó, elég ebből-szállt ki Suga az autóból.-Hoseok, olyan vagy nekem, mintha az öcsém lennél, de ha nem akarod, hogy kipicsázzalak, ebben a pillanatban kinyitod az ajtót és viszem magammal Jimint-mutatott az említettre.
-És ha nem?-rángatta a szemöldökét Hoseok, de Yoongi olyan fagyos tekintetett küldött Napsugarunk fele, hogy szerintem kialudt a fény egy kis időre.
-Figyelj Hosi-kezdte Namjoon-lehet, hogy ez az időszak nem arról szól, hogy vezetni tanulj-tette rá a kezét Nam, Hoseok vállàra.
-Lehetséges-sóhajtott az idősebb.

Kiszállva az autóból, J-hope a szemét szorosan a talajra szegezve jött oda hozzánk.
-Figyelj Hope, nem akartalak megbántani-kezdte Yoongi,
-Nem bántottál meg, valóban nem tudok vezetni-mondta Hoseok.-Csak azt hittem, hogy talán több időm van valami olyat is megtanulni, amiben nem vagyok jó, most, hogy nincs már senkim-hajtott le újra a fejét.
-Ugyan már-szóltam bele én is.-Te sok dologban jó vagy ez is menni fog!-mosolyogtam rá.
-Tudjátok, ez az időszak, amikor mindent beszeretnék pótolni, olyan mintha Bogummal töltött időben nem csináltam volna semmit-fújta ki a levegőjét Hosi.
-Haj Hoseok-mondta Tae.-Ha van melletted egy társ, annyira sok dolgot megtudsz élni, biztos vagyok benne, ha Bogum itt lenne, akkor támogatna téged, amiben csak tud-mosolygott.-De egyszerűen van neki kötelessége és úgy gondolta, abba az életbe, amiben neki most élnie kell, inkább nem von be-zárt le a mondandóját Taehyung.
-Lehet, hogy igazatok van-fújtam ki eddig benntartott levegőmet, hiszen nagyon kellemetlen volt ezt a folyton vidám srácot ilyen üresnek és elveszettnek látni.

-Ahm, lehet, hogy hülye vagyok, de csöng a telefonod Hoseok-ment be Jimin a konyhába, a telefonért, de mivel a konyha egyik fala üveg, láthattuk a kis mochi ledöbbent arcát.-Ha nem tévedek, akkor ott terem az ördög, ahol emlegetik-mutatta fel a telefont Jimin, majd Hosi kezébe nyomta.

-Ha nem tévedek, akkor ott terem az ördög, ahol emlegetik-mutatta fel a telefont Jimin, majd Hosi kezébe nyomta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Sziasztok Sacik!

Tudom, hogy sokat vártatok erre az igazán semmilyen részre, de itt van! Itt vagyok és visszatértem
Vigyázzatok magatokra

Puszi a nózidra:
Qian

A Dormunk TitkaiWhere stories live. Discover now