✞4.Rész

996 43 1
                                    

Jin szsz.

- Hát ez nagyonh jóó! - vihogok a telefonomat bámulva. Namjoonnal még itt vagyunk a hotelben, 3 nap múlva megyünk haza. Azaz, Joonie most nincs itt, de az lényegtelen, azt hiszem boltba ment, vagy tudom is én hova, nem figyeltem. Annyira unatkoztam már a kedves partnerem nélkül, hogy képes voltam beírni a keresőbe azt, hogy Namjin. Ne ítélkezzünk és ne kombináljunk, én még sosem kerestem rá a shippünkre, csak kíváncsi vagyok az ezzel kapcsolatos videókra. Éppen egy ilyet néztem és ezen vihogtam, hogy az ARMY-k túl jó megfigyelők. De tényleg. A legkisebb érintést, ami tényleg az egymás iránt érzett szerelem miatt történik, baszki kiszúrják. Annyira helyesek vagyunk. Főleg én (Worldwide Handsome😝) . Belemerülve a videók kielemzésébe, hallom ahogyan nyitódik az ajtó és bejön rajta Namjoon.

- Szia Cica, mizu? - mosolyog rám. Az ajtót meg én csukom majd be, mi?
- Namjoon, fogd be! Még meghall valaki! - teszem a mutatóujjamat ajkaim elé, ezzel keretet adva a mondandómnak. Nam megfordult és bezárta az ajtót, majd perverzen felhúzta a szemöldökét. - Nem azért, te barom! Azért, hogy lehetőleg holnap ne azzal legyen tele az újság, hogy Namjin is real! - morogtam.

Yoongi szsz.

- Hallod Yoongs! - kiabált Jimin a konyhából.
- Tessék ChimChim? - mosolygok rá. Tőle eltűröm ezt a nevet, amúgy utálom.
- Szerinted mit tegyek, ha a konyhapult felgyűrődött? - kérdezi. Most ezt én értettem félre vagy csak rosszul hallottam?
- Mit csinált Szivem? - kérdezek rá.
- Ahm, felgyűrődött? - ismétli önmagát.
- Ezt nem értem, mindjárt megyek - indulok el a konyhába, de amit ott látok igazolja, hogy tényleg jól értettem azt, hogy „felgyűrődött". - Basszus, ilyet még nem láttam!
- Úgy néz ki Eomma konyhapultja mint a kibaszott Himalája! - temeti pici mancsaiba a fejét.
- Jiminie...mit tettél Jin hyung konyhapultjára? - nézek rá.
- Hát, rátettem a wokot, abban melegítettem a rament - motyogta.

Jin szsz.

- A KONYHAPULTOM! - riadtam fel az álmomból. - Valami baj van a konyhapultommal - állapítottam meg és néztem Namjoonra akit szintén álmából riasztottak fel, akaratlanul. Bár, nem sajnálo, aki nem bír magával és kifárad, az így járt.
- A middel? - dünnyögi. Értetlen..
- A konyhapultommal - ismétlem magam.
- Szerelemem, tisztában vagy azzal, hogy képtelenség megérezni ilyet? Nincs semmi baj a konyhapultoddal, nem aludhatnánk még egy picikét? - simogatja meg az arcom.
Egy pillanatig belebújok a tenyerébe, mert szeretem a finom érintéseit, de a fallosz konyhapult miatt nem gyengülhetek el!
- Namjoon! - nézek rá.
Befejezi simogatásom, majd elővéve a telefonját bepötyögi Swag Yoongink számát.
- Szia Hyung, minden rendben otthon? - kérdezte a telefonba.

Swag szsz. (Yoongi😂)

- Most mit csináljak? - pityereg Mochim a kezeim közt. Kurvára nem tudom, de nem is tudom kigondolni, mert hirtelen megcsörren a telefonom. Ki lehet az?
- A picsába! Namjoon az! - nézek rá Chimre ijedt fejjel.
- Appa meg fog ölni! - kiált fel Chim majd befut a hálónkba.
- Hát, ha Appa nem is, az asszonya biztosan - mondom magamnak és Jimin hűlt helyének, majd felveszem.
- Szia Hyung, minden rendben otthon? - kérdezi a leader.
- Szia Namjoon, ahm, persze, minden a legnagyobb rendben, hát hogy ne lenne minden a legnagyobb rendben? - vakarom a tarkóm és közben előveszem a legmázosabb hangom, nehogy lebukjunk.
- Értem, mit műveltetek? - kérdezte. Természetesen lebuktunk.
- Himaláját csináltunk Eomma konyhapultjából- ismerem be. Jó keresztény módjára nem hazudhatok, bármennyire és csábító lenne a jelenlegi helyzetben.
- Mit? - röhög Namjoon, majd hirtelen abbahagyja és hallom, ahogy becsuk valamilyen ajtót a vonal másik végén. Remélem Jintől jött ki éppen és nem hozzá ment be, mert különben nagy bajba kerülünk mindketten.
- Min Yoongi! Felgyűrtétek a szájbatekert konyhapultot? Komolyan?Hányszor elmondta Eomma, hogy nem hőálló?! - suttogja idegesen.
- Tudom - suttogok, bár fogalmam sincs minek. - Namjoon, mi legyen? - kérdezem.
- Hát, szerezzetek egy új lapot és lehetőleg hasonló burkolómatricát a pultra! Képzeld, álmából riadt fel, hogy baj van a konyhapultjával - nevet a vonal másik végén.
- Ne nevess, mert ha Jin elmegy valahova és nem veled alszik Te is csak járkálsz fel és alá, hogy mi történt Jin hyunggal - húzom fel a szemöldököm.
- Mindegy, mire hazaérünk remélem, hogy eltűntetitek a hülye Csomolungmát a konyhából! Szia Yoongi! - teszi le a kagylót.
Hogy kurva életbe szerezzek új lapot a pultra három kicseszett nap alatt?

-----------------------------Hi!-------------------------------------
Annyeong Peaches!🍑
Köszönöm, hogy elolvastad ezt a részt is, írjátok meg lent kommentben, hogy tetszett-e nektek. Az az igazság, hogy nem tudom mennyire szeretitek az ilyen kis viccesebb részeket (bár nagyon szépen megy fel az olvasók száma, amit köszönök🤍🤍). Szóval itt a kérdès. Szeretitek eme könyvet?🤣🤍 Írjátok meg nekem PLÍZ🤍🍑 További szép napot nektek, puszi🤍
Annyeonghaseyo Peaches!🍑
A͜͡n͜͡n͜͡j͜͡i͜͡n͜͡

RENOVÁLVA!
Fenyőke🫀

A Dormunk TitkaiWhere stories live. Discover now