✞10.Rész

554 21 9
                                    




köszönöm  @WouVyyQ az ötletet :)

Mochi babák, kommentek nyitva, nem harapok, kérlek segítsetek nekem, hogy milyen szitukat látnátok szívesen, vagy kik azok, akikre jobban fókuszáljak egy-egy sztoriban. Nem ettem még embert, Armyt meg főleg nem :) Na befogtam, ha a tagolás fura, akkor ez egy dolog miatt van: gépről vagy, I'm so sorry B)

Namjoon szsz.

- Jung Hoseok! Azonnal nyisd ki az ajtót! - morogta Jin Hobi ajtajának.
- Hyung! - szólaltam meg én is - Nyisd ki kérlek, indulnánk már - vakartam meg a tarkóm.
Lépéshangok. Kattan a zár. Lenyomódik a kilincs. Nyitódik az ajtó.
- Hova a faszomba megyünk már megint? - kukucskált ki a biztonságot nyújtó falap kerete mellől, miután kúlturáltan megérdeklődte, hogy hova készülünk menni.
(naaaaa, mit szóltok ehhez a körülíráshoz? tiszta Gárdonyi, nem?)
- Hova hát, hova! Vidámparkba! Hyung, igyekezz! - sürgette Jimin az idősebbet.
- Hova sietsz Minnie? - nézett Yoongi párjára enyhén unott ábrázattal.
- Ahjj, elviszik az összes disznót! - toprzékolt Jimin.
- Mit? - néztem Jiminre.
- Kell nekem egy plüssmalac - nézett maga elé Jimin - Hyung, képes lennél megfosztani Jiminiet egy plüssmalactól? - vetette be boci szemeit. - Olyan kedvesen néznek ki, tökéletesen mutatna a gyűjteményembe! Van már kutyám, cicám, mókusom, hódom, majmom, békám, halam és... - sorolta, de Hobi közbeszakította.
- Ne aggódj! Sosem tenném! - paskolta meg öklével a szívét Hobi - Két perc és mehetünk! - hajtotta be az ajtót, de a lendület túl nagy volt, így visszacsapódott, ezzel arconcsapva Jint.
- Oh, Jung Hoseok, te idétlen ökör! Maga eszetlen! Most mi lesz így gyönyörű arcommal? - kezdett el dörömbölni Jin az ajtón.
- Jinnie, nincs ott semmi, azonnal gyere el onnan, plüssmalacot akarok! - dobbantott Jimin a lábaival.
- Chh, nem tisztelsz engem Park Jimin! Egy poliészter sertés többet ér az Anya-Fia kapcsolatunknál? - tárta szét a kezeit Jin.
- Általában nem - kezdte Jimin, de Jin közbevágott.
- Helyes! - mosolygott.
- De jelen esetben, igen! - rántotta meg a vállát Jimin.
- Jimin, mindkettőt! - mondta V, Jimin hanyag vállrántására utalva.
- Na megállj Jimin, én úgy fejbeverlek, Kim Namjoon engedj el! - kezdett el futni Jin, de mivel megfogtam, inkább futópadosat játszani.

- Készen vagyok!- lépett ki Hosi, ezzel megtörve az igen vicces szituációt - Indulhatunk? - kérdezte.
- Menjünk! - mondtam, majd magam után húztam Jint, mielőtt bármi kárt tenne a harmadik gyermekünkben. (értsétek a gondolatmenetem: ugye Jin és Namjoon a bangtan szülei, az első számú gyerek Yoongi, a második Hobi, a harmadik Jimin, a negyedik V és az ötödik Kookie)

TIMESKIP-okrrrrrrr

- Köszönjük Dongin! - mosolyogtam a sofőrünkre. (Farina Jo? valaki nézi őket? én nagyon imádom)
- Merre menjünk? - nézett rám Suga.
- Ki amerre akar, az üdítős standnál találkozunk - mosolyogtam.
- Oké, indulás! - húzta maga után Jimin Yoongit.

Jimin szsz.

- Yoongi ott! Ott van a malacom! - mutattam a rózsaszín disznóra, amit most láttam meg egy árusnál. Horgászni kell...
- Jimin...horgásszunk?-nézett rám Yoongi.
- Nekem kell egy malac Yoongi, bármi áron és ha erre az egy kérésemre ezalatt a kurva 3 év alatt nemet mondasz, esküszöm a golyóidat kell majd kihorgásznod és nem a műanyag, fröccsentett kacsákat! - néztem mérgesen.
- Hűha...menjünk... - fújtatott Yoongi, majd kézen fogott és elindultunk a malackámhoz.

Jin szsz.

- Namjoon drágám, vattacukrot? - mosolyogtam a szerelmemre.
- Csak ha almás - viszonozta gesztusomat.
- Mi más lenne? - nevettem, majd letéptem egy adagot az édességből és Joon szájához emeltem ha egyszer csak egy visítást nem hallottam volna, ami miatt felugrottam szinte Nam nyakába - Mi volt ez? - néztem rá, de a szívem kiakart ugrani a mellkasomból.
- Mintha Jimin hangját hallanám... - nézett rám Joonie, majd mindketten futásnak eredtünk.

Tae szsz.

- Kook, juice boxot vegyünk? - néztem egy hatalmas óriáskerékre, ami mellett állt egy stand ilyen dobozos üdítőt kínálva.
- Csak, ha nem epres - mint egy gyerek, komolyan mondom!
- Oké, úristen! - hallottam meg valami visítást és kiabálást.
- Ez Suga hangja - nézett rám Kook.
- Menjünk - indultunk el a hang irányába.

Hoseok szsz.

- A hívott szám átmenetileg nem kapcsolható, kérjük ismételje meg hívását később! - mondta a robot. Újra. Bogum...merre vagy?
- MAGA MOST MEGHAL! - kiabálta Yoongi. Elkezdtem futni a standhoz, ahol megálltak malacért. Vajon mit műveltek?

Yoongi szsz.

Nem elég, hogy utálok korán kelni: korán keltem. Nem elég, hogy utálok vidámparkba menni: vidámparkban vagyok. Nem elég, hogy utálom a majális horgászást: horgászom. Utálom, ha Jimint baszogatják, erre mi történik? Beszólnak Jiminnek.
- Horgászol Te vagy csináljam én? - néztem rá Chimre.
- Te ügyesebb vagy - nézett vissza.
- Hercegnő, a férfiasságodat a kapuban hagytad? - nézett ránk egy férfi azon kád mögül, ahol azok a hülye kacsák úszkálnak.
- Oho! Álljon meg a hadimenet papa - néztem az öregre - Nyugodton lehet maradni, mit gondol, ki maga itt? - torkolta le Yoongi.
- Jajj uram...magának is csajformája van, de ez, hogy néz ki?-mutatott Jiminre. - Meglátnám az utcán, szétkapnám, mint majom a zsebórát! - köpött.
- Egy, maga két percen belül meghal, kettő kérek egy pecabotot! - morogott Suga.
A fickó duzzogva odaadta Yoonginak a botot. A játék egyszerű: 1 perc alatt, 10 db kacsát kell kihalászni. 5 db-tól kezdődnek a nyeremények, 10 db után jár a malac.
Yoongi elkezdett horgászni, 45 másodpercet volt hátra, az utolsót kellett volna kihalásznia, de rángatta a kacsát, sehogy sem emelkedett fel. Eldobta a botot, belenyúlt a vízbe és kitépte a kacsát: az utolsó darab rögzítve volt a kád aljához. Okos, mit ne mondjak. Yoonginak itt gurult el a gyógyszere.
- Maga most meghal! - ugrott rá Yoongi az árusra, mire én visítva próbáltam szétszedni őket. Láttam ahogy megérkeztek a Bangtan szülők és TaeKookHope is.
- Itt mi történt? - nézett rám Jin.
- Yoongi mit művelsz azonnal szállj le arról az emberről! - kiabált Rap Mon, majd Hobival ketten felkeltették Yoongit és a faszit.
- Mi a fene folyik itt? - nézett ránk Tae.
- Aki megszólja Chimet meghal...ennyin múlt, hogy ne törjem be az orrát, de ha mégegyszer, ebben az életben, egy rossz szót is szól ránk, vagy egy rasszra, egy melegre, egy nőre, biztos kinyírom magát! - kiabált Yoongi és levette a plüssmalacot. - A cég ajándéka, igaz? - mosolygott.
- Vigye nyugodtan... - mondta.
- Tessék ChimChim - nyújtotta át a játékot Suga Jiminnek.
- Köszönöm Szívem! - mosolygott Jimin.
- Felhívom Dongint... - forgatta meg a szemeit Namjoon.
- Egyszer megyünk el vidámparkba...és akkor is valamit tönkreteszünk... - nevetett Hosi.
- Többször megmondtam már fiúk! Aki.. - kezdte Yoongi, de szinte egy emberként mondtuk el szokásos mondókáját:
- Ha ránézel meghalsz, ha hozzáérsz meghalsz, ha bántod őt meghalsz! - nevettünk, majd körbeöleltük, a mi vajszívű Swagünket.
- Csopi öli van és apátokat kihagyjátok? - jött vissza RM, majd becsatlakozott hozzánk.
- Hosi, mi mindig itt leszünk neked! A végéig! - nyújtotta kisujját Jimin.
- A végéig ChimChim - mosolygott Hobi.
- A végéig! - ismételtük el, majd jöhetett egy group pinky promise


QIAN is typing....

.KN

.KSJ

.MY

.JH

.PJ

.KT

.JJ

.BTS

Köszönöm, hogy elolvastad, ne feledjétek: ADVENT IDEJÉN KÉTNAPONTA SZTORI A TI KÉRÉSEITEKBŐL! 𝔹𝕐𝔼 𝕄𝕆𝕆ℕℂℍ𝕀𝕃𝔻!☾

ugyanazon ég alatt, ugyanazon Holdat nézzük...a végéig :)

(ezt úgy itt hagyom 'mosolygós emoji')

A Dormunk TitkaiWhere stories live. Discover now