✞2. Rész

1.2K 49 0
                                    

Jin szsz.

- I'm so sorry, but it's fake love, fake love, fake love! - dalolásztam, miközben tteokbokkit csináltam
(cső alakú rizstészta-rudak, chilikrémből készült szószban, a koreaiak kedvelt street foodja, koreában, lehet ilyen cső alakú tésztát és tteokbokki szószt is kapni-szerk.)
Tae látott valami sorozatot, amiben a szerelmes párok ilyet esznek és mivel nem szeretett volna senki sem körözni a fővárosban addig, amíg nem talál egy fast foodos kocsit, gondoltam ügyeskedek és elkészítem itthon. Istenem, milyen jófej vagyok!

- Jin, arrébb mennél egy kicsit? - hallottam meg Hobi hangját aki felmosott.- JIN? - emelte fel a hangját.
- Ja, persze! - mosolyogtam, majd elálltam az útból. De minek mos fel Hoseok, a takarító ma mosott fel, arról ne beszéljünk, hogy még nagyban főztem, ha bármi kicsöpög kezdhetem a felmosást. Mi ez a logika?

- Jinnie! Segítek! - hallottam meg Namjoon hangját, majd vele együtt egy puffanást.
- Kim Namjoon...mit műveltél a konyhámban?! - fordultam meg, majd megláttam ahogy, Namjoon a padlón fekszik fájdalmas grimaszokat vágva. - Isten, kikkel vagyok körülvéve?! - röhögtem majd odamentem Jooniehoz, miután lezártam a tteokbokkinak a szószát. Bocsánat mentem volna, de két lépés után én is hasra estem. - Auuuuuuuuuuuuu!-kiátottam fel, ugyanis bevertem az államat.

- Hát ti meg mit csináltok? - jött be Jungkook.
- Azt várjuk, hogy ellebegjünk és közben megvitatjuk a rák ellenszerét! - forgatta a szemét Namjoon, de Kookie értetlenül állt - Told ide a popsidat és segíts! - förmedt rá Joon.
Jungkook felsegített minket a földről, de neki is megkellett kapaszkodni, annyira csúszós volt a padló.
Amikor felszáradt kitálaltam a tteokbokkit, de azt is alig, mert miután felszáradt annyira ragadt, mint a ragasztó. Fantasztikus! Ki volt ilyen hülye, ki csinálta ezt a felmosóvizet?

Amikor leültünk enni, kénytelen voltam rákérdezni.
- Hope, te csináltad a felmosóvizet? - kérdeztem.
- Én aztán nem - nézett rám értetlen fejjel. - Miért kérded? - kérdezte.
- Azért, mert ezt valaki nagyon elbaszta, ragad az egész járólap! - válaszoltam.
Akkor végig megyünk az összes gyerekemen és a páromon.
- Jungkook, te csináltad a felmosóvizet? - néztem rá. Jiminnel összenéztek, majd hangosan elkezdtek nevetni - Én ilyeth..mégh azt se tudom hogyan kell csinálni - mondjuk mit is vártam ettől a roppant gyakorlatias bandától?
Tae sem lehetett, Yoongi pedig nemrég jött haza, ráadásul nem nagyon takarít. Nem mintha a többiek annyira gyakran takarítanának.
- Namjoon... - néztem rá. - Te csináltad?
- Én nem csináltam semmilyen felmosóvizet - jó kezdem elengedni már ezt a kérdést.
- Hát, akkor mindegy - nyúltam a kajámhoz.
- De nagyon büszke vagyok rád Jin! - ütögette meg a vállamat Jungkook, majd bólogatott a Maknae Line többi tagja.
- Mert? - néztem rájuk.
- Hogy spórolsz a vízzel - néztek rám.
-Hogyan?
- Tudod, abban a piros vödörben kell megmosni a kezünket, így spórolunk a vízzel - nézett rám Tae.
- Én egy környezetbarát szapppant tettem a vödör mellé, epreset! - vigyorgott Jimin.
Elkapott a gyanú, ezért hátrafordultam rápillantani a felmosóvödörre, ami természetesen piros volt. Visszafordulva homlokon csaptam magamat, nehogy kiessek a komoly anyuka szerepből és elkapjom az ablaktörlős röhögési roham.
- Basszameg - hajtottam le a fejemet
Namjoon elkezdett nevetni, utána Hobi, majd Suga is beállt a kórusba.
- Most mi az? - nézett ránk Jimin.
- Chim, koncentrálj kérlek egy pillanatra! - vette fel Suga a komoly arckifejezését.
Egy kis gondolkodás után Mochiból kitört a röhögés, majd Kooknak és TaeTae-nek is leesett, hogy az extra habos, epres, szappanos vízzel mosott fel Hobi.
- De Hobi, miért mostál fel? - nézett rá Jungkook.
- Lee néni kérte, hogy mossak fel a kikészített vízben - válaszolt Hobi.
Közben láttam, ahogy Nam kezd távoldni tőlem. Jobb is mert mindjárt megölöm...

|Visszaemlékezés|

RM szsz.

Jinnie megkért rá, hogy csináljak meleg, szappanos vizet, mert valami ruhát akarna benne kimosni kézzel, merthogy valami fontos felső, mert mittudomén, hogy hol vásárolta. A formás kis combjai elvonták a figyelmemet.
Már neki akartam állni megcsinálni a vizet, amikor találtam egy vödörben meleg, habos vizet. Mellette egy cetlit is, hogy
"Amíg meleg, ne használd".
Hát, hülye lettem volna nem használni, legalább nekem nem kell már csinálni. Jin, természetesen a "fáradozásomért" kiengesztelt. Amúgy semmi bajom nem lett volna a feladattal, de ha Jin ki akar engesztelni, ugyan miért ne fogadnám el?

|Visszaemlékezés vége|

Hope szsz.

|Visszaemlékezés|

Lee néni az előbb telefonált, hogy kicsit füllentett, mert elfelejterr felmosni. A gyerekei ma jöttek vissza Franciaországból és nagyon sietett hozzájuk. Nagyon megesett rajta a szívem, ezért megkérdeztem tőle, hogy hogyan szokott felmosni, megcsinálom én helyette. Mondta, hogy a vizet kikészítette, nekem csak annyi a dolgom, hogy felmossam vele a konyhát és a közlekedőt. Bementem a fürdőszobába, a vödröt megtaláltam, viszont papír nem volt hozzá. Furcsa volt, de gondoltam elfelejtette, hogy nem írt hozzá, így nem foglalkozva semmivel hozzáláttam a munkához.

|Jelen|

Jin szsz.

- KIM NAMJOON! MOST MEGHALSZ! A FELSŐ AMIT FRANCIAORSZÁGBAN VETTEM, KIMOSTAM FERTŐTLENÍTŐS, ANTIBAKTERIÁLIS VÍZBEN, MERT BASZTÁL MEGCSINÁLNI A FELADATODAT! - kiabáltam - MA A KANAPÉN ALSZOL! - jelentettem ki.
Mindenkiben fenneakadt a szó, még Suga is fehér lett.
Oké Jin, nyugodj le, számolj el 10-ig. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.
Nyugodt vagyok. Felvettem Worldwide Handsome mosolyomat, majd kimentem és a kinti bútorzatra kiterített antik-felsőmet megnéztem. A minta teteje kifehéredett, de amúgy semmi baja nem lett.
- Hatalmas szerencséd van Kim Namjoon! - kiabáltam kintről, de csak mindenki nevetését hallottam.
Megráztam a fejemet, összehajtottam a felsőt, majd visszamentem a házba.
Kitöltöttem egy pohár vizet magamnak, majd Nam mögött elhaladva „véletlenül" beleborítottam a nyakába.
- Jin! - ugrott fel hirtelen Nam.
- Ezt megérdemelted Appa! - nevettek a többiek, de mi ketten is rákezdtünk.

----------------------------Hi!--------------------------------------
Annyeong Peaches!🍑

Köszönöm, hogy végigolvastátok, a Dormunk Titkai 2. részét, remélem tetszett nektek!🥺🤍
Szép napot és vigyázz magadra!
Annyeonghaseyo Peaches!🍑
A͜͡n͜͡n͜͡j͜͡i͜͡n͜͡

Sziasztook!
Újabb renoválás🫀
Kérdeznék, számotokra olvashatóak voltak ezek a részek?
Szerintem valami botrányosak, de mondjuk akkor nagyon tetszettek🤣
Puszi a pocakotokra,
Fenyőke🫀

A Dormunk TitkaiOnde histórias criam vida. Descubra agora