✞3. Rész

1.1K 45 4
                                    

Suga szsz.

- Szia Cica! - vettem fel a telefont ChimChimnek.
- Szia Yoongs, figyi merre jársz? - kérdezte.
- Ahm, még itt vagyok a virágüzletben, miért baj van? - váltottam át aggódó hangnembe. - Jimin??
- Hát, tudod ma vannak az ilyen shippes napok és mindenki elment itthonról...nincs kedved esetleg ebben a negyedévben „itthon maradni" velem? Ha érted mire célzok - kérdezte a világ legpajzánabb hangnemében.
- Hogyne érteném, óvszer maradt még? - kérdeztem.
-Yoongi! Nincs idő felesleges kérdésekre! Azonnal gyere, vagy... - halkul el a hangja.
- Vagy? - kérdezem.
- Vagy könnyítek magamon egyedül! - halkította el a hangját a végére. Atyaég, már kezdek éledezni odalent. Micsoda egy perverz fasz lettem!
- Nagyon sietek édesem, 30 percen belül otthon vagyok! - nyomtam ki a telefont, majd sietve elintéztem pár dolgot és futottam hazafelé. Hazaérve, szinte kitéptem a bejárati ajtót a helyéről, hasonló hevességgel tettem ugyanezt a szobánk ajtajával. Jimin az íróasztalnál ülve dolgozott valamit, de csapzott hajamat látva beharapta ajkát, majd letévedt a szeme az ágyékomra.
- Na, mire vársz bébi? Magadévá teszel még ma, vagy megvárod amíg kezelem a déli gondjaimat? - nyalta meg az ajkait, majd a kezei elkezdtek lefelé vándorolni.
- Nem merj hozzányúlni! - emeltem fel a hangot, majd becsaptam az ajtót magam mögött.

Amikor vége volt a mai...hát, hogy is fogalmazzak...tornánknak, Jimint a karjaim közé zártam, majd már félálomban voltam, amikor egy nagy csapódást hallottam. Annyira nem hatott meg, gondoltam vagy leestem az ágyról, vagy Jimin pofozkodik álmában, rendkívül meglepő módon. Gondolataimat zavarta meg, hogy hirtelen meghallottam szerelemem hangját és az, hogy elkezdte simogatni az arcomat, ezzel megpróbálva, mint kiderült, visszainvitálni az ágyba, de a pici kéz érintése annyira jól esett, hogy inkább játszottam a szundikálót, végulis Chim vagy megunja ébresztgetésemet, vagy kimondja azt a szót.
- Yoongi, leestél, feküdj vissza! - szólalt meg. - Szívem, Babám, Életem szerelme... - próbálkozott, de belátta, hogy ez máshogy nem működik. - Apuci, kelj fel! - na, itt ellepte az agyam a köd és még a fény sebességét is megszégyenítő gyorsasággal ugrottam be mellé.
Sosem követeltem ki tőle ezt a becenevet, de tudja, hogy ezzel mindent elér. A kis okos!

Jin szsz.

Ma Joonie azt mondta, hogy tartsunk ship napokat. Ezt az elnevezést használjuk a dormban, igazából ez annyit jelent, hogy mindenki a saját kis párjával lehet. Ilyet kb. negyedévente szoktunk csinálni, egy szabályunk van; valakiknek mindig otthon kell maradni.
Hoseok, ilyenkor mindig Bogummal lófrál, tehát ől kizárva otthonmaradás szempontjából, főleg azért, mert még nem komoly a dolog, bár Hoseok többször is mondta, hogy jöjjön be hozzánk, de Bogum azt mondta, majd megismerkedik Hobival kicsit mélyebben, akkor bármikor bejön. Emiatt tiszteljük Bogumot, szerintem ez egy nagyon érett gondolkodás jele, tisztában van azzal, hogy a dorm egy nagyon privát szféránk, amit szeretnénk csak magunknak megtartani. Valószínű, hogy ezt Ő, mint színész is átérzi. Egyébként, én amúgy is régóta csíptem, egy
K-dramaban szerepelt amit nagyon szerettem.
(Love In The Moonlight? Valaki?😂😂)
Na de, a mi ship napjaink vége mindig szex lesz, és mivel a legutóbb mi otthon maradtunk (KHM...) ezért most valami élménnyel gazdagodtam volna. Jooniet addig nyúztam amíg el nem vitt a strandra, mert nagyon szeretem a napot és a vizet, illetve megbeszéltük, hogy elvisz valami olyan hotelbe, aminek az étterem része is nagyon puccos, viszont Chimnek csak annyit mondtunk, hogy vacsorázni megyünk, bár nem is értem, hogy érhette be ennyivel, amikor reggel hívta fel Joon, akkor miért mennénk vacsorázni? Valószínűleg ő is a Sugával kapcsolatos napjait tervezgethette már, ezért visszamondani se tudta volna, hogy hova megyünk vagy mit csinálunk.
A strandolásom nem telt terveim szerint ugyanis egyszer megyek strandra Kim Kibaszott Jóképű Namjoonnal és már itt pajzánkodni akarna MINDEN EGYES PERCBEN!!! Amikor már a megjegyzései elkezdtek izgatottá tenni, ezért futottunk a hotelbe, ahol lefoglaltuk már a szobát, így hamar elmerülhettünk egymásban és a 3-4 napos semmittevésben. Nam előre ment egy személyzeti taggal, hogy felvigye a táskáinkat, én addig az ügyeket intéztem a recepcióssal, ugyanis egy hétre foglaltam le a szobát. Ez azért különleges, mert ezek a ship napok általában 3 vagy nagyon maximum 4 napot ölelnek fel.
Miután végeztünk felrohantam Jooniehoz és mondtam, hogy kezdjük el a romantikát, mert kettőt pillant és vége van a parádénak. Megtöltöttem a szobában található 1-1 boros poharat, majd beüzemeltem a jacuzzit. Joonie még pakolászott, majd beült mellém és elmerültünk egymásb...vagyis a vízben.
Nem sokkal később felhívtam Taet, hogy minden rendben van-e ugyanis ők Japánba mentek, valami kiállításra, azt hiszem az volt a neve, hogy Szépségápolás az elmúlt századokból.
A telefont hosszú kicsöngés után felvették és Tae élvezetdús hangjait hallhattam „legnagyobb örömömre".
- Kookh, fejezdh beh, Eommahhh hívhhh..ahh - hallottam meg Taet.
- Khm, Kim Taehyung és Jeon Jungkook! - vettem fel a legszigorúbb hangszínem. - A szállást egy hétre béreljétek ki! - mondtam.
- Mert? - kérdezték egyszerre, még Nam is rámnézett.
-Mert most, hogy alig tudtunk egymással foglalkozni a leader adott nekünk egy hét szabadságot - mondtam.
- Tényleg? - kérdezték egyszerre.
Namjoon mondta volna, hogy semmiképpen, de egy hirtelen ötlettől vezérelve ráfogtam éledező tagjára amitől egy férfias nyögest folytott magába, majd bólintott.
- Tényleg! - mondta Namjoon
- Oksi, köszönjük, de most mennünk kell, mert Jeonhh Jung..hhhh Jungoo, Jungkookh - itt hallottunk egy csattanást a vonal másik feléről. -Nem bír magával, majd egy hét múlva tali, puszi! - köszönt el TaeTae.
Elemeltem a kezem Namjoonról amit egy morgással díjazott, de hát, majd megkapja az utánpótlást.

Felhívtam Sugát is, aki még csoda, hogy nem köszönte meg húszor azt, hogy együtt lehet Jiminnel, persze kb. hatszor leakart rázni már, de természetesen nem hagytam magamat. Miután elköszöntem Yoongitól, Namjoon, élve az Istenadta helyzettel, elkezdte szívni a bőrömet piciny nyakamon, amit természetesen a hangom kiengedésével díjaztam.

------------------------------Hi!------------------------------------
Annyeong Peaches!🍑
Köszönöm, hogy elolvastad ezt a részt is! Nagyon örülök, mert szépen gyűlnek az olvasóim száma, szuperek vagytok! Puszi nektek!🤍
Annyeonghaseyo Peaches!🤍🍑
A͜͡n͜͡n͜͡j͜͡i͜͡n͜͡

Renoválva🫀
Fenyőke🫀

A Dormunk TitkaiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora