✞12.Rész

729 28 12
                                    

Aki nem vallásos, nem hívő, ateista, más vallású, templomfóbiás vagy nem szeret templomba járni, annak elárulom, hogy itt nem vallásolunk (nincs is ilyen szó) hanem nevetgélünk.
Fun fact: Protestáns vagyok, nem katolikus, de mivel katolikusként vagyok keresztelve, sokszor jártam misére, emlékszem dolgokra, a sorrend egyes helyeken direkt van cserélve!

Aki katolikus, mélyen hívő, templomba járó, keresztény, annak pedig azt árulom el, hogy ez nem az egyház ellen szól, ez egy poén.

~kezdjüük

Jin szsz.

Ma egy igazán érdekes programot találtam ki vasárnapra. Jól tudom, hogy Tae és Suga vallásos, ezért elviszem őket a templomba. Vagyis...mindenkit.
Beülünk egy ilyen misére, kíváncsi vagyok mi történik vagy egyátalán milyen, a gyerekkori emlékeimet homály fedi.
De Joonie..
Joon ateista, legalábbis régen ezt mondta, amely határozottan szembe ment az én elveimmel, de erről a témáról azért nem beszélünk, mert felesleges vita, amit jobbnak látok elkerülni. Mindenki abban hisz amiben akar, nem?

Joon mellkasán feküdtem, a szobánkban néztünk egy filmet. A vígjáték poénjai mosolygásra késztettek, de a lelkemet nyomó ötlet nem hagyott nyugodni.
-Joonie-keltem fel párom mellkasáról.-Miért nem beszélgetünk a vallásról?-néztem rá.
-Ahmm...-vakarta meg a tarkóját.-Nem tudom, mert felesleges? Te mondtad, hogy csak vitát szít kettőnk között-mosolygott.
-Holnap templomba megyünk-mondtam ki a programot kerek perec. Minek rizsázzak, szükségtelen.
-Oké-mosolygott.
-De semmi ellenvetés? Veto?(ejtsd: vétó, tiltakozás)-kérdeztem.
-Semmi, a Főnöknek köszönet jár-mosolygott, majd újra felnevetett egy poénon.

Ahm...ennyi? Most komolyan...ENNYI?? Azt hittem komoly vitába kezdünk bele és végül lebeszél erről a, jobban végiggondolva, egyre rosszabb ötlettől.

🥀MÁSNAP☁️

-Jó reggelt!-kiabált Joon a konyhából.-Felöltözve gyertek le!-tartotta a hangszínt, ami azt eredményezte, hogy 10 perc múlva, a banda további 5 tagja lejött az emeletről.
-Kit öltél meg?-pörgött Kook vigyorogva.
-Misére megyünk-jelentette ki Joon.
-Jó szórakozást hozzá-mondta Suga, majd indult volna felfele.
-Ki is keresztény?-nézett Jimin Sugára.
-Én, de nem megyek misére, vasárnap, kilenc órára-mondta.-Majd tartunk közös imaórát-nevetett.
-Yoongi! Vedd fel a cipődet-mondtam.
-Most tényleg megyünk?-kérdezte Hosi.
-Nem vicceltem-mondta Joon.
-Ki hangoztatta magáról, hogy ateista?-emelte meg a szemöldökét Jungkook.
-Ilyet nem mondtam, csak egy kérdésre válaszoltam-emelte fel védekezően a kezeit Nam.
-Hurrá-mosolygott Kook.-Akkor itthon maradunk ugye?-fordult hozzám.
Na itt a fejem kétszeresére nőtt. Ilyen egy lusta, teszetosza, muki tehenes, piszkosul idegesítő kanbandát!
-MOST-néztem rá Kookra.
-Ahm, mármint, jó ötlet!-mosolygott.-Induljunk-ugrándozott.
A többiek utána, mindegyiknek levakarhatatlan vigyor a képén, mintha ezzel le lehetne engem ilyenkor le lehetne nyugtatni. Suga még visszanézett:
-Mi lenne, ha ma én főznék?-mosolygott.
-Kérsz egy baltát a fejedbe esetleg? Ugye nem? Akkor gyere-rántotta vissza Jimin a párját.

🙏🏻Helyszín: Templom ✝️

-Oda ülj be-mutattam Kookra, aki rögtön beült a pad legszélső részébe, utána V, Jimin, Hoseok, Én, Nam, Suga. Ők azért ültek egymás mellett, mert elsőáldozók voltak, így kimennek majd ostyáért.
Legalábbis kifognak menni, ha tetszik, ha nem.

-Jaj, valaki itt hagyta a szuvenírjét-mondta Kook.-Adjuk le a talált tárgyak osztályán!-mutogatta az énekeskönyvet.
-Jungkook, az egy énekeskönyv, tedd vissza!-mondta Nam.

Nagyeszű. Nem telt el két perc, Jimin is megszólalt:
-Ahj, mondani kéne valakinek, hogy ülésfűtést szereljenek be, fázom-mondta Jimin.
-Jimin...ezek fából készült padok-néztem rá Minniere-Nem lehet fűtést tenni bele-kopogtattam a padot.

A Dormunk TitkaiDove le storie prendono vita. Scoprilo ora