Jeremy: něčeho sem si nakonec šiml to co podzemní nemocnici sem našel byla skryta minulost: Ale nepochopil sem že to byli spisy o několika pacientu které ale na hoře na recepci evidované . Je to náhoda a nebo tajemství města pořad se v tom ztrácím no trochu sem přemýšlel a mam několik důkazu co potřebuju je na čase se vídat na povrch nebudu tu ani minutu. Takže se musím dokonale zamyslet cesta kudy sem propadl je trochu horším stavu takže to nebude dobrá volba to je ale dilema Po hodině později: Jeremy: No tak to je dobré není tady sice něco skvělého ale snad mě to dostane na horu pokud nevíte o čem sem mluvil tak době když sem s vámi nemluvil tak sem se vídal hledat jinačí cestu na horu a našel sem služební výtah na horu. Je trochu zlém stavu ale kdyby se mě povedlo vyšplhat po hlavním drátu kterým je upevněn výtah. Tak by se mě povedlo dostát na horu musím všechno zkusit všechno my ted musí pomoct.
Povrch nemocnice čas 19:00
Jeremy: Už tam skoro budu konečně vidím jasné světlo a čertví z duch a sem konečně volní a Niny nebudu na nic čekat a vyhledám si potřebné věci abych se dal do kupí sem trochu hrozném stavu abych vám to vysvětlil tak když sem spadl do podzemní nemocnice tak sem si dost ublížil a potřebuju nabrat energie nebo něco na přežiti sehnat už mě došli za soby. No dobrá zda se že podlé signalu už sem tomto měste sám takže ten kdo mě zatáhl do té pasty už stihl utéct no tak to je extrém .
Jeremy: no nevadí sice mi utekl ale mam jeho popis takže to budou potřebné důkazy na jeho dopadnuti no takže mam plánu jenom jedno jdu si sehnat potřebné věci a vyhledám si odvoz domu. Moje vybavení je skoro kompletní a jdu najít obchod takže jdu zpět po své cestě kudy sem od té nemocnice od kráčel jejda já sem tu dlouho nebyl musím si trochu o živit svoji paměti bylo to tady nebo někde jinde. No sem si jísti že to je tímto směrem a mám na konec pravdu opuštění obchod no tak tady se na několik hodím zdržím.
ČTEŠ
Opuštěné město
HorrorZde v tomto příběhu se bude jedná o to že hlavní hrdina bude řešit proč je je jedno město bez obyvatel a co se stalo .