Kapitola 15 všechno to skončilo snadno

2 1 0
                                    

Jeremy:Další záznam knihy kde jsem naposledy skončil aha už vím takžepokračujeme utíkal jsem dal od mista kde byl detektiv Jeremy alepořad jsem neměl vítezství v kapse poprvé jsem viděl detektivaJeremyho když zjistil kde jsem a vdali mně viděl. Musel jsem daljednat a tak sem odcestoval do toho to mista a myslel jsem jsi žedetektiva ho to uvězni v tom měste jenom on si musel najit zpusobjak se dostal jsem. A Tak jsem svůj život ukončil a tento připadneskončí Detektiv Jeremy sice prohrál ale moje minulost budeuzavřena doufám že už najdu finalní klid. Po hodině později:Jeremy: to si děláš srandu on ukončil svůj život vubec jsem tonečekal ale to znamena že muj připad bude koneční .


Jeremy:co těd asi budu dělat bude následovné projdu veškerá mista nějaké dukazy jsi na fotím a vyhledám cestu domu protože to bude finální konec potom mně čeká dovolena a nové případy za nedlouho se s vámiozvu zatím se mějte O 12 hodin později: Jeremy: máme skoro noc apotřebují se někde přespat díval jsem se také na internet apodle toho co jsem všechno viděl tak mohu odcestovat domu zítra ráno takže muj plán na druhý den zni následovně odcestují domu apotom podám veškeré dukazy potom budu mít dovolenou.

Nový den 

Jeremy:A je to tady je tu nový den a moje finální cesta se blíží kjednomu velkému konci vůbec jsem to nečekal že konec bude taksnadný ale vrah to všechno ukončil když se nedočkal k jedné velké spravedlností ale co už nebudu v tom to opuštěném měste sám když tu nikdo není odcestují hezky domu na nic čekat nebuduno zabalím si svoje věci a nasnídám se asi až v letadle a opět seprospím at mně ta cesta domu uteče je na čase to všechno dokončit do jednoho finale asi dokonce jsi pošlu pro auto na toletiště všechno je připraveno jak ma byt. 

Opuštěné městoKde žijí příběhy. Začni objevovat