Vypravěč: Náš příběh začina jedním obyčejným ránem kde bylo v jednom pokoji obrovské ticho a co si budeme nalhávat hrdina tohohle přiběhnu dospával ale netušil že jeho sen přeruší hovor který celkem nečekal a dokonce ho zavede do nečekáno dobrodružství.
Jeremy: ale no tak ja sem ten budík nenastavil proč mně budí. Aha tak to není budík to číslo celkem neznám zkusím si vzpomenout tak zkusím to hovorem zjistit halo kdo je u telefonu Adam: jak se máš Jeremy dlouho s mé spolu nemluvili mam pro tebe úkol. Jestli ho přijmeš Jeremy: no dobrá a o co jde poslouchám tě Adam: slyšel sem o jednom měste které kdysi bylo plné lidi jenom do doby než se stal neznámi incident a v tom měste nikdo není Jeremy: no a co chceš o mě když je opuštěné tak co ja s ním mám přesně dělat Adam: to je jasné dostaneš se tam a zjistíš co se stalo a veškeré informace jako vždy celkem tvoje klasická práce jako vždy Jeremy: no dobrá Adam:hele nebude ty vadit to že by ses umě zastavil a já bych ty o tom řekl více Jeremy: Hele co ty na to řeknu dneska mam volný čas vyhovuje ty to třeba kolem odpoledne Adam: skvěle tak se zastav klidně měj se zatím Jeremy: dobrá ty také se měj. Jeremy: no dobrá tak to by bylo mám ještě čas se prospat a potom bych sem se šel nasnídat a vyrazím za Adamem.
ČTEŠ
Opuštěné město
HorrorZde v tomto příběhu se bude jedná o to že hlavní hrdina bude řešit proč je je jedno město bez obyvatel a co se stalo .