O týden později:
Jeremy:Od oslaví z Adamem už uběhl jeden ten týden a ja jsem po všímtom dobrodružství odpočíval ve svém domě. To co jste minuléneslyšeli a neviděli jsme si povídali u grilu a potom mně zavolalBob a řekl mi že v deníku byla nová mapa cesty kde tajemní mužodešel. Něco mi snad tajil jako upřímně ten vrah který j se mipomstil se snažil muj život ukončil když jsem z toho ostrovaodletěl z letadlem nebudu vám tady říct jaký jsem měl v tomproblém přežit když tak jsi přečtete předchozí kapitolu. Také doufám že tato kapitola bude mít uspěch protože jinak dalšípokračovaní nebude. Takže jdeme dal po cestě mého zařizovaníbudu tak to mluvit protože dlouho jsem aktivní nebyl takže vám tovynahrazují. Takže zastavím se pro deník od Boba z policejnístanice.
Jeremy:No dobře takže ja už mam po rozhovoru z Bobem a pokud chcete příští kapitole rozhovor z Bobem dejte mi vědět takže jdeme dal.Váš názor je celkem pro mě podstatní takže jdu dal pokud máte nápady pro novou tvorbu dejte mi vědět omlouvám se že totopokračovaní je takové povídaní ale dnešní den byl celkem plánovací co budu dělat příští týden. Mám také planu se na deník těd podívat tak v další kapitole se uvidime.
Pokudchcete co nejdříve pokračovaní napište to do komentařu ahlasujte pro pokračovaní
ČTEŠ
Opuštěné město
HorrorZde v tomto příběhu se bude jedná o to že hlavní hrdina bude řešit proč je je jedno město bez obyvatel a co se stalo .