kapitola 5 a stale žiju

3 2 0
                                    

Jeremy:všechno už se zda lepší tak je část se zvednout a začít myslet. Potřebné údaje mam už připravene a je na čase vymysletjak se dostanu dobře ten kdo myslel ten útok na toto město mělvšechno jasné více jídla a městě nikdo kdo by ho zastavil. Tonení možné ta nemocnice zmizela to se mi nezdá když naposledy si vzpomínám na to jak sem zmizel z nemocnice na poslední chvíli Pohodině později: Jeremy: Zda se že někdo o mě dávno věděl achtěl se mě zbavit tím že mě pohřbí do podzemí no jineho směrunemocnice je sice v tahu ale ja tu stále jsem důkazy mam u sebefotografie mě pomohou aby sem něco mohl změnit. No je na časevyhledat dopravní prostředek který by mě pomohl dostat zase nazpět takže musím si vzpomenou odkud sem od začátku přišel městěsem šel jedním směrem a došel sem do nemocnice kousek od toho bylobchod. Takže pomoci mapy se mohu orientovat na cestu k letišti.Víte co ne nedříve složité na to abych sem se dostal domu budumuset řídit letadlo a to ja sem to neuměl a ni neumím doufám žese nic nedostalo to nepříjemné situace někde by tu měla byt příručka jak letadlo řídit.

Jeremy:ja jsem dokonalí profesionál ve svém prostředí vždy si dokážu poradit. Na každou věc je nějaké řešení sice to trochu potrvá ale sem bezpečí. Zatím tady nikdo mě nenajde takže mohu sepřipravit ale nebudu se zdržovat protože nevím jestli mě ten útočník nebude na dále hledat Po delším čtení později: Jeremy:Takže zaklad chápu to mě muže stačit na to abych sem se dostaldomu a všechno přežil zajdu si asi k letišti a najdu si letadlokteré by mě dostalo na zpět potraviny a všechno by mě mohlivystačit takže všechno by mě mohlo vyjit cítím dobry konec promě .

Opuštěné městoKde žijí příběhy. Začni objevovat