Kapitola 10 Konec nečekaného znamení

5 2 0
                                    

Adam:takže všechno dopadlo dobře a docela by mně zajímalo o tom případu co říkal Bob. Jeremy: a co chceš vědět už jsem ty přece říkal o tom případu. Chtějí někoho kdo by vyřešil připadmechanika jedné společnosti povídalo se o tom několik fámu. Adam:O to jsou velké drby to jse mně nejvíce libi tak povídej Jeremy:No jak říkám mechanik jedné společnosti ze svým bratrem vlastnilirestauraci a potom do jejich firmy přišel jeden padouch jakovždycky který měl pochybné umysli a potom všechno se zvrtlo.Proto budu rad když to nechám jít Adam: A proč to chceš nechatjinak je to skvěli připad zvlášť pro tebe někdo kdo je mistr případu který všechno vyřešil. Jeremy: Celkem dobré argumentyale víš co popřemýšlím o tom aspoň se budu snažit moment omluvmně Adame někdo mi vola slyšim svůj telefon kuchyni, Adam: neníproblém ja počkám.

TajemníTelefon:

Jeremy:Halo kdo je u telefonátu Bob: To jsem ja Bob Jeremy volal proto žes mé našli v deníku nečekané poznatky. Jeremy: Poslouchám ale je tocelkem divné Bob: A to v čem Jeremy: No myslím to že jsem tendeník zkoumal a nic nového tam nebylo jenom že j se padouch.Přiznal co udělal a všemu nebezpečí co jsi našel ty Bob: V deníku byla přihrádka z tajnou zprávou která naznačuje že deníky byli dva a to byla pouhá návnada v tajné schránce deníku . Takébyla i lokace Jeremy: To snad není možné město bylo první lokacia potom je tu další tak co to znamená Bob: To se rozhodní ty kdyžto byl tvůj problém chceš ho a nebo mam dat připad někomu jinému. Jeremy: Já ho beru ozvu se zitra jestli to nevadí. Pro zatím seměj


Jeremy:No tak to mně nejvíce překvapilo Adam: co myslíš Jeremy: no naš neznámí padouch si pro mě připravil nečekaní konec který jsemnečekal.

Vypravěč: A tady naše příběhová kniha konči pokud se vám tato knihanejvíce líbila budu rad když to napíšete hned pod touto kapitoloupokud chcete pokračovaní Opuštěného města 2 tak hlasujte provšechny kapitoly této knihy a potom když to napíšete no mějte sedobře . 

Opuštěné městoKde žijí příběhy. Začni objevovat