Kapitola 14 je vrah živi

2 1 0
                                    

Letuška: probuď té se pane probuďte se pane Jeremy: Co se stalo Letuška: nicse nestalo pane jenom smé na mistě a letiště se prochází k uklidua potom vyrazí zase na zpět. Do města Jeremy: aha promiň té madama děkují že ste mně probudilo trochu sem zaspal celou cestu přímo sem Letuška. Vypada to že ste celou noc nespal Jeremy: to je celímuj život na to si prostě zvyknu no už ale musím jít. Tak semějte děkují Po hodině později: Jeremy: no to byl dlouhý askvělí spánek moc sem si ho užil a jsem plní energie těd mohujednat Tak co tu máme místo je nové a něco úplně nového vypadá to jako skvěli sál nekonala se tu nějaká slavnost nebo tak něco nopřesně nevím ale budu rad když se to postupně budu zjišťovat


Jeremy:první záznam je skoro kompletní a už jsem uvedl to že toto místoje celkem divné než jsem jsi myslel je to celkem záhadné hergottakže kde tu začnu nejdříve hledat: No teda a ja jsem si myslel žeto místo není male dokonce vzadu je i lunapark který je obři a nečekaní ja se teda mam první miste ostrova to bylo celkem snadné byl jsem skoro pryč asi tak měsíc toto asi vidím na dva měsice.No super dlouho sem nebyl doma a těd to bude na mnoho dni. Po hodiněpozději: Jeremy: začnu Teda asi tím tajemním centrum mistě skvěle takže několik mistnosti jdeme na první mistnost. Tady se prohnalosnad tornádo nebo tak něco ale je tu všechno rozházeno to ale velmí potrvá .


Jeremy:moment co tu ale mam něco jsem ale našel to snad není možné jajsem jsi snad už začínal myslet že takové štěstí snad nebudumít a je to nový deník vraha on si snad napsal deníky dva ja jsemjsi myslel že to byl jenom jeden deník. No ale neodmítnu když jeto několik deníku tak jsi to teda přečtu deník vraha už dlouhojsem unikal detektivovi Jeremymu na toto místo ale už to nevydržímje to na mně ale moc Jeremy: hergot podle toho jak to dal čtu takje to mnohem větší síla žije ten vrah abych ho mohl dopadnoutnebo snad mam jednu velkou smulu. Dal jsi to přečtu a snad si něcodozvím .

Opuštěné městoKde žijí příběhy. Začni objevovat