Když fuyumi odešla, tak se mi Izuku zdál docela dost ospalý.
T: Proč pak nejdeš spinkat?
I: Denki mi napsal.
T: A proč pak?
I: No, chce se sem svavit.
T: Dobře, a Ashida taky?
I: Tobě se líbí že?
T: No.. jo trochu.
I: Nevadí todi, já jsem rád že jsme spolu.
T: Já taky.
I: No Ashida nepřijede s ním.
T; A proč?
I: No víš..
T: Něco mezi nimi?
I: Ano.
T: Oni se rozešli?
I: Ne, oni si dali pauzu.
T: A proč?
I: To se musíš zeptat Denkiho, to mi nenapsal, ale vím že je s toho špatný.
T: A Ashida je kde?
I: No u Tsu.
T: Tak já za ní pojedu a ty tu budeš s Denkim.
I: Dobře. políbil jsem tě
T: Nunu, tak jdeme se převlíct a já teda pojedu.Šli jsme se s Izukem převléct do normálního oblečení. Já jsem se s ním rozloučil, a jel jsem k Tsu kde byla Ashida. Byl jsem u ní. Zaklepal jsem. Tsu mi otevřela dveře.
Ts (Tsu): Ahoj Todoroki, potřebuješ něco?
T: Ano, mohu jít dál? Kvůli Ashidě.
Ts: Jo pojď.Tsu mě pustila dovnitř, šel jsem do obýváku a viděl jsem tam jak tam sedí Ashida a pláče, sedl jsem si vedle ní. Ona mě obejmula a dal plakala. Za náma přišla Tsu, a uklidňovali jsme Ashidu.
T: Ashi psss, co se stalo?
A: Prostě jsem se pohádali 😭, a J já t to nedávám b bez n něho.
Ts: Psssa Ashi, všechno bude v pořádku.
T: Ashi denki je teď u mě doma s Izukem, tak za ním pojedeme ju?
A: d dobře 😭.Rozloučili jsme se s Tsu, a jeli jsme ke mě domů. Byli jsme u mě doma. Já jsem vzal Ashidu do náruče, šel jsem k Denkimu a dal jsem mu ji.
D: Ashi 😟 psss.
A: já tě nechci ztratit.
D: Já tebe taky ne, tak už nepalkej.
A: d dobře.Po nějaké té hodině odjeli, a já jsem šel k Izukimu.
T: Zlatíčko, já jenom pojedu do obchodu něco koupit a hned se vrátím ju? Je to tady kousek takže půjdu pěšky.
I: Dobře.Na chvilku jsme se začali líbat, a potom jsme přestali protože Izuku šel dělat jídlo, a já jsem šel do obchodu. Byl jsem venku. Na proti mě byl Endeavor.
T: Co ten tady dělá.
Trošku jsem přidal do kroku, protože ho fakt nemám rád. Ale.. ten idiot si mě všiml.
E: Ahoj synu.
Já jsem mu neodpověděl a šel jsem dal. On se na mě podíval a šel za mnou. Já jsem byl už v obchodě, koupil jsme co jsem potřeboval, vlastně dáreček pro Izuka. Ale můj otec nesmí vědět že chodím s klukem, protože by to dopadlo špatně. Šel jsem z obchodu domů. Ale on mě sledoval. On si vážně myslí že jsem tak blbí že si nevšimnu že mě sleduje? No, byl jsem před barákem zazvonil jsem a Izuku mě políbil a obejmul. A hned za mnou přišel otec. Takže to bylo všechno v prdeli. Já jsem dal Izukuvi dáreček, a řekl jsem mu ať zaleze domů. V tu dobu se tam objevil Dabi. A šel za náma.
T: Dabi, co tu děláš?
D: Endero nech je bejt.
E: Proč? Proč si taky nenašel holku jak ty.
D: Protože ho holky nepřitahují.
T: Víš on má s tím problém.
D: Jo to vidím. Ale nepřišel jsem kvůli tomu že bych věděl že je tu Endero.
T: Aha a proč pak?
D: Jsem táta 🥰.
T: Jeeee tak to moc gratuluju 😊.
D: A vy dva jste strejdové 😊.
I: Dabi, ty budeš skvělý otec 😊.
T: Jo, Izuku má pravdu.
E: Počkej to už jsem jako děda?
D: Bohužel jo, ale já tě k nepustím k Enie.
E: Cože?
D: Já nechci aby poznala takového hnusného člověka.
E: Jakého??
D: No, rád jsem vás viděl kluci, ahoj.
T: Ahoj.
I: Ahoj.Dabi odešel, ale endero furt stál a čuměl na nás.
T: Můžeš vypadnout.
E: bez odpovědi
T: Ok.Vzal jsem Izuka do náruče. Ale Endero mi dal ruku na rameno.
E: Kam pak?
T: Já jdu domů pokud nevidíš.
I: Nech ho, chce jít domů.Endera odešel. Hurá konečně zmizel. No já jsem šel s Izukem domů, a já jsem ho položil na gauč. Když jsem ho položil, tak Izu se na mě podíval vystrašeným pohledem. Tak jsem si říkal jetsli se mě nebojí. On si sedl a já jsem si sedl vedle něho. On mě chytl za ruku a pevně mi ji držel.
I: Todi, ano je to blbost ale...
T: Co ale? 😟
I: Mě se líbí Bakugo, ani vím chtěl mě zabít.. já ani nevím proč se mi líbí.
T: I Izu, však si vždy chtěl mě, a teď je to najednou Baku?.. jako.. já nevím co mám na to říct.. já jsem prostě v šoku.. já prostě nevím.. já..
I: Ano Todi, psss, chápu nemáš slov.
T: Ale kdyby si chtěl tak jdi..
I: Todíku, já tě furt miluju.
T: Ale pravda je taková že víc miluješ jeho jak mě.. přiznej se..
I: a ano..
T: Dneska spím v obýváku..
I: Dobře.. promiň Todi.
T: Ale.. kdykoliv se ke mě můžeš vrátit..
(ouuuuu a Izu je v prdeli xdd, a jakoo idk proč tak píšu že ho chtěl Baku zabít nebo tak něco xd, fakt idk i když mám Bakuga ráda xdd)T: A klidně za ním můžeš jít u teď..
I: Todi😟.
T: Když ho tak miluješ..Já jsem odešel. Šel jsem někam do baru a bylo mi jasný že Izuku za ním půjde.. protože jsem měl v telefonu aplikaci a vím kde se pohybuje atd.. a on šel za nim.. děkuji Izu hej fakt jsem opravdu rád.. ale až tu nebudu.. tak se budeš divit.. byl jsem v baru a popíjel jsem whisky. Vedle mě si sedl Kirishima. Tak jsme si tam začali kecat. Já jsem po nějaké chvilce odešel domů. Přišel jsem domů.. a.. byl jsem tam sám.. nevěděl jsem co mám dělat.. ale.. je načase to udělat.. šel jsem se podívat do ložnice.. a on si věci nezbalil.. ale i tak.. ublížil mi.. nechápu jak mi to mohl udělat když mě tak miloval.. a teď.. nic.. šel jsem do kuchyně a vzal jsem si nůž. Šel jsem na moje oblíbený místo v koupelně a díval jsem se na svoji ruku a na nůž.. a přemýšlel jsem u toho..
Pohled Izuka
Když Todi odešel, tak jsem chvilku byl doma a litoval toho. Ani já sám sebe nechápu. No šel jsem za Bakugem si pokecat. Po nějaké chvilce jsem odešel a šel domů. Byl jsem doma.. a.. slyšel jsem něco z koupelny.. do prdele.. Todoroki...
Pohled Todorokiho
Já jsem to udělal. Řezal jsem se. A brečel jsem u toho.. Izuku za mnou přiběhl.. sebral mi nůž..I: Todi začal jsem brečet
Já jsem neodpověděl. Ošetřil mě, umyl vanu a odnesl mě do ložnice. Já jsem ležel a nedíval jsem se na něho. Díval jsem se na zem. Protože jsem byl na Izuka trošku nasvatny, a byl jsem taky smutný. Tak jako, hej nejdřív mě fakt moc chce a najednou si jen tak odejde za Bakugem. Dost mě sere Izuku. Ležel jsem, zátim co on si sedl vedle mě a koukal na mě.
I: Todi.
T: Co chceš.
I: Já se tě omlouvám.
T: Aha.
I: Promiň, moc mě to mrzí.
T: Tak už se rozhodni. Chtěl si mě tak hodně a teď si jen tak odejdeš za Bakugem tak jsi normální?
I: Promiň Todi, já se taky nechápu. Opravdu se ti omluvám.
T: Jetsli chceš s ním žít tak si klidně bez.
I: Todi, ty chceš abych tě opustil?.
T: Ne ty to chceš. Když ho víc miluješ jak mě. I sám ses přiznal.
I: Jo.. přiznal..Izu si lehl za mnou a on si mě otočil. Ale.. začal jsem si prohlížet krk a měl tam c c cucfleky od B Bakuga.. otočil jsem se zpátky..
I: Copak?
T: Nic.
I: Todi 😟.
T: Nech mě. Proč si mě tam nenechal se zabít??
I: Protože tě miluju, a nechci tě ztratit.
T: Ale víc miluješ jeho.Vstal jsem a šel jsem si lehnout do obýváku. Díval jsem se na moje ruce kde jsem měl obvazy. Šel jsem do baru. Protože jsem na to fakt neměl nervy. Viděl jsem tam Momu tak jsem si za ní sedl. Šlo vidět že ji taky někdo ublížil. Objednal jsem si whisky. Za mnou si někdo sedl ale já jsem to ignoroval. Ten za mnou byl Bakugo. Dal mi něco do pití, i Momě. Já a ona jsme si toho nevšimly.
ČTEŠ
Že by pravá láska? (Tododeku) [CZ]
FanfictionIzuku a ostatní měli hotovou školu. (chápeme xd). Byl dlouho době zamilovaný do Todorokiho. Chtěl mu už na škole říct co k němu cítí ale bál se toho. Todoroki věděl že ho Izuku miluje, všichni to věděli. Byla bych moc ráda kdyby jste příběh sdíleli...