pohled Izuka Klasika, ok věděl co jsem chtěl. A cítím se jako kdybych byl už připravený. No šli jsme zpátky k Todorokimu domů. Já jsem si lehl na postel do ložnice. Ale on za mnou přišel a zamknul dveře.
I: Proč zamikáš?
T: Aby si mi nikam neutekl.
I: um a o co ti jde? 😅
T: No hold, vidím to na tobě tak ti to tak splním protože tě miluju.Todoroki šel za mnou do postele a začal mě líbat. Ale najednou se ozvala velká rána jako kdyby někdo vykopl dveře. Přestali jsme a šli jsme se podívat co to bylo.
Pohled Todorkiho
Slyšel jsem nějakou ránu, jako kdyby někdo vykopl dveře tak jsem přestal Izuka líbat a šli jsme se podívat co ti bylo.B: Deku!!
Kurva byl tam Bakugo.. co furt chce po něm je můj.
T: Izu běž do ložnice a zamkni se tam.
Izuku na mě kývl a šel do ložnice a zamkl se tam. Já jsem šel k bakugovi.
T: Co tu chceš
B: Kde je deku?
T: Nevím.
B: Je tu já to vím.
T: To si třeba nemohl zazvonit, ale ne ty jsi mi radši vykopl dveře aby mě okradli co?
B: Kde je deku!
T: NevímBaku do mě strčil, a šel se podívat do ložnice. Já jsem mu mezitím zmrazil nohy.
T: Kam si myslíš že jdeš?!
B: Jdu se podívat jestli tam není deku!
T: Tam je moje soukromí! Když odejdeš tak ti ty nohy rozmrazím.
B; No dobře.Rozmrazil jsem mu nohy, ale neměl jsem to dělat. Rychle vtrhl do ložnice a něco udělal Izukovi.. ne kurva Izu! Ležel tam na zemi a Bakugo mezi tím utekl. Rychle jsem šel k němu.
T: Izu.. haloo.
Izuku neragoval, měl jsem strach tak jsem zavolal záchranku. V nemocnici
T: chybíš mi..
I: t t todi
T: Izu?
I: kašlal jsem Ty tu jsi celou dobu se mnou?
T: Ano já.
I; miluju tě.
T: já tebe taky.Když jsem to dořekl, tak se tam objevil Baku. Když ho Izu uviděl tak se otočil na druhou stranu.
T: Co tu chceš?
B: Omluvit se.
I: Vypadni.
B: Izu, moc mě to mrzí já ani nevím co to se mnou bylo.
I: No dobře.. omluvu přijímám.
B: Děkuji..
I: Ale bez pryč.
B: Dobře.Když Baku odešel tak Izu se otočil na mě a chytl mě za ruku.
I: Kdy můžu domů?
T; Doktor říkat že až zítra, ale já tu budu s tebou.
I: Dobře.
T: A psala mi Inka, tvoje mamka.
I: A co psala?
T: Že se vrací domů.
I: Aha, takže jí to budeme muset říct?
T: Nic jienho nám nezbývá.
I: Doufám že jí to nebude vadit.
T: Podle mě bude ráda že sis někoho našel.
I: Asi ano no.
T: Měl by si spinakt, aby tě mohli zítra pustit domů.
I: Dobře tak dobrou todi.
T: Dobrou.Izuku usnul a já jsem mu dal pusu na čelo. Vypadal hodně unaveně. Já jsem si lehl na gauč a taky usnul. Ráno
Pohled Izuka
Vzbudil jsem se, a viděl jsem jak Todoroki spí na gauči. Byl roztomili.I: Todi~
T: mh~
I: Todi~ vstáváme. Chci jít domů.
T: Ahojky zlatoVstal jsem a šel jsem za Todorokim ho políbit.
T: Ranní polibek.
I: Miluju tě.
T: Já tebe taky.Vzal jsem si věci a šel jsem se převlíct do koupelny. Když jsem se vrátil, tak todoroki mi zbalil věci. Šli jsme domů. Šli jsme ke mě domů, protože moje matka se vrátila z Evropy. S Todim jsme si sedli do obýváku na gauč. Bál jsem se matčiny rekace, jak bude reagovat když jí řeknu že jsme gay, a že chodím s Todorokim. Přišla za náma a sedla si na gauč. Todoroki mě chtěl chytit za ruku ale já jsem ruku odtáhl, naštěstí si toho mamka nevšimla.
I: Ahoj mami, moc se mi stýskalo, jak pak ses měla?
Obejmul jsem mamku.
In (Inka): Broučku mě se taky stýskalo, měla jsem se skvěle moc se mi to líbilo.
T: Dobrý den.
In: Je ahoj Todoroki.
Já jsem si zpátky sedl věděl Todorokiho.I: Mami já potřebuju s tebou něco probrat.
In: Copak děje se něco?
Když to mamka řekla tak jsem Todiho chytl za ruku. Ona si toho všimla a podívala se na mě pohledem metry prostě nejde popsat.
I: Mami.. já.. nezlob se.. ale.. no.. um.. já jsem g g gay. A chodím s T T Todorokim.
Chytl jsem todorkiho pevně za ruku, protože jsem se bál reakce.
In: Izuku, mě to nevadí beru tě takovího jaký jsi. Nevadí mi to furt tě mám moc ráda, a jsem ráda že si s někým šťastný.
I: Takže ti to nevadí?
In: Nevadí broučku.
T: Jsem rád že vám to nevadí, protože já ho prostě nepřestanu milovat.
I: Já tebe taky Todi.
In: Jste spolu moc roztomilí.
T: Děkujeme.
In: Izu, já mám zase pro tebe překvapení.
I: Jaké?Vedle mamky si sedl Všemocný. Počkej co? V všemocný? Oni spolu chodí?
V: Ahoj Kluci.
T; Je dobrý den.
I: V v v všemocný?
V: No ano Izu.
In: No víš, já jsem s ním zasnoubená.Otevřel jsem pusu protože jsem tomu nemohl uvěřit.
I: c c co?
V: Ano.
In: Neboj se Izu, budu mít dvě příjmení.
I: Takže budeš mít furt Midoriya?
In: Ano.
T: Tak to gratuluji.
I: Já taky.Zavřel jsem pusu.
I: Tak mi už půjdem, tak p pa
V: ahoj
T: Naskle
In: pa
ČTEŠ
Že by pravá láska? (Tododeku) [CZ]
FanfictionIzuku a ostatní měli hotovou školu. (chápeme xd). Byl dlouho době zamilovaný do Todorokiho. Chtěl mu už na škole říct co k němu cítí ale bál se toho. Todoroki věděl že ho Izuku miluje, všichni to věděli. Byla bych moc ráda kdyby jste příběh sdíleli...