Ale po chvilce usnul. Usnul jsem taky, ale jenom na chviličku. Vstal jsem s postele vzal jsem si na sebe trenky a šel do kuchyně udělat jídlo. Když jídlo bylo hotové tak jsem slyšel nějaké rány z ložnice. Rychle jsem tam běžel. A viděl jsem jak Izuku leží na zemi. Rychle jsem k němu přiběhl.
T: Izuku co se stalo
Izuku mi neodpověděl. Ve zdi byli mál dírky tak jsem mu dal aspoň trenky a odnesl jsem ho do obýváku na gauč a tam jsem ho položil a přikryl jsem ho. Chtěl jsem jít zpátky do ložnice a podívat se blíž co to je na té zdi. Ale Izuku mě chytl za nohu a já jsem se zastavil. Podíval jsem se na něho a chtěl abych si k němu lehnul. Tak jsem si k němu lehnul.
I: Todi, prosím neřeš co se teď stalo. Nic to není a nic se mi nestalo.
Když to Izuku řekl tak jsem nevěděl co mám na to říct. Jenom jsem se k němu přitulil a dělal jsem jako kdyby nic neřekl. Docela mě to i vyděsilo. Izuku mi ležel na ruce. Když se otočil na druhou stranu, tak jsem viděl na moji ruce krev. Šáhl jsem na hlavu Izuka a krev šla s tama. Byl jsem vyděšení. Tak jsem mu to ošetřil.
I: Todi co děláš?
T: Tekla ti krev z hlavy.
I: aha..Vyletěl jsem a šel jsem se podívat do ložnice na tu zeď. A do prdele, na zdi bylo trochu krve. Ale proč to Izu udělal. No, nechal jsem ho v obýváku má gauči aby se trochu prospal. Vzal jsem si na sebe aspoň ještě tričko. Seděl jsem na zemi v ložnici na proti té zdi a přemýšlel jsem. Izuku se vzbudil a šel za mnou sedl si za mě a obejmul mě.
T: Zlato, co si tu dělal?
I: Říkal jsem aby si to neřešil, Todíku.
T: Izu co si tu dělal?
I: Nic jsem tu nedělal.
T: Izu prosím nelži mi, tekla ti krev z hlavy a na zdi je taky trochu krve. Tak proč ses mlátil hlavou o zeď?
I: Já fakt nevím.
T: Takže ty nevíš proč si to dělal?
I: Nevím.
T: Izuku.
I: Promiň, já jsem ti to nechtěl říct kvůli tomu aby ses tím trápil.
T: Izu stejně bych to poznal. Tak mi řekni proč si to udělal.
I: Todi, j já prostě nevím co se mnou bylo.
T: Opravdu? Musíš mít nějaký důvod.
I: Podíval jsem se smutně
T: Izu? Já nechápu jak ses mohl mlátit do zdi hlavou, vždyť se tvé sny vyplnili, tak proč? Proč?!
I: Chceš to teda opravdu vědět?
T: Celou dobu se na to ptám, tak je jasný že to chci vědět
I: Dobře. Já ,povzdychl jsem si, už prostě nechci žít.
T: Izuku..
I: No..
T: Vždyť máš všechno, všechny sny se ti splnily které si chtěl, máš mě, jsi hrdina, byl jsi na U.A co ještě všechno chceš, máš úžasný život, co mám říkat já, ty si měl super dětství které chci taky, ale měl jsem ho jiný. Tak co ještě všechno chceš?!
I: Todi...
T: Řeknimi co ještě všechno chceš?
I: Já se chci zabít za to co jsem ti udělal.
T: Aha...ale za to si můžeš ty.. ne já
I: No právě..
T: Ježiši Izuku, no tak si udělal chybu, tak mě to zamrzelo, tak na to nemusíš myslet furt a prostě přestat, teď jsi tady jsem tu s tebou, vždyť si mě tolik chtěl, toužil si po mě, a najedou s tebou začnu chodit, a hned se zajímáš o jiný. Já prostě nevím co ti mám na toto říct.
I: Já se prostě chci za to zabít, za to co jsem ti všechno udělal, za to že si se kvůli mě řezal.
T: Izu, podívej se, jetsli chceš jít za jiným tak si běž, ale nezabíjej se.Odešel jsem někam ven
I: Todi..
Byl jsem venku a někam šel, byl jsem sám, sedl jsem si v parku na lavičku a přemýšlel jsem nad Izukem. By mě zajímalo jak moc mě miluje..jetsli by pro mě fakt udělal pro mě všechno a klidně jestli by mě i zachránil..no..skusim ho..ale nerad to dělám ale musím..šel jsem zpátky domů.
I: Todi!!Nereagoval jsem. Šel jsem přímo do kuchyně a vzal jsem si nůž. Šel jsem před něho. Měl jsem nůž u břicha a zapíchl jsem ho do břicha.
T: Tak teď si uvědom kdo jsem..
I: Todi!! Do prdele už!pohled Izuka
Rychle jsem zavolal záchranku, a odvezli si Todorokiho, mezi tím jsem byl doma sám. Šel jsem si lehnout do postele a zapřemýšlel jsem se. A došlo mi že Todoroki má pravdu, že mám všechno co chci, že se mi splnily sny. Začal jsem si to všechno uvědomovat. Ale furt mi nějak nedochází proč to Todoroki udělal, proč úředemnou zapíchl ten nůž do svého břicha..Po chvilce přemýšlení jsem usnul. Probudil jsem se ráno a napsali mi z nemocnice že můžu jít Todorokiho navštívit. Vyčistil jsem si zuby, oblékl jsem si černý sako. Po cestě jsem todimu koupil kytici růží a šel do nemocnice. Šel jsem na k pokoji kde ležel Todoroki a byl jsem nrvozní vejít do pokoje..ale i tak jsem vešel. Byl jsem v pokoji a Todoroki spinkal. Kytici růží jsem dal do vázy co tam byla a sedl si na židli. Čekal jsem než se todoroki probudí. Asi tak po 10 minutách se probudil..
I: Ahojky Todoroki
T: Ahoj Izu..kde to jsem..a co se stalo
I: Teď to neřeš potřebuješ odpočívat
ČTEŠ
Že by pravá láska? (Tododeku) [CZ]
FanfictionIzuku a ostatní měli hotovou školu. (chápeme xd). Byl dlouho době zamilovaný do Todorokiho. Chtěl mu už na škole říct co k němu cítí ale bál se toho. Todoroki věděl že ho Izuku miluje, všichni to věděli. Byla bych moc ráda kdyby jste příběh sdíleli...