💚4❤️

142 7 2
                                    

Když jsme byli v ložnici tak jsem si lehl a podíval jsem se na Todorokiho ať jde si se mnou lehnout. Todoroki si ke mě lehl tak jsem se na něho usmál, a přitulil jsem se k němu.

T: Izu.. au ruka.
I: Promiň, mám v plánu si udělat fotku společenskou.
T: Mohli by jsme.
I: A kdy půjdem.
T: Mě je to jedno třeba teď.
I: Ale dneska u tebe spinkám ju?
T: Byl bych rád.

Pohled Todoroki
S Izukem jsme vstali, já jsem se pěkně obléknul. Chtěl jsem pučit Izukimu oblečení, ale bylo mu trošku velké protože on je menší. Tak jsme šli někam kde se fotí (chápeme xdd). Tam nás vyfotili. Zaplatil jsem to, a dali nám fotky. Teda spíš jsme udělali víc fotek v jiných oblečeních 😄.

Ten Izu je tak roztimiliiiii.

Pohled Izuka
Když jsme dostali fotky, tak jsem umíral. Byl tak nádherný Todoroki. Šli jsme k němu domů. Když jsme byli v ložnici tak jsem omylem zakopl o komodu a málem si rozbil hubu. Todoroki hned za mnou přiletěl. Zvedl mě a odnesl na postel. Já jsem se na něho podíval. On věděl co jsem chtěl. Ale neudělal to. Jako chci to ale nejsme připravený. Todoroki si lehl ke mě.

T: Izu nic nebude.
I: Ano já vím, nejsem ani připravený
T: Promiň, ale tohle ti nesplním časem ju?
I: Dobře.

Chtěl jsem ho nějak svézt, ale ne radši ne. Já si klidně počkám. Díval jsem se na něho. A on na mě. Po chvilce mi začal dělat cucfleky na krčku. No..jetsli mě uvidí Baku tak to bude divadlo. Doufám že ho někde nepotkám. No s Todorokim jsme teda leželi.

I: Todi~ *zašeptal jsem*
T: Copak?
I: Co když se to dozví Baku.
T: Neboj nedozví.
I: Dobře.
T: Miluju tě.
I: Já tebe taky.

Po chvilce jsme se líbali. Bylo to tak nádherné.
                   Pohled Todoroki
Když jsem Izuka líbal, tak jsem. A nebo viděl jak si to užívá. Je to od něho pěkně že to miluje zrovna ode mě. Přestal jsem, a on se na mě podíval nechápavým pohledem. Sundal jsem mu tričko a přesunul se k jeho bradavkám. Začal jsem je olizovat.

I: um~ todi~
T: Copak?
I: Přestaň prosím.

Přestal jsem jak Izuku chtěl.

T: Děje se něco?
I: No, nepůjdem se někam projít? A až potom by jsme to dokončili, potřebuju na vzduchu.
T: Jo určitě.

Šli jsme ven. Po cestě jsme potkali Bakuga a až to začalo no. Tak asi půl hodiny jsme se tam dohadovali ale já jsem potom odešel a Izuku šel hned za mnou.

T: Klidně si za ním bez když ho tak miluješ a on tebe.
I: Todi já miluju jenom tebe nikoho jiného, ja chci jenom tebe. A chci po tobě ještě jednu věc ale to až na jindy.
T: A jakou pak? Možná vím.

Že by pravá láska? (Tododeku) [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat