🤍3❤️

140 6 2
                                    

Ráno jsem vstal. Najedl jsem se a šel jsem někam ven. Když jsem byl venku tak jsem v dálce zahlídl Todorokiho. Nechtěl jsem za ním chodit když jsem mu včera lhal. Šel jsem někam dál. Aby si mě nevšiml.
Pohled Todorokiho
Když jsem byl ve ju tak jsem viděl Izuka. Myslel jsem si že půjde za mnou ale nešel. Všiml si mě. Viděl mě. Tak hej ty vole, nejdřív chce abych s ním chodil a teď si jen tak odejde? Jdu za ním. Šel jsem za Izukem tak aby si toho nevšiml. Chytnul jsem ho za ruku. Ale on se lekl a odskočil. Já už na to prostě nemám.

T: Tak, Izu co furt děláš. Nejdřív chceš se mnou chodit a teď ne? Teď si mě všimneš ani za mnou nejdeš tak jako halooo kde jsme.
I: Já jsem za tebou nešel, protože jsem se tě bál. Kvůli tomu jak jsem ti včera lhal.
T: To už nech být minulost je minulost.
I: Tak promiň.
T: A jak to teda bude. Tož já chci aby si byl u mě s ty ne, ty prostě odejdeš.
I: Odejdu proto že jsem nervózní.
T: Ze mě?
I: Ano.
T: Ale Izu, ze mě nemusíš být nervózní.
I: Jojo to říkáš vždycky.

Začal mě pěkně srát, tak jsem ho zatáhl do nějaký opuštěný uličky.

T: Izuku, začínáš mě s tím už srát. Už se prostě rozhodni.
Pohled Izuka
Kurva co teď musím si to rozmyslet. Jasně že chci s ním chodit. Má tak nádherný oči, vlasy prostě je nádherný. A já mu furt dělám peklo. Já jsem debil.

I: um.. chci s tebou chodit jasně.
T: Jo? Tak mi nedělej peklo jinak uvidíš moje peklo.
I: d dobře
T: A nekoktej ty kokto 😄
I: 😄.

Šli jsme k Todorokimu domů. Už zase. Ale i tak miluju ho, a chci ho mít jen pro sebe.

T: Takže co chceš dělat?
I: No.. já um nevím.

Todoroki odešel, a přinesl deku. Nejdřív jsem si říkal na co jí nese. Ale potom mi to došlo. Chce se mazlit. Tak mě přikryl a šel za mnou. Podíval jsem na něho a usmál jsem se.

T: Si tak roztomili.

Já jsem se na něho usmál. Byl taky strašně roztomilí.
Pohled Todorkiho
Když mi Izuku ležel na hrudi, tak jsem se na něho díval. Po chvilce usl. Tak jsem ho hladil po vlasech. Byl jsem tak strašně rád že konečně tu je, a tráví se mnou čas. Když tu není tak se nudím a nevím co mám dělat. Chtěl jsem vstát a políbit ho. Ale ne, neudělal jsem to protože on byl šel potom domů. Prostě všechno co smiřuje k sexu, tak prostě vždy odejde. On mě zná jaký jsem. Ale, nevím proč odchází. Izuku se začal probouzet.

T: Copak? Zašeptal jsem
I: mh~

Neodpověděl mi ale přitulil se víc ke mě.

T: Vidíš jak jsi hodný.
I: C co?

Otevřel oči, uviděl mě. A už to zase bylo. Lekl se mě a byl na druhým konci gauče.

T: 😟.
I: Já jsem teď spal na tvoji hrudi?
T: Ano, spal. Izuku prosimtě už to přestaň dělat. Já jsem rád že konečně spolu trávíme čas. Jinak když si teda nepřeješ být se mnou. Dveře jsou támhle.
I: Todi, já tě miluju já nevím proč to dělám nechci se hádat.
T: Tak proč vždycky odejdeš?

Izuku mi neodpověděl, ale přitulil se ke mě a upadly mu pár slz.

T: Neplakej.

Dal jsem mu polibek. On mi to oplatil. Tak jsem se usmál. Usnuli jsme.
Pohled Izuka
Když jsem se probudil, tak Todoroki ještě spal. Začal jsem ho hladit po vlasech byl tak roztomilí. Dal jsem mu malou pusu na čelo. On se vzbudil a začal mě líbat. Ale, po chvilce jsem přestal spolupracovat. A odešel jsem. Šel jsem domů.
Pohled Todorokiho
Když Izuku přestal a odešel domů. Tak jsem si myslel že si fakt už něco udělám. A taky pravda. Měl jsem depky že Izuku furt odchází. Šel jsem do kuchyně. Vzal si nůž. Šel jsem do koupelny. Sedl jsem si do vany a přemýšlel jsem. Jetsli to udělám nebo ne. Po chvilce jsem začal brečet. A vyřezal jsem si tam "I" prostě jako Izuku. Asi tak po 30 minutách někdo přišel. Kurva. A slyšel jsem Izukův hlas. Kurva on mě zabije. Do prdele. Hlavně ať sem nechodí.
Pohled Izuka
Koupil jsem Todorokimu čokoládu abych se mu mohl omluvit. Ale nemohl jsem ho najít. Tak jsem ho hledal. Šel jsem do koupelny, a.. a viděl jsem todorkiho jak má r r ruku od krve a pláče. Přišel jsem rychle k němu.

I: Todi co děláš? 😟
T: Ty furt odcházíš jen tak ani mi neřekneš, prostě jen tak si odejdeš. A to chceš být se mnou. Já jsem rád když jsi se mnou že konečně trávíme spolu čas. Ale ty prostě odejdeš a to chceš se mnou chodit? Na té ruce mám "I" jako Izuku.
I: Todi 😟, promiň.

Zvedl jsem Todorkiho, ošetřil jsem mu ruku a umyl jsem vanu. Šli jsme do ložnice. Tam si Todoroki lehl a koukal smutně na mě. Dal jsem mu čokoládu.

I: Todi promiň, moc mě to mrzí. Já už to neudělám. Klidně se k tobě nastehuju. A dům prodám nebo ho dám matce.
T: Izu.. byl bych rád kdyby jsi bydlel se mnou ale už to prosím nedělej. A děkuji za čokoládu.

Že by pravá láska? (Tododeku) [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat