❤️7💚

125 4 0
                                    

Když jsem to dořekl, tak mě vzal do náruče a odnesl do ložnice, já jsem si tam lehl a todi mě začal líbat. Přitom jsme se navzájem svlékali. Když jsme byli nazí, tak mi začal kouřit.

I: um~ todi~~
T: pss
I: já začnu vzdychat~
T: Tak ať.
I: ahh~~

Když jsem začal vzdychat hned jsem zavřel pusu. Ajeje, já jsem se udělal.

T: uuu~ nadílka~~ od tebe ji miluju~
I: todi~

Jak to řekl tak jsem nepochopil, že řekl že ji ode mě miluje když to máme spolu poprvi ale ok. Po chvilce si mě přetočil, a šli vidět že ho chce do mě strčit.

I: Todi~ na nic nečekej s strč ho tam~
T: Ale já ti nechci ublížit.
I: Prosim~
T: Dobře.
Pohled Todorkiho
Jak řekl Izuku, na nic jsem nečekal a strčil ho do něho. Začal jsem milovat jeho písničku, když jsem zrychloval a zrychloval, tak vzdychal častěji a hlasitěji. Šel jsem hloubs do něho.

I: ahhh~~

Pak jsem šel po kořen, a to udělal asi nejdelší zvuk. Vyndal jsem ho z něho. Jak jsem ho vyndal tak jsem se udělal. A Izu tu nadílku začal lízat. Byl u toho tak roztomilí. Když měl hotovo tak jsem si lehl vedle něho a přikryl nás.

I: Todi~ děkuju~
T: Mě za to nemusíš děkovat.

Izuku ležel na mě hrudi, a usnul. Byl tak roztomilí.

T: spinekj zlato.

Když teda Izuku už spal, tak jsem odešel a šel jsem se obléknout. Nevím proč ale furt jsem přemýšlel nad Bakugem. V tu dobu někdo zazvonil. Šel jsem otevřít a stála tam moje sestra Fuyumi. Tak jsem jí pozval dál. Sedli jsme si ke stolu v kuchyni a já jsem ji udělal kafe.

T: Tak co se děje fuyumi?
F: No nevíš co je s mamkou? Dlouho se mi neozvala
T: No měla by být doma, nebo ona tam není?
F: No nebyla, ale volala jsem ji a psala jsem ji.
T: aha

Slyšel jsem jak někdo jde za náma. Fuyumi se dívala roztomilím pohledem, nenapadlo mě na koho. Ale už mi to došlo. Izuku. Otočil jsem se na něho a Izu měl na sobě moje velké tričko a trenky.

T: Nunu ahoj.

Izuku si sedl na můj klín.

T: No fuyumi teď mám vážný vztah 😄.
F: Ten je roztomili, to je Izuku Mydoryia že?
I: Jo jsem to já 😄.
F; Todi, tobě děkuji za kafe a já už půjdu ať vás neotravuju, pa.
T; Pa.
I; pa

Fuyumi odešla

Že by pravá láska? (Tododeku) [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat