~19'~

27 3 0
                                    

~К.Т.'~

Въздъхнах преди да разкажа какво точно се бе случило и причината за бъдещета ми смърт.

***
Згуших се в тялото му осещтаики нежността му и колко съжалявах.

- Обичам те. - думите му излязаха за пореден път и ми спираха даха всеки път.

Умихнах се спираики сълзите си заменени с щастливи.

- Обичам те. - повтори отново караики ме да летя от щщтастие.

Повдигнах се леко обвиваики рацете си около лицето му и го целунах по сладките му усни.

А после, после продалжих по цялото му лице което предизвика сладкия му смях.

- Обичам те не го забравяй любими мой. - прошепнах но достатачно за да ме чуе.

Засрамих се но одавна исках да го кажа и да покажа че тои е, тои е това което искам.

Обърна ни така че тялото му да е над моето очния контакт не се отместваше.

Една от рацете му погали лицето ми нежно осещтах даха му срещи усните ми бе тежак.

И тои ме желаеше колкото и аз него не можехме да спрем но ако продалжим е вазможно да загазим.

Придърпах го към себе си слизаики усните си в една така желана и не спирващта стехия.

Дрехите падаха по земята а температурата се покачваше с всяко действие от наша страна.

- Какво по дяволите?- гласа на майка ни искара от транса ни караики ни да се стегнем.

Облякохме се по най бързия начин заставаики до стената чакаики следващия и ход.

~Последният по рода си~Where stories live. Discover now