A barátoddal Jisunggal, már nagyon régóta vágyatok, hogy elmehessetek egy közös téli vakációra Európába. Már régen kinéztetek egy helyet az Alpokban, de egyszerűen sosincs időtök elmenni. Egy nap étterembe mentetek volna, de Han késett. Már fél órája vártál rá, de még csak a telefont sem volt hajlandó felvenni. Idegesen járkáltál a lakásban, amíg meg nem hallottad, hogy zörög a kulcs a zárban. Azonnal az ajtóhoz rohantál. Jisung állt ott. Éppen a cipőjét vette le.
"-T/N, rettenetesen jó hírem van!"
Örömködött Hannie.
"-Na mesélj Jis!"
"-Képzeld a menedzser szabadságra küldött. Azt mondta, hogy egész hétvégén nem kell bemennem. Szóval foglaltam egy szállást. Ma már indulunk is. Úgyhogy pakolj."
Hebegte előtted a barátod. Nem értetted, hogy miről beszél.
"-Hogy mi van? Hova foglaltál szobát? Han, beszélj már érthetően!"
"-Utazunk az Alpokba!! Foglaltam egy eldugottabb apartmant. Már ma indulunk! Magángéppel repülünk Európába. Érted T/N? Az álmunk végre valóra válik!"
Nagyon lelkes volt Hannie, veled együtt. Azonnal összepakoltatok, és indultatok a géphez. Mivel magángéppel repültetek, nagyon gyorsan elértétek Európát. Bécsben szálltatok le, és onnan, autóval mentetek tovább. Amikor elfoglaltátok az apartmanotokat már este volt. Olyan későn már, nem tudtatok kimenni a városba, de azért elütöttétek az időt. Pattogtattál kukoricát, amég barátodd letöltött egy filmet. Leültetek a nappaliban és elkezdtétek nézni. Neked nagyon tetszett, de Jisungot egyszerűen nem tudta lekötni. Állandóan a hajadat piszkálta, vagy valamelyik végtagoddal játszott, de a végére már odáig is eljutott, hogy mindenhol elkezdett fogdosni.
"-Naaa! HAN JISUNG! Elég mostmár! Engem érdekel, hogy mi lesz a vége! Utánna már zaklathatsz, csak, had nézzem végig!"
Mondtad Hannak, de ő a szemét kezdte forgatni, amit kimondottan utálsz.
"-Te most megforgattad a szemed Han?"
Felháborodtál.
"-Igen. Na és? Most mit fogsz tenni? "
Te a lehető leghalálosabb szemekkel néztél rá, majd megfogtad a tálnyi kukoricát és a fejére öntötted.
"-Ezt."
Vágtad hozzá szemtelenül, majd felpattantál és elfutottál előle.
" - T/N! Gyere vissza most azonnal!"
Kiabált neked, de te csak bezárkóztál a mosdóba. Hallodtad, hogy ő is odaáll az ajtóhoz.
"-Gyere ki!"
Kiabált az ajtóban.
"-Nem mert meg fogsz támadni."
Válaszoltál az ajtó mögül.
"-Akkor foglak megtámadni, ha nem jössz ki most azonnal, mert előbb vagy utóbb úgy is ki fogsz jönni! Inkább ne basszuk el az este többi részét, és unozunk vagy csináljunk valamit kettesben."
Teljesen meghatott amit a barátod mondott neked. Természetesen azonnal kinyitottad az ajtót és a nyakába ugrottál. Han a csuklódnál fogva visszarántott a fürdőbe, és bezárta az ajtót.
" - Jis! Te most mit tervezel? "
Kérdezted félénken. A barátod megnyitotta a csapot, és vizet kezdett engedni a kádba. Tett bele habfürdőt is. Te kíváncsian figyelted, hogy mit csinál. Amikor a kád megtelt Jisung fogta magát és levetkőzött előtted, majd beleült a kádba.
"-Én nem értem, hogy most mi történik itt."
Felvont szemöldökkel leültél a földre.
"-Amiért összevajaztad a hajamat, te fogod megmosni!"
Rádnézett egy nagyon szigorú, és szinte már ilyesztő fejjel. Te csak mosolyogva közelebb ültél hozzá. Nézted ahogy Hannie játszik a sok habbal. Rettentően aranyos látvány volt. Mint amikor egy házi mókus kotorászik a forgácsban. Aztán amikor megunta, elkezdted mosni a haját, amit ő minden lehetséges módon megnehezített. Folyton elhajolt a kezed elől, és össze vissza fröcskölte rád a vizet.
"-Hannie, elég! Már tiszta víz vagyok!"
"-Hát, ha már tiszta víz vagy, akkor már nincs akadálya, hogy ezt megtegyem."
Hirtelen ruhástól belerántott a vízbe. Teljes sújoddal ráestél, de ez őt nem zavarta.
"-Itt folytasd tovább a hajmosást!"
Vigyorgott rád barátod. Te meg tudtad volna ölni a tekinteteddel, de tetted amit mond. Gyorsan befejeztével a fürdést és csurom vizesen kivánszorogtál a kádból. Jisung, végig csak rajtad nevetett.
"-Ne nevess, hanem inkább hozz egy törölközöt! "
Barátod tette amit kérsz, és hozott neked egy törcsit. Levetted a vizes ruháid, és belebugyoláltad magadat. Mire te megszárítottad a hajadat, Hannie összesöpörte a szétszórt kukoricát, és kezdtetek játszani. Nagyon sokáig kártyáztatok, amég végül bele nem aludtatok.
YOU ARE READING
Stray Kids rövid szorik
FanfictionRövid történetek Lehet részeket kérni kizárólag a Stray kids tagokkal❗ Szexuális tartalom és trágár beszéd előfordulhat