Ennek a résznek szintén _karmah_xx volt a kérője. Egy cuki havas részt kértél, de gondoltam kicsit összevonom a Valentin nappal. Remélem nem baj, és ennek ellenére tetszik majd☺️
Egy hűvös téli délután épp a barátodnál, Felixnél voltál és videójátékoztatok. Felix nagyon profi a videójátékokban, de ma valamiért nem volt formába... Sorozatosan az összes meccset elbukta ellened.
"-Na jó meguntam. Ennek semmi értelme, úgy ha folyton te nyersz."
Mondta, majd felállt mellőled és kisétált a konyhába.
"-Ez most komoly? Azért hagysz itt mert folyton legyőzlek?"
Felháborodva utána indultál, és megláttad, hogy szomorúan les ki az ablakon. Nem értetted ezt a hirtelen halgulat változást, mert nem volt tőle megszokott. Érdeklődve rákérdeztél, hogy mi nyomja a pici szívét.
"-Lix mi van veled? Rosszul vagy, vagy mi a baj?"
"-Nem semmi ilyesmi... Csak szimplán elszomorít, hogy február 13. van, és még mindig nem esett egy szál hó sem. A karácsonyt is hó helyett sárban töltöttük. Félek, hogy idén nem fog esni."
Te miután Lixie száját elhagyta a "február 13. van", már nem figyeltél rá, mert teljesen elfelejtetted, hogy holnap Valentin nap. Egyeltalán nem készültél rá.
"-Te jó ég holnap valentin nap!"
Felix eltátotta a száját amint meghallott téged. Látszólag ő is teljesen elfelejtette.
"-T/N, én nem foglaltam asztalt sehova. Te igen?"
Kérdésére te csak ilyedt tekintettel megrásztad a fejed, és eltakartad kezeddel a szemeid.
"-Nah szép... A Valentin nap is tönkrement. Az életbe sehol nem találunk holnapra asztalt."
Felix idegesen a konyha asztalra csapott, majd elviharzott a nappaliba, és elvetette magát a kanapén. Azonnal utánamentél, és próbáltad valahogy jobb kedvre deríteni.
"-Lixie, egyeltalán nincs még veszve a holnapi nap. Most nem tudunk elmenni sehova egy elegáns vacsorára. És? Akkor mi van? Annyi minden mást is lehet csinálni. Majd valahogy megoldjuk. Nem kell idegesnek lenned!"
Odaléptél mellé, majd rádőltél és átölelted. Ő nyomott egy puszit a homlokodra, és megsimogatta a hajad.
"-Neked mindig sikerül engem jobb kedvre derítened! "
Elmosolyodott, és a távirányító felé nyúlt. Bekapcsolta a tévét, és keresett valami jó filmet ami éppen ment. Eközben te azon gondolkodtál, hogy miképp töltsétek el a holnapi napot. Addig-addig törted a fejedet, még végül eszedbe jutott egy gondolat...
"-Hé Lixie! Mi lenne, ha holnap elmennénk a plázába? Ott először is nézhetnénk rucikat és ékszereket, aztán bemehetnénk az árkádba, ráadásul ott még akár be is ülhetünk valahova kajálni."
Az ötleted nagyon tetszett a barátodnak. Nem is értette, hogy, hogyan támadt ilyen jó ötleted. Körbepuszilgatta az egész fejedet, és olyan szorosan ölelgetett, hogy szinte kiköpted a tüdődet. A szívedet, moldogság töltötte el Lixie örömét látva. Még egy pár órát pihengettetek Lixie kanapéján, aztán hazavitt téged.
"-Oké, akkor holnap 10 órára ott vagyok érted! Szia T/N!"
Búcsúztatok el egymástól a házad előtt. Felmentés a szobádba, és este izgatottan, a holnapi napot várva aludtál el.Másnap reggel 9-kor keltél fel. Gyorsan csinibe vágtad magadat, és vártál Lixiere, aki ahogy megígérte 10-re oda is ért, érted. Beültél mellé a kocsiba, és egy puszival az arcára, üdvözölted.
"-Na indulhatunk Baba?"
Kérdezte, mire te bekötötted magad, és bólintottál egyet. Felix elindította a motort, és már úton is voltatok. Eléggé szótlanul utaztatok, ezért Lixie próbálta kicsit megtörmi a csendet.
"-Milyen ruhákat szeretnél vásárolni?"
"-Hmmmm... Még nem gondolkodtamezen. Ami megtetszik. Szörnyű, hogy Valentin nap ilyen szomorú az idő. Minden tiszta felhő."
Lebiggyesztett ajkakkal kinéztel az ablakon. A barátod az egyik kezét a bal combodra helyezte.
" -Ne lássam a mai nap folyamán, hogy a két csinos ajkad nem felfelé hajlik, mert ha mégis akkor elmondom Changbinnek, hogy te etted meg a maradék browniet amit sütöttem!"
"-De hey én tegnap olyan aranyosan megvígasztaltalak erre te itt fenyegetsz! Hát ezt mire véljem? "
Miután kerdőre vontad Lixiet, kinevezett téged és leállitotta az autót. Nagy meglepetésedre rettentő hamar megérkeztetek.
" - Miii már meg is jöttünk? Ez gyors volt."
" - Hát igen... Ilyen amikor én vezetek, és nem te."
" -Ki kérem magamnak, én csak biztosan vezetek. Attól, hogy lassabb vagyok, nem kell bántani."
Megsértődve elkezdted őt csapkodni a pilcsid ujjaival, de ő megfogta és összekötözte őket. Te eltátott szájjal fegyelted, hogy mit művelt. Felix kiszállt, és atsétált a kocsi másik oldalára ahol te ültél. Vigyorogva kopogtatott az ablakodon, míg te a kocsiban ülve szenvedtél, hogy ki tudd csomózni a pilcsid ujjait, de egyszerűen sehogy sem sikerült. Végül aztán kinyitotta az ajtót, és kiazálltál.
"-Lixie, Lixie, segíts!!!"
Kérésedre nem reagált, kivette a kabátod a kocsiból, és bezárt. Elindult be a plázába, de te nem követted.
"-Miért nem jössz?"
Kiabált vissza amikor feltűnt neki, hogy megálltál.
"-Addig egy tapottat sem modulok amég szabadok nem lesznek a kezeim. "
Bevágtad neki a durci fejedet, amit látva általában mindig megadja amit kérsz. Látszólag így is történt, elindult Lixie feléd, de ahelyett, hogy kikötözte volna a pulcsid, a vállára kapott, és úgy indult el be veled.
"-NAAA FELIX!!! TEGYÉL LEEE! NE MÁR! "
Ugyan kiabáltál vele, de valójában élvezted a helyzetet. Amint beértetek a plázába, lerakott és végre valahára kicsomózta a pulcsidat. Ismét kidugtad rajta a kezeidet, és karba tetted őket.
"-Jólvan Lee Felix! Ezt még visszakapod!"
" - Neeeem. Túlságosan aranyos vagyok ahhoz, hogy bosszút állj."
Mondta, majd előkapva a bociszemeit rádnézett. Megforgattad a szemedet, és szó nélkül besétáltál egy boltba. Miután ott végeztetek, mentetek a következőbe, és így tovább. Rengeteg mindent vettetek, de a negyedik óra ruhapróbálgatás után úgy döntöttek, hogy esztek valamit. Be is mentetek egy kínaiba. Te sushit rendeltél, Felix meg rament. Kaja közben végig beszélgettek valami baromságról, mint például, hogy hogyan szaporodnak a csigák, vagy, hogy miért marad meg a gyerek korban kapott oltás helye. Lixie miután megette a levesét jóllakottan dőlt hátra a székén.
"-Hát Baba, azt hiszem nekem már nincs kedvem be enni másik boltba. Se az árkádba. Elfáradtam az evéstől."
Mondta, mire te elmosolyodtál.
"-Jól van, nem baj! Igazság szerint én is így érzem. Majd otthon megnézünk meg valami filmet oké?"
Lix bólintott, majd felálltatok, és elindultatok kifelé. Már majdnem elértétek a hatalmas üvegajtót ahol bejöttetek, de feltűnt, hogy Felix nincs melletted. Megálltál, és hátra néztél.
Tátott szájjal lesett előre.
" - Mi az Lix? Miért által meg? "
Felix előre mutatott egyenesen ki az üvegajtón. Ahogy megláttad, hogy mire mutogat, te is ugyan olyan lefagyott állapotba kerültél, mint ő. Odakint minden tiszta fehér volt. Szakadt a hó az égből. Egyszercsak arra lettél figyelmes, hogy a barátod megfogja a csuklódat, és elindul veled kifelé. A mozgóajtó szétnyílt, és ti kiléptetek a szikrázó fehérségbe.
"-T/N ezt te is látod amit én? Amég vásároltunk, mindent beborított a hó. Ez egy Valentin napi csoda!"
Elkezdett körbe-körbe futkorászni, még végül el nem terült a hóban hóangyalkát csinálni. Míg ő csukott szemmel feküdt, te összeszedtél egy nagy adag havat a kezedbe, mellélopakodtál, és az arcába ejtetted.
"-Tessék! Én mondtam, hogy bosszút állok! "
Vigyorogtál rá győzedelmesen. Ő azonnal felpattant, és elkezdett kergetni.
" - Na megállj te!"
Egy fárasztó hóbéli fogócska vette kezdetét. Addig kergetett téged Lix, míg már mind a ketten a hóban feküdtetek.
"-Ez csúnya volt! Nagyba élvezem az életet, erre egy rakás havat a képembe dobsz."
"Ezzel még nincs vége!"
Mondtad, majd megint megdoptad egy hógolyóval, felpattantál, és futottál ahogy csak a lábaid bírták.
"-Na jolvan most nem menekülsz!"
Utánad futott, és elkapta a csuklódat. A kezébe vett egy maroknyi havat, és a kabátodba rakta.
" - NEEE NEEE EZ NAGYON HIDEEEGGGG!"
Össze-vissza ugrándoztál, hogy kiessen a hó a kabátodból, de sajna elkéstél. Mire sikerült kiugrálnod az összeset, már teljesen átázott a pulcsid, és rettenetesen elkezdtél fázni.
"-Felix add ide a kulcsot és menjünk! Átázott a ruhám... "
Felix, nem adta át olyan könnyen a kocsikulcsot... Előkotorta a zsebéből, és a magasba emelte.
"-Kérlek egy puszit, és megkapod!"
Mondta, az arcát mutatva feléd.
"-Nem érdemlem meg! Add ide!"
"-Nem adom! Puszit kérek! "
Még magasabbra emelte a kulcsokat, de te egy hucnut mosolyt vetettél rá.
"-Nekem jobb ötletem támadt..."
Hirtelen gyengéden gyomorszájon vágtad Felixet, aki ennek hatására összehúzta magát, és így már ki tudtad venni a kezéből a kulcsot.
" - Na tessék! Megint én nyertem! Kár is szembe szállnod velem, mert úgy is megkapom valahogy amit akarok! "
Nagyképűen a kulcsokat az ujjaidon kezdted pörgetni, és sarkon fordultál.
"-Te vezetsz vagy én?"
"-Dehát én csak egy puszit akartam! "
Mondta, majd szinte egy könnyfakasztóan bűntudatkeltő arcot vetett rád.
" - Aha persze... Nem fogsz hatni a lelkiismeretemre. Tudom, hogy mire megy ki a játék! Nem, nem és nem!
Gyere, én vezetek! "
" - Addig nem megyek még nem kapok egy bocsánat kérő puszit az arcomra!"
"-Dehát heyyyy! Mi most szerepet cseréltünk? Ezt én mondtam!"
" - Igen ezt te mondtad. Én meg odamentem hozzád és a vállamra vettelek. Viszont, ezt te nem hiszem, hogy meg tudod csinálni szóval..."
Végig gondoltad a helyzetet és sajna lixienek igaza volt. Nem volt más választásod, minthogy megadod neki amit kér. Odasétáltál hozzá, és vonakodva, de végre megtetted...
" - Na látod nem is volt nehéz! Mehetünk haza! "
Beszállt az autóba, és már el is indította a motort. Gyorsan hazaértetek, és megnéztétek azt a betervezett filmet.
"-Látod te butus! Igazam volt! Drága, luxi vacsi nélkül is jó volt a mai nap."
Felix megforgatta a szemeit és megölelt.
" - Neked mindig igazad van. Boldog Valentin napot T/N!"
"-Bodog Valentin napot Lixie!"
VOUS LISEZ
Stray Kids rövid szorik
FanfictionRövid történetek Lehet részeket kérni kizárólag a Stray kids tagokkal❗ Szexuális tartalom és trágár beszéd előfordulhat