Changbinnel nem túl friss a kapcsolatotok. Már három éve együtt vagytok, de valamiért mostanában nagyon sokat vitatkoztok egymással. Nem akarsz vele szakítani ennyi év után, de a folytonos veszekedéseket már nagyon nem bírod. Nagyon sokat gondolkodtál azon, hogy mi hozhatna titeket újra olyan közel egymáshoz, mint amikor összejöttetek. Az az ötlet jutott az eszedbe, hogy örökbefogadhatnátok, egy háziállatot. Amikor ez az ötlet eszedbe jutott, egyből rohantál Changbinhez, hogy vele is megoszd az ötletedet.
"-Hey Binnie! Beszélhetünk egy kicsit?"
Lerohantál hozzá a nappaliba.
"-Persze T/N! Mond mit szeretnél?"
"-Mostanában feltűnt, hogy elég sokat veszekedtünk és... Gondolkoztam egy kicsit."
Kezdtél bele a mondandódba, de Changbin ilyedt fejét meglátva félbehagytad. Hirtelen megragadta a vállaidat, és a szemedbe nézett.
" -Ugye nem szakítani akarsz? Igen én is észre vettem, hogy kettőnk közt mostanában több a vita, de biztosan megoldjuk valahogy, mert eddig is megoldottuk és... "
Hallva párod kétségbe esését a szavába vágtál.
"-Nem, dehogy akarok szakítani veled! Épp ellenkezőleg! Van egy ötletem, hogy mivel kerülhetnénk közelebb egymáshoz."
" - Fuuu ne idegesíts T/N! Már azt hittem, hogy... "
" - Nem erről szó sincs, de figyelj! Mi lenne, ha kibővítenénk a családunkat?"
Vetetted fel izgatottan az ötletedet.
"-Hogy mi? Gyereket akarsz? Én még nem állok készen az apaságra! "
Mondta a barátod, mire te nevetve játékosan homlokon csaptad.
"-Nem te buta! Én egy háziállatra gondoltam. "
"-Jaaaaaaa vagy úgy! Ez csodás ötlet szépségem! "
Rettenetesen örültél, hogy tetszik az ötleted a barátodnak. Azonnal gondolkodó a estél. Nagyon sok kérdés volt a fejedben. Kutya? Vagy macska? Kisviú vagy kislány? Az utvaron társuk vagy a házban? Örögbefogadjuk vagy megvegyük? Miközben ezeken gondolkoztál eléggé elbambultál. A bambulásodból az zökkentett ki, hogy Binnie az ölébe húzott.
"-T/N! Ne bambulj! Nagyon sok mindent kell megbeszélnünk! Először is milyen állatunk legyen?"
"-Én a kutyusra szavazok, de ha te mást szeretnél akkor..."
"-A kutya jó lesz! Mindig is nagyon szerettem őket. T/N, viszont szerintem ne vásároljuk! Inkább fogadjuk örökbe! Nem is kell, hogy fajtát megbeszéljünk előre, csak amelyik kutyussal érezzük azt a valamit. "
Mondta neked a barátod. A hangjában, mintha kicsi szomorúságot fedezték volna fel, amire rá is kérdeztél.
" - Eléggé sajnálom a gazdátlan kutyusokat... Sokan egy kenelben élik le az életüket szeretet nélkül. Szeretném, ha legalább egyel kevesebb gazdátlan kutyus lenne miattunk."
Ahogy Binnie elmesélte neked az érzéseit a gazdátlan kutyák iránt, te olvadoztál. Hihetetlenül meghatották a szívedet a szavai. Nem volt kérdés számodra, hogy az új családtagotok örökbe lesz fogadva. Nem is húztátok tovább a szót, autóba ültetek, és elindultatok egy menhelyre, amit Changbin választott. Körülbelül fél óra alatt oda is értünk. Ahogy kiszálltunk az autóból és becsuktuk az ajtaját, hirtelen rengeteg kutya kezdett irtózatosan ugatni. Binnie izgatottan, ugrándozva cibált be a kapun. Keresztül mentetek egy hatalmas udvaron, majd bemenetek egy épületbe. Rengetek kenel volt bent, tele kutyákkal.
"-T/N, nézd meg milyen magányosak! Haza akarom vinni az összeset, hogy állandóan csak szeretgessem őket!"
Changbin nyakhajlatodba fúrta a fejét és a kezedet szorongatta. Már elég régóta nem fogta meg a kezedet a vitáitok miatt. Melegség töltötte meg tőle a szívedet.
" - Jajj Binnie! Most sajnos csak egy kutyusom segíthetünk. Én is haza vinném az összeset, de nem lehet! Inkább válasszuk ki, hogy melyikőjük jön velünk. "
A barátod az utolsó mondatod után megint olyan boldog kisfiú lett, mint azelőtt, hogy beléptetek az épületbe.
" - Jónapot! Esetleg segíthetek valamiben? "
Odaállt mellétek, egy nagyon szimpatikus, fiatal hölgy.
" - Kérem szóljon pár szót róla! "
Mutatott Binnie egy aranyszínű, viszonylag nagy termetű kutyára.
"-Ő Itt Bailey! Egy 7 éves golden retriver, aki 2 éve van itt nálunk. Elég kezes, de a korához képest nagyon nagy a mozgásigénye, ezért őt akkor javaslom önöknek, ha kertesházban laknak. "
A hölgy mondatai után, a barátod hunyorított egyet, majd tovább indult a kenelek között. Amég ő körbe jarkalt a kutyusok között, te megláttál egy elég szimpatikus, méretben pont megfelelő kutyát. Azonnal odamentél hozzá és benyúltál a kenel rácsai között. A kutya is közelebb jött hozzád, és megszaglászta a kezedet. Úgy érezted, hogy ő az a kiskutya akit haza kell vinnetek.
"-Ő itt Back! 3 éves boxer, aki születés óta itt lakik nálunk."
"-Ne is mondjon többet! Visszük!"
Érkezett meg Changbin is. A hölgy rárakott Backre egy pórázt, és egy nyakörvet, majd odaadta nekünk. Beszálltatok a kocsiba az új családtaggal és elindultatokk haza. Az úton elég sokat ficánkolt az öledben, de nem csináltál belőre problémát.
"-Úristen annyira aranyos vaaaagy!" Szólalt meg Changbin, melletted, majd megsimogatta a kutyát.
"-Te is aranyos vagy vele az ölében."
Mondta, majd a te hajadat is megsimította.
"-Aha mert nélküle nem vagyok aranyos?"
"-Nem, nem vagy az!"
Ez egy kicsit szíven ütött téged. Megijedtél, hogy jobban fogja szeretni a kutyát mint téged. Nem hitted volna, hogy ezt fogja mondani.
"-Hát na jó nem erre a válaszra vártam..."
Fordultál el felőle romorú arccal.
"-Te gyönyörű vagy nem pedig aranyos!"
Mondta a barátod nagyon halkan. Leesett az állad. Megálltatok a lakásotok előtt, de Changbin nem nézett rád. Előre hajoltál, hogy láthatsd az arcát, ami rettentően vörös volt.
" - Te most zavarban vagy Binnie?"
Kerdezted, mire ő csak alig láthatóan bólintott.
Ez számodra egy részről rettentő cuki, de eközben elszomorító is volt. Teljesen úgy viselkedett, mintha csak most jöttetek volna össze, holott már 3 éve jártok.
"-Na gyere menjünk fel."
Ugrott ki hirtelen az autóból. Átfutott a másik oldalra, kinyitotta melletted az ajtót és elvette a Backket a kezedből.
"-Na gyere már! Kíváncsi vagyok, hogy, hogy fog tetszeni a lakás Backnek!"
Szinte futottatok felfelé menet. Binnie rettentően izgatott volt. Villámgyorsan kinyitotta a zárat, és bemenetek.
"-T/N felkészültél? Életében először néz körbe a mi kutyusunk a lakásunkban... "
" -Binnie csak engedd el! "
Szóltál rá a párodra, aki úgy is tett ahogy mondtad. Back, azonnal elment mellőletek, és össze vissza szimatolni kezdett. Leültetek a kanapéra, és onnan néztétek ahogy körbejár mindent.
" - Back gyere ide! "
Szólt Changbin, mire a kutya azonnal az ölébe ugrott, és össze-vissza nyaldosni kezdte. A barátod nevetve kiabált és kalimpált, míg te hangosan röhögtél rajta.
"-Back hagyd abba!"
Kiabálta, de a kutya csak nyalta tovább. Amikor meguntad a látványt, fogtad magad és elmentél a pórázhoz és a nyakihoz.
"-Back elég!"
Szóltál rá erélyesen, mire a kutya odafutott hozzád és leült eléd.
"-Persze neked bezzeg elsőre szót fogad... "
Morgolódott a barátod. Te csak egy jót mosolyogtál rajta.
"-Kislány koromban volt egy kutyám. Érték hozzájuk."
Mondtad felvágós hangon, majd rátetted a cuccokat a kutyára.
"-Gyere menjünk sétálni."
Megfogtad a kezét, és úgy kezdted el húzni magad után. Az utcákat végigszelve sétáltatok nagyokat beszélgetve. Régen beszélgettek már ennyit anélkül, hogy valamin vitatkozni kezdetek volna.
"-T/N, eszünk egy fagyit?"
Kérdezte tőled Changbin.
"-Persze együnk. "
Elindultatok a kedvenc fagyizójába. Amíg ő bement megvenni a fagyikat, ti kint vártátok Backkel. Amint kiért átnyújtott neked egy két nagygombócos fagylaltot.
"-Köszönöm Binnie!"
Mondtad, majd belenyaltál volna a fagyidba, de akkor hirtelen Changbin a képedbe nyomta.
"-Naaa ezt most miért csináltad?"
Kérdezted morcos fejet vágva.
"-Jajj bocsi véletlen volt!"
Elővett egy zsebkendőt, és elkezdte letörölni a fagyit az orrodról és az arcodról. Miután ezzel megvolt kidobta a zsepit.
"-Hé te nem felejtettél el valamit? Mert tudod a szám még tiszta fagylalt és te kidobtad a zsepit..."
"-Nem nem felejtettem el semmit."
Mondta, majd elkezdte lenyalni a szádról a fagyit. Ahelyett, hogy elkaptad volna a fejed, te is elkezdted az ő száját nyaldosni amég hevesen csókolózni nem kezdetek. Rettentő hosszan csókolóztotok, egészen addig, amég már levegőt sem kaptok. Mikor elváltatok Changbin nagyon mélyen a szemedbe nézett.
"-Mi miért nem csinálunk mostanában ilyeneket? Nem értem, hogy hogy tudtunk így elhidegülni egymástól..."
Binnie szomorú arccal bámulta a földet.
Te két kezed közé szorítottad az arcát, és a tiéd felé fordítottad.
"-Az a lényeg, hogy most minden rendben! A múlttal ne törődj! "
Mondtad, majd ismét megcsókoltad. Ezt Back már nem várta tétlenül, fogta magát és rátok ugrott. Mind a ketten elestetek. Ültettek a földön miközben Back teljesen összenyalt benneteket.
"-Back nem! Elég volt! "
Miután rászóltál, leszállt rólatok, és felkeltetek.
"-Back ez nem így működik! Ha éppen csókolózunk anyáddal, te nem zavarhatsz meg!"
Magyarázott Changbin a kutyának, amit te nem bírtál ki röhögés nélkül.
"-Érdekes lesz az élet az új családtagunkal... "
Forgattad a szemed, majd elindultál a hazafelé vezető úton Binnievel és Backkel az oldaladon.Na halika drágáim!🖐️
Az a helyzet, hogy van egy részem Channal amivel van egy kis gond... mégpedig az, hogy véleményem szerint nincs eléggé a középpontban Chan😔 úgyhogy nem vagyok benne biztos, hogy ki kéne tennem. Ezért gondoltam megkérdezem hogy kíváncsiak vagytok-e rá vagy inkább hagyjam.
Szóóóóval kitegyem vagy ne? 🧐
Ui.: remélem, hogy tetszett ez a rész🥰itt van Back a kis boxer
ESTÁS LEYENDO
Stray Kids rövid szorik
FanficRövid történetek Lehet részeket kérni kizárólag a Stray kids tagokkal❗ Szexuális tartalom és trágár beszéd előfordulhat