O několik měsíců dříve
Tae chtěl aspoň jednou za život věřit svému otci. Ale neměl.
Neměl mu věřit, měl zachránit Kooka jinak. A nebo ho vůbec nežádat o pomoc. Byl by ještě na živu. Měl zemřít raději on.
K čemu má teď žít, když jeho naděje vyhasla ve chvíli, kdy se Kookovi ocitla kulka v hrudi. Měl pocit že kousek jeho sama sebe umřel spolu s ním.
Nemohl se s Kookiem ani rozloučit. Jeho otec ho ihned odtáhl.
Každičký den byl pro něho peklo.
Jeho otec mu dával pěkně spočítat to že tenkrát utekl.
Vždy ho připoutal k lehátku napíchnul žílu a pouštěl do něho všelijaké hnusy, ze kterých měl pocit, že vyvrhne každičký kousek v jeho těle.
Dělal na něm také různé testy a zkoušky. U kterých musel Tae spolupracovat. Což on nechtěl a ani to nedělal.
Jeho otec jo vždy za to nechal potrestat.
Buď to ho nechal nějaký mužům z jeho jednotky, aby si s ním pohráli. Nebo i on sám.
Někdy také z něj nechal udělat boxovací pytel.
Nedával mu najíst ani napít.
Nejhorší však bylo, když ho za trest nechával hodit do místnosti s zombiem.
Zombie se do něj zakusovali. Měl štěstí, že netrhali jeho maso na kusy. Jinak by nepřežil. Bylo to zvláštní jeho maso jim prostě nechutnalo.
Možná to bylo tím, že už byl jednou infikován a to v něm zůstalo.
Taemu to bylo všechno jedno. Čekal jen na to až umře a bude se moct odebrat za Kookiem.
Už se i několikrát pokoušel zabít.
Avšak jeho otec měl jiné plány. A jeho zabití se do toho nezahrnovalo.
Proto vždy nechal, aby se Tae trochu zotavil a pak to šlo zase a zase dokola.
Takhle to šlo už několik měsíců.
Tae byl úplně na dně.
Plakával každičkou noc, kvůli vzpomínkám na jeho časy s Kookiem.
Chtěl ho vidět. Chtěl ho obejmout. Chtěl ho cítit u sebe v náručí. Chtěl ho políbit. Chtěl ho mít u sebe.
Prostě chtěl, aby byl živí a v bezpečí.
Doufal, že je mu lépe. Už se nemusí ničím trápit.
Po nějaké době se měli všichni z jejich laboratoře přesunout do té největší základní co tu byla.
Tae byl mimo nic nevnímal. Přemýšlel totiž nad tím jak se zbavit jeho otce. Ano, chtěl ho zabít.
Chtěl ho zabít tak jako on zabil jeho Kookieho.
ČTEŠ
POMOC! [SHORT STORY] {Taekook}
FanfictionKim Taehyung mladý chlapec, který se ztratil v lese a potřebuje pomoc. . Jeon Jungkook. Osamocený chlapec bez rodiny, nemá rád společnost. . . . . Toto je můj první příběh tak prosím berte ohledy na mé chyby. Neumím moc psát, ale snad se vám bude př...