İkimiz öylece kaldık . Zaten Bett in bozuk bir Türkçesi vardır. Her memleketine gittiğinde böyle olur . Böyle yazamadığını anlamalıydım .
-Bu olabilir kim ?
- Hiçbir fikrim yok . Telefonunun geçmişine bakar mısın Bett ?
Bett çantasından note unu çıkarttı . Mesajlara girdi fakat geçmişe baktığında bugün kimseye mesaj atmadığını gösterdi. Belki kızlar yapmıştır düşüncesiyle whatsapp ta ortak grubumuza girdim .
~GRUP WHATSAPP KONUŞMASI~
Esila:Kızlar bahçedeki banka gelir misiniz ? ACİL !
Kumsal: Dünyada kaç milyon tane bank var canisi ?
Avery:Gördüm sizi ciciskolar , geliyorum yaniniza .
Avery yanımızda belirdi .Kumsal da koşarak geldi yanımıza.Sahi , meşhur Masal da nerede ? İç düşüncelerimi , ses tellerime dökmeye karar verdim .
-Kumsal, Masal nerede ? Göremedim onu daha .
Tam ağzını açtığında bir gölge belirdi .
Kumsal ın arkasında o an siyah gözlüklü kız belirdi .İşaret parmağını sakinca dudağına götürdü ve Şhh diye fısıldadı . Ağzım açıldı fakat ellerimle hemen kapattım.
Farketmiş olmalılar ki hemen herkes arkaya baktı . O an Kumsal ın telefon melodisi çaldı .Kumsal bize bakarak eliyle isaret parmağını gösterip ağzıyla Bir saniye dedi ve yanımızdan uzaklaştı . Biz merak içinde Bett ile birbirimize kaçamak bakışlar atarken , Avery omuz silkip , Calvin Klein çantasından el aynası ve bir ruj çıkardı. Yavaşca kapağını çıkartıp alttaki kapağını döndürünce rengi göründü ; kırmızı.Aynayı açıp bol bol dudaklarına sürmeye başladı . Bett ile kafalarımızı sallayıp Kumsal ı FBI ajanlarındaki dikkatle takip etmeye başladık .
Kumsal çevreye bakındı .
-Bak yanımda hiçkimse yok anlıyor musun ? Emin olman için görüntülüye ala -
Birden sustu . Nefesini tuttu .
-Yani hoperlöre alacağım tamam mı ?
-Tamam inandım sana Kumsal . Ama hoperlörde dursun .
Birden Bett ile birbirimize baktık . Ama bu ses , tanıdıktı. Bir o kadar utangaç , güzel ses ... Masal ın sesi !
-Kumsal sakın . Kızların önünde acınmak istemiyorum . Öldü Masal , yaşamıyor de , lütfen yalvarırım . Kör derler , dalga geçerler valla katlanamam yalvarırım ...
-Masal gerçekten bilemiyorum .-Seçenek sunmak istemiyorum . Söyleme , söyleme ...
* Dıttdıtt *