Bölüm 12 ~ Asu

181 12 8
                                    

Gözlerimi kısa sürelik sıkıca kapattıp , koca kötü kamyonun bana temas edip öldürmesini bekledim .

Ölümden mi korkuyordum ? Hayır .

Gözlerimi açtığımda yere yığılmış olan bedenimi görüyorum . Hissettiğimden daha zayıfmışım ha .

Birkaç insan toplanıyor cesedimin önünde . Kel bir adam gelip cebinden İphone çıkardı .

Zengin Keltoşlar .

Haberlerde de şöyle mi yazacaktı " Şok Şok Şok ! Holding Sahibinin Kızına Kamyon Çarptı !" . Ailem için bir şey farketeceğini sanmıyorum .

Düşündüm de , kamyon sürücüsü o ismini bilmeyip bana mesaj atan şahıs olabilir . Ben ölünce kiminle uğraşacak ? Zaten öldüm , cesedime bakın. Hedefi kim ?

Ben gidersem ... Hedefi ailem ve arkadaşlarım olacağından eminim .

Bu düşüncelerimle "kendimin" yanına çöktüm . Ve "Uyan "dedim . Birkaç kere daha dedim , bedenimi sarsmaya çalışıyordum . Artık "Uyan" derken aynı zamanda çığlık atıyordum . Ambulansın sinir bozucu sirenleri kulaklarımı tırmalamaya başlamıştı . " Uyan gerizekalı , kendin için değil , arkadaşların ve ailen için . " . Bedenime sinir olmuştum . Manyak gibi zırlayarak kendimi yere attım "Niye uyanmıyorsun , pes mi edeceksin ? " . Gözlerimi kapattım.

Açtığımda bana bakan bir çift meraklı göz gördüm . Tanınmayan , bir o kadar da endişeli bir çift meraklı göz .

"Uyanıksın mal " , dedi omuzlarımdan beni deli gibi sarsmayı bırakarak ," eziliyordun . "

"eziliyordun" demek ezilmemişim , ha ?

Tanımadığım eller hala omuzlarımdaydı . Hışımla kurtuldum "kimsin ?" .

" Gördüğün üzere bir kızım " .

"Çığlık atcam ya da 112 yi arıcam kimsin diyorum ?! "

"Sakin ol kızım tecavüz falan etmiyeceğim . Asu ben . "

"Sadece Asu mu ? Asude , Asuman falan ? "

"Yok , Asus , pegASUS şekerim .

Herneyse az önce eziliyordun , daha sonra ciyak ciyak bağırdın şimdilik iyi misin ? "

"Biraz dinlenmem lazım evde . Hayatımı kurtardığın için teşekkür ederim . "

"Benim için sevap point oldu . Bir kafede soluklanmak ister misin? "

"Şey , tanışmıyoruz . "

"Şey , ben seni kurtardım . "

"Pekala , gelebilirim sanırım . "

"Aileye sormak falan yok mu ? Kuulmuş . "

Kız , benim aksime gayet samimi ve sevecendi .

Asu'la bir tur koştuktan sonra geç olmadan gitmeye karar verdik . Telefonuma uzandığımda kendi cebinden telefonunu çıkarıp taksiyi aradı . Kız , taksiye bile samimi davranmıştı . "Birazdan gelir . " dedi gülümseyerek . Birkaç dakika öyle bekledik . Parlak sarı rengini görünce el salladık . Arkaya oturunca Asu evini tarif etti . İkimiz de arabanın köşelerine oturmuştuk . İlk defa konu bulup konuşmak istiyordu canım .

"Birşey sorabilir miyim ? Gözlerin ne renk ? " gerçekten çok değişik bir rengi vardı .

Soruma karşı gülümsedi . "Bunu soran ilk sen değilsin . Çakır . Yeşille kahverengi arası değişiyor . "

Biyolojik YarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin