İşte bu sözcükler kulaklarımda çınlamıştı ''Bu senenin modası mavi'' . Farkettim ki Betty fazla fazla değişmiş. Betty eskiden asla kimsenin kendisine yapılan eleştirileri umursamazdı .okula gelirken bile kırmızın taytının üstüne pembe tişört giydiği olmuştur.Masal -hani şu yeşil gözlü olan- yanında kıyafet getirip uyumsuzluğu düzeltirdi.Bazen o kıyafet dolabının o minik çantaya nasıl sığdığını düşünürdüm.Matematiksel bir açıklaması yok aslında .Kumsal sporcudur . Voleybolla ilgilenir . Çaktığı smaçı yıllarca uğraşsam bile yapamam . Biz birbirimize bakarken Kumsal yanımızda bitti . '' Selamlar '' diye cıvıldadı . Terli ve voleybol sahasının kokusuyla bize sarıldı . Bu kokusunu çok özlemişim . Bana uzun uzun kaslı kollarıyla sımsıkı sarıldı . Voleybolda saçları onu rahatsız etmesin diye bir topuz yapardı ki ... belki de milyonlarca saç spreyi sıkıyodur . Saç tokaları da saçlarının her bir santimetresşnde oluyordu . Benden ayrıldı . ''Bett ! ''diye bir çığlık attı . '' Sen de mi Kumsal ? '' diye düşündüm ki bu uzun sürmedi . Çığlık atarak sarıldı . '' Değişmişsin '' Bett , kötü mü iyi mi anlamda gibi bir bakış attı . Kollarımı kavuşturdum . Omzumu silktim . bilmiyordum .
Kumsal'ın yüzünün göründüğü kola geçip ağzımı oynatarak iyi mi kötü mü anlamda olduğunu sor haraketini yaptım . Neee ? diye ağzını oynattı . Whatsapp tan yazma fikri geldi aklıma . Hemen mesajımı gönderdim . Gözlerimle Kumsal'ın elindeki S4 ü işaret etmeye çalıştım . Oh be bu sefer anlamıştı .
İnternet paketini açmaya çalıştı . Hala Bett e sarılıyordu . Betty de hiçbişeyden habersiz sarılıyordu ve düşünüyordu iyi anlamda mı kötü anlamda mı diye . Hadley mesajı okudu . Şhh , işareti yaptım . Kumsal Betty den ayrıldı . ''Tanrım süper olmuşsun '' diyerek ağzını açtı . Betty Gülümsedi . Kumsal bugün biraz depreson gülümsemesini fazla yapmıştı sanki ?
Betty gülümsemesini sürdürürken yere vurulan değnek sesleri geliyordu . Gözlerinde rayban gözlükleri vardı . Bu kimdi şimdi peki ?