Bölüm 10-Random Gülüş

192 13 5
                                    

   Panikle kafamı yastıktan kaldırıp yorganı ayaklarımla tekmeledim . Nefes nefese merdivenleri koşarak inerek ''Nerede , nerede , nerede , nerede ?'' diye sinirli sinirli ellerimi kafama götürdüm . O telefonda en rezil Retrica denemelerim , arkadaşlarımla mal mal konuşmalarım , saçma ses kayıtlarım vardı . Birisi bulduğu an ne yapacağımı düşünmüştüm her zaman . Düşüncesi bile kızarmama neden olurken şimdi ne yapacaktım ? O an 2 kelime cinnet geçirmemin dönüşü oldu ''İşte burada ! ''. Teyzemin kollarına atıldım . '' Çok çok çok teşekkür ederiim '' . Telefonumun açma tuşuna basıp uzun süre açılmasını bekledim . Açılınca  ; dakikalar önce sinirle indiğim merdivenlerden şimdi hoplaya zıplaya çıkıyordum . 

  Odaya girip yatağa uzandım . İsimsiz ' e mesaj attım . 

 Hala okulda mısın ?

Telefonkaçıran'ın dersindeyim be

Ha ha . Acıdım sana .

:( gfhfhgjfjut

gfhfhgjfjut ?

Şaka yapıyorsun herhalde ? Random gülüş ne demek bilmiyor musun ?

Mesajı görüldüde bırakıp bi'an duraksadım . Random gülüş de neyin nesiydi ? Whatsapp'ı aşağıya alıp Google 'a tıkladım . Tüm açık sözlülüğümle ''RANDOM GÜLÜŞ NE DEMEK ?'' yazdım . ''Üff, sınane be sılak es es'' gibi bir sonuç almamak için dua edip ilk site olan Uludağ Sözlük'e tıkladım ;

asşafdkslşgkkfgfd şeklinde gülme şeklidir.. nedense hep as ile başlar, içinde birden fazla k harfi bulunur. istemsiz bir şekilde böyle eda ediliyor.

soldan sağa basılıyor hep..

kadrolu cikarci 

soldan sağa basıldığı ve hep 'as' ile ba$ladığı efsanesi yalandır. 'şldksgjşlj', 'lkdfjglkdfs', 'jkdfşsgjsdf' ve 'dsşlfjkaşlsdf' gibi müdavim arkada$ları da vardır 'asşafdkslşgkkfgfd'ın.

spitneybears 

tam olarak şöyledir; "xfgdfgdfgdfsf" bence tabi. ama aynısını bir kere daha yapmak zaman alır.

Frekans

başlığa aldanıp "yeni bir gülüş tarzı mı acep?" diye düşünmeyin. msn, facebook, telefon ya da internet üzerinde mesaj, chat gibi şeyleri kullanan insanların =), : ) , (:, hahaha, ahahaaha, phuahauahua, zhauahauhau, zaaaaaa, yerde kahkaha atarak yuvarlanan smiley, gülmekten aktına sıçan smiley gibi şeylerden sonraki keşfidir. 

Forumdaki düşünceleri okuyunca istemsiz olarak gülümsedim . Ve whatsapp'a geri döndüm . Tam yeni mesajımı yazarken kapı kolunun açılmasını isteyen biri için göbek attığını gördüm , yani biraz oynadığını . Yardım etmek amacıyla telefonu yatakta bırakıp kapıya doğru yürüdüm . Kapıdaki meraklı kişi o kadar çok uğraşıyordu ki kapının açılması için , bi an kol çıkacak zannettim .Kapıya elimi uzattığımda hala kapı kolu oynuyordu . Kapıyı kendime doğru çekip açtığımda kimseciklerin olmadığını gördüm . 

Bu garipti .

Koridora baktım , kapının soluna , sağına baktım ama olumsuz . Sonra odamın dibindeki odaya bakacaktım ama her zamanki gibi kilitliydi . 

''A is comingg !'' diye düşünsem de kapıyı geri kapatıp yatağa geri dönüp yattım . Bu süper birşeydi çünkü boğazıma kaçan bir bakla yüzünden bütün günü aylak aylak geçirmiştim . En önemlisi de , mesajlaşabileceğim bir şahıs vardı .
Telefona geri döndüğümde ilk randomumu atmaya karar verdim :
Bu benim ilk randomum asdfghjkl
  O sevimli , yeşil "yazıyor..." yazısı çıkınca bildirim sesimin ötmesini bekledim . Ayak sesleri gelince telefonu sessize alıp , birkaç kere daha sessizde olduğunu kontrop edip yatağa fırlattım , sonra yorganı boynuma kadar çekip depresyonik hasta hallerimi takındım . Sessizde bıraktığıma emin olmalıydım çünkü "Bu mesaj kimden ? " bakışları altında ezilmek istemiyordum .

   Telefon , ayak parmak uçlarımın oradaydı . Oraya kadar gidebilmiş , ha ?
  Gelen kişinin teyzem olduğunu gördüm . Ve elindeki tepside , dolu olan en sevdiğim bardak . İçinde ne olduğunu göremediğim için gözlerimi diktim ama göremedim .
"Ihlamur " dedi sevecenlikle . Gülümsemesine karşılık verdim . Tepsiyi komodinime koydu ve yan taraftaki puf ' a oturdu . Puflara zaafım vardı , aşıktım adeta . Sandayeden daha yumuşak ve puflarda uyuyabilirsin . Bu yetmez mi ?

-Şey , annenler böyle bir olaydan sonra rahatlaman gerektiğini düşünüyor .

-Kesin-lafı bölündü . Çünkü yorganımın altında olmasına rağmen manyak gibi öten mesaj seslerimin ardı kesilmiyordu . İsimsiz , sus lütfeen.  Ve konu yön değiştirip , karanlık ve yalanlarla dolu yöne geçti . 

- Mesaj atanların bolmuş kız , kimmiş mesaj atan ? 

-Hmm , Imm galiba kızlardan . 

Ay ne kadar mütüşsel (müthüş + mükemmel ) yalan kıvırırım (!)

-Sevgili mevgili yok , değil mi ?

Sevgilim yok , ama Mevgilim var , diye espri yapmadım kimse meraktan çatlamasın . Ancak şöyle düşündüm ; eğer ''hayır'' dersem samimi bir cevap olmadığı için şüphe duyulacaktı . ''Yok '' desem de aynı şekilde .

- Of , ne sevgilisi ? Yüzüme vurmayın bari .'' Samimice güldüm . Gülmeme karşılık verdi . Bu kelimeleri ailem karşısında kullanmazdım çünkü kibar olmam , kötü konuşmamam lazımdı . Bu yüzden arkadaşlık ortamlarına pek katılamazdım . Ailemin tek onayladığı arkadaşlık Avery'nin arkadaşlığıydı , niye ? Çünkü Avery'le ailelerimiz ortaklık içerisindeydi . Ama kimse Avery'nin gerçek yüzünü bilmiyordu . 

-Ha ha . Vurrmayız tamam kuzum . Neyse sen gir telefonuna , çayını da soğutma iç hemen . Yarın Cuma fakat annenler yine gönderir seni leydim . 

Diyip kapıyı yavaşça kapattı . Bana ''leydim'' diye seslenmesini çok seviyordu . 

Yorganın içinde Arama çalışmaları yapıp sonunda telefonumu bulabildim . Ne ? İsimsiz sadece 1 tane mesaj atmış ? Ve diğer uygulamalardan hiç bildirim yok ? Bu nasıl oldu peki ? Ses durumuna baktım . Sessizde ? Acayip kafam karışmıştı . O an gelen bir sesle yerimden sıçradım . Bangır bangır mesaj sesiydi ? Mesajı açtım :

Gizlediğimiz sırlar bir gün ortaya çıkar . Sen o sırrı ''Sessizde'' unuttuğundan eminsindir , fakat sır sesin ''bangır bangır'' bağırır . Bu arada , yarın okula gidebilecek misin bakalım ? Nohut olmasın beslenmende ?

Ağzım açık kalmıştı . 

   Mesajı görüldüde bırakıp Buz mavisi masamdan Beyaz Leptobumu alıp açılma tuşuna bastım . Biraz rahatlamaya ihtiyacım vardı . İnternet imgesine tıklayıp açılmasını bekledim . Aynı zamanda parmaklarımla ritim tutuyordum . Ne ara olmuştu bu olaylar ? Gizli gelen mesajlar , yeni arkadaşlar ... 

  Kore dizim olan You're Beautiful'u uzuun zamandır izlemediğimi fark ettim . Gizlice izliyordum Ailemden , çünkü eğer farkederlerse onlarla izlemek zorunda olabilirdim . Tepsiyi yatağıma koydum , komodini biraz yatağa doğru ittirip leptobu oraya koydum . Daha sonra yatağıma yavaşça oturup bağdaş kurdum . Tepsiyi de bacaklarımın ortasına aldım . İşte şimdi hazırdım . Parmağı dokunmatik yerde yavaşça tıklatıp diziyi başlattım . 

*** 

Dizi bitiş müziğini de dinledikten sonra hüzünlüce leptobu kapatıp komodinimde bıraktım . Bitmiş olan ıhlamur çayımın bardağının bulunduğu tepsiyi yere koyup bağdaş kurduğum ayaklarımı çözdüm . Telefonumu leptobumun üstüne koyup uzunca esnedim . Sonrasını biliyorsunuz . Uykuya beyaz bayrak sallıyıp kazandığını söyledim . 

***


Biyolojik YarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin