O prázdninách to byla samá smrtijedská schůzka a Dia vždy musela sedět hned po boku Voldemorta. Dia a Draco dostali také svůj první úkol, aby si ověřil jejich věrnost a to bylo zabít Brumbála. Hned jak to Dia slyšela, po celém těle ucítila husí kůží, Draco taky nevypadal dvakrát nadšeně.
Teď už ale nastupovali do vlaku, který je má odvézt do Bradavic. Sedli si do posledního vagónů, kde seděla většina studentů ze zmijozelu. Ani Dia ani Draco toho moc nenamluvili, ale Draco přece jen něco řekl. To jsem si ale všimla ze se nad našimi hlavami pohl sám od sebe kufr, tak jsem trochu drkla do Draca a pohledem jsem mu to ukázala.
Když vlak přijel do Bradavic, Draco zůstal sedět, moc jsem netušila proc ale seděla jsem u okna takže jsem musela zůstat sedět taky.
Když všichni odešli, Draco konečně vstal a šel ke dveřím stáhl rolety, aby tam nikdo neviděl. Dia chtěla taky vstat, ale Draco se na ni podívali tak že pochopila že má zůstat sedět.
,,Petrificus totalus" křikl Draco.
Jen co to řekl, šlo slyšet že ze zavazadlového prostoru něco spadlo, ale nešlo vidět co. Draco k tomu pristoupil a odhrnul plášť, byl to Harry Potter.
,,To tě rodiče nenaučili, že cizí rozhovor se neposlouchá Pottere?! Nojo vlastně, zemřeli dřív než ti stihli utřít tu tvou ucintanou bradu" kopl ho do obličeje a zatáhl plášť tak ze opět našel vidět
,, šťastnou cestu do Londýna"Podival se na Diu jako ať jde a oba odesli z vlaku.
Když přišli ke kočáru Filch jim prohledaval zavazadla ... prý kvůli bezpečnosti.,,Co je tohle?" Křenil se na Dracovu vychazkovou hůl.
,,To je vycházková hůl ty idiote!" odsekl a sebral mu ji.
V tom si všiml že se k nim blíží Harry s Lenkou.
,,Hezká tvář Pottere!"
Harry se jen ušklibl a otočil se na Lenku, v tom k nám přišel profesor Snape.
,,Já se o pana Malfoye a slečnu Raddlovou už postarám."
Dia se na něj neduvěrřivě podívala protože netušila co má v plánu, ale nechala to plavat a šli do síně.
Když jsme přišli, posadili jsme se a Brumbál něco říkal, jako vždy. Pomyslela jsem si že, jestli vyjde náš úkol, tento rok je naposledy co tu Brumbal je.
Po večeři jsme si šli lehnout.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tak je tu první den v v sestem rocniku tak zatím nic moc ale budu rada za komenty a nebo za hlasy dekuju moc.
~Barča
ČTEŠ
Raddlová? [Harry Potter FF cz]✔
FanfictionJsem dcerou nejobávanějšího černokněžníka 20. století. Co když nastoupím do školy čar a kouzel v Bradavicích? Co když tam potkám někoho kdo je údajně stejně slavní jako můj otec? A co když se dívka co si myslí že jeji matka je šmejdka dozví o ní ně...