20

1K 42 4
                                    

Náš první plán jak zabít Brumbála s Dracem bylo očarovat takový nahrdelnik a nenápadne ho předat Brumbálovi.

Draco ho nenápadne nechal na zachodech U tří Košťat, jenže si ho všiml Harry a začal ho podezřívat.

Na záchodech ho našla Katie Bellová a chtěla ho odnést Brumbálovi tak jak to bylo napsané na papírku vedle toho, ale byla zvědavá a dotkla se toho, takže to Brumbál už nedostal.

Draco byl nervózní když zjistil že se ho dotkla. Dia taky nebyla moc ráda.

Katie si poležela nějakou dobu na ošetřovně.

Jedno ráno Dia seděla na snidani a čekala na Draca, který se kvůli něčemu zpozdil. Do síně najednou přišla Katie a Harry už běžel za ni a vyptával se ji, když v tom tam přišel i Draco a jen co je videl spolu polil ho ledový pot. Draco se rychle otočil a odchazel. Harry si ho ale všiml a šel za ním. Dia si jich taky všimla a tajne za nima šla.

Draco dosel do nějaké umyvarny  opřel se o umyvadla a začal brečet. Rychle si stahl svetr přes košili, když v tom tam vtrhl Potter.

,,Vim co jsi udělal!"

Draco nic neříkal a mezi nima propukl boj. Když Dia přišla, slyšela jen jak Harry vykřikl

,,Sectumsempra!"

A trefil Draca, který o  vteřinu později už ležel na zemi, kolem se valila voda z rozbitých umyvadel a na Dracovo těle se objevili řezné rány a začala znich vytýkat krev. Dia se ani nepodivala na Harryho a už běžela se slzami v očích k Dracovi. Harry zničeho nic zmizel a přišel tam profesor Snape. Jen se na Diu podival ať kousek odstoupí a začal něco mumlat nat Dracem a všechna krev kolem ze začala jakoby zase vléváat do Dracovo těla.

Pak ho jen poslal na osetrovnu a Dia mezitím namíchala jed a dala nenápadně Křiklanovi, který to měl předat Brumbalovi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No tak po nějaké době jsem se zase zmohla na další kapitolu tak doufám ze se líbí ale častěji ted asi budou vycházet kapitoly u me druhé knihy "Samotářka" která me v tuhle chvíli bavi vic psat tak si můžete přečíst i to díky pa.

~Barča

Raddlová? [Harry Potter FF cz]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat