Ještě takhle na začátku strašně moc bych vám chtěla poděkovat za 2k přečtení a už přes 100 hvězdiček. Strašně moc si toho vážím a dekuju moc ^^.
Něco se děje. Všechny studenty zavolali do síně. Všichni studenti se seřadili ke svým koleji. Byla jsem nervózní, protože tam Draco zrovna nebyl, musel jet do Manoru kvůli něčemu. Snape pronesl že se mezi námi nachází Harry Potter. Byla jsem hrozně nervózní ani nevím proč, i když možná protože jsem tušila co se děje.
,,Mnozí z vás jsou jistě udiveni proč jsem vás svolal v tuto hodinu. Dozvěděl jsem se že dnes v podvečer" odmlčel se. ,,byl v Prasinkách vidět Harry Potter." V síni propukl šepot, ale hned zase ztichli, protože se ho všichni báli. ,, Pokud se někdo pokusí," odsekaval každé slovo ,, z řad studentů či profesorského sboru panu Potterovi pomáhat, bude potrestán, způsobem odpovídající vážnosti svého provinění. Bez vyjímky. A s každým u koho se prokáže že o těchto událostech něco věděl, ale neoznamil, bude s ním naloženo jako se stejně proviněným. Niní vyzývam každého" začal procházet mezi studenty. " kdo má o pohybech pana Pottera nějaké informace, aby ihned vystoupil v před." Stála jsem nehybně v řadě jako všichni ostatní. Zaslechla jsem kroky a otočila se, abych na dotyčného videla. Byl to sám Harry Potter co vystoupil z houfu nebelvírských studentů.
,,Zdá se že na vzdory vaší komplexní obranné strategii máte problém s bezpečností, řediteli." Jen co to řekl do síně vešlo několik lidí. Většina z nich museli být Weasleyovi, protože takhle zrzavé vlasy mají jen oni. ,,A bojim se že rozsáhlý problém. Jak můžete stát tam kde stal on?!" Moje srdce se zachvělo, věděl o tom snad? ,, řeknete jim jak to tehdy bylo! Jak jste se mu podival do očí, muži který vám věřil a zabil ho!" Dia se začala třást. Jak je možné že o tom ví? Byl tam snad někde? ,,Řekněte!" Vyzval ho a Snape vytahl svou hůlku a k Harrymu přiběhla profesorka McGonagallová. Uz to vypadalo že Snape chce svou hůlku dat dolů, ale profesorka po něm začala metat různá kouzla a kletby. Snape to vzdal, nechtel proti ni bojovat a vypařil se.
,,Zbabělče!" Vykřikla profesorka a zapálila všechny pochodně kouzlem a u všech studentů propukl jásot. Bylo mi hrozně mdlo. Kde je Draco. Proč tu není když ho zrovna potřebuju?
Po chvilce se mi v hlavě rozezněl něčí hlas, no něčí, věděla jsem dobře či, byl to můj otec a vyzýval nás ať mu předáme Harryho Pottera jinak nas čeká smrt. Jen co to dořekl vykřikla Pansy Parkinsnová ,,No tak na co čekáte! Chyťte ho!"
,,Pane Filchi prosím vás zavřete slečnu Parkinsnovou a ostatní studenty ze zmijozelu do sklepení." Řekla ledabyle profesorka a Filch na to kývl.
Filch nás odvedl do sklepení a tam nás zavřel za nějaké mříže a odchazel. Ještě neodešel úplně a ozval se výbuch. Otočil se a studenti začali utíkat pryč. Taky jsem se vydala ven, ale někdo me chytil za ruku. Otočila jsem se a podívala se na ruku, která mě drzela a hned na majitele. ,,Draco." Hned jsem ho objala.
,,Pojd musíš odtuď pryč,není tu bezpečno."
,,Ale-"
,,Žádný ale nechci o tebe přijít musíš pryč. Prosím." Řekl a vtiskl mi pusu načelo a pak odešel s dvěma chlapci ze zmijozelu někam pryč do hradu.
Nechtela jsem odejit, chtěla jsem bojovat za Bradavice, ale ne proti svému otci. Po pár hodinách se opět ozval jeho hlas a vyzval Harryho aby za ním šel někam do lesa a tak. Šla jsem do síně a viděla spoustu mrtvých kouzelníků. Kousek u trůchlících Weasleyů jsem zahlédla někoho, koho jsem před pár měsíci poznala. Bezvadně tam ležela vedle staršího kouzelníka a drželi se za ruce. Byla to má nevlastní starší sestra Nymphadora Tonksová. Přišla jsem k ni a klekla si vedle ní na zem. Po tváři se mi začali kutálet slané slzy. ,,Promiň, je mi to líto, ani jsme se nestihli pořádně poznat."
,,Dio, co tu děláš říkal jsem, aby jsi odešla." Slyšela jsem za sebou známý hlas.
,,Draco, tohle je moje sesta. Nevlastní." Řekla jsem mezi vzlyky.
Draco mi pomohl se postavit a společně jsem odešli před hrad kde se seskupovalo více a více lidí. Na mostě jsem zahlédla mého otce, Bellatrix, Dracovo rodiče a ostatni smrtijedy. Kousek za otcem šel Hagrid a nesl něčí bezvladné tělo v náručí.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Omlouvám se ze to zakončuju takhle.
Jak myslíte že to bude přidají se nakonec k Voldemortovi? No uvidíme třeba to bude nakonec úplně jinak než si všichni myslíme ;)~Barča
ČTEŠ
Raddlová? [Harry Potter FF cz]✔
Fiksi PenggemarJsem dcerou nejobávanějšího černokněžníka 20. století. Co když nastoupím do školy čar a kouzel v Bradavicích? Co když tam potkám někoho kdo je údajně stejně slavní jako můj otec? A co když se dívka co si myslí že jeji matka je šmejdka dozví o ní ně...