To tělo patřilo Harrymu. Ginny Weasleyova tam začala hrozně křičet a brečet a všichni byli hrozně smutný.
,,Harry Potter je mrtvý! Nge-he-he." Začal se smát a s ním i ostatní smrtijedi. ,,Nini je čas, aby jste se vyslovili, předstupte a připojte se," podival se na Diu která stála vedle Draca a mačkala jeho ruku. ,,nebo zemřete."
,,Draco! Draco!" Začal Lusius a Narcissa. Chytla jsem ho pevně za ruku a oba jsme šli k nim. Všichni se na nás dívali a já a Draco jsme se postavili vedle jeho rodiny a Bellatrix. Najednou vystoupil Neville Longbottom z řady.
,,Musím říct že jsem doufal v někoho lepšího." Začal se smat a Neville k němu dokulhával s poničeným moudrým kloboukem, který každoročně zařazoval studenty prvních ročníků do kolejí. ,,Kdo vlastně jsi, mladíků?" Otázal se ho.
,,Neville Longbottom." Všichni se začali smát ale nejvic jsem slyšela Bellatrix.
,,No Neville, určitě se mezi námi pro tebe najde místo."
,,Chtel bych něco říct!"
,,Jistě Neville, určitě nas všechny přímo uchvátíš tím co nám chceš povědět."
,,Nevadí že je Harry mrtvý, lidé umírají denně, přátelé, rodina. Jo" odmlčel se ,,ztratili jsme Harryho, ale je s námi tady" ukázal na místo své hrudi a tím myslel srdce. ,, taky Fred a Remus, Tonksová, vsichni. Nezemřeli zbytečně, ale vy ano" zařval na otce a ostatni a při tom se podival na Diu a Draca. ,,nic nevíte! Harryho srdce tlouklo pro nás! Pro nás všechny! Ještě není konec!" Vytáhl z klobouku nějaký meč, nejspíš to bude meč Godrika Nebelvíra o kterém mluvila Bellatrix, když jsem byla malá.
Jen co ho vytahl z Hagridova náruče vypadlo najednou živé tělo Harryho. Draco mě chytil za ruku a rozběhl se na druhou stranu. ,,Pottere!" Křikla a hodil mu svou hůlku. Harry ji chytil. Otec na mě zíral způsobem co si to dovolujeme a pak se dal do boje s Harrym. Když jsme doběhli na druhou stranu, pustili jsme se do boje proti smrtijedům i přestože jsme sami smrtijedi. Musela jsem bránit i Draca protože svou hůlku hodil Harrymu.
Zaslechla jsem tu kledbu a pak zelený záblesk. ,,Draco pozor!" Strčila jsem do něj a kledba naštěstí nezasáhla ani jednoho. Spadli jsme na zem za kus rozbourané kamenné zdi. ,,To bylo o kousek." Podivala jsem se Dracovi do očí a on mě polibil a poté jsme bojovali znova.
Po dlouhé době úmorného bojování se muj otec a Harry opět sešli před hradem na nádvoří. Spojoval je jedem obrovsky zelený paprsek. Všimla jsem si jak Neville sťal hlavu otcovu hadu Nagini. Najednou otec povolil a už se rozsypával na prach. Voldemort zemřel. Klekla jsem si na kolena a začala brečet, ani nevím proč. No možná proto že jsem dnes ztratila docela dost lidí z rodiny mou nevlastní sestru, tetu Bellatrix, která se o mě od malička starala a nakonec otce, který ale nebyl moc dobrým otcem, ale stále to byl můj otec. Draco mě ihned objal.
ČTEŠ
Raddlová? [Harry Potter FF cz]✔
FanficJsem dcerou nejobávanějšího černokněžníka 20. století. Co když nastoupím do školy čar a kouzel v Bradavicích? Co když tam potkám někoho kdo je údajně stejně slavní jako můj otec? A co když se dívka co si myslí že jeji matka je šmejdka dozví o ní ně...