22

959 39 9
                                    

Pardon že ruším takhle na začátku, ale jen upozorňuji že tato kapitola bude spis taková 15+ no každopádně přeji příjemné čtení.

Po tom večeru v Bradavicích jsme se přemístili do Malfoy Manoru, kde jsme měli zůstat do konce školy pro naše bezpečí. Otec mě i Draca pochválil. Začal se mi čím dál více hnusit a měla jsem větší a větší chuť najit matku a poznat ji, zjistit jestli je taková jako její dvě sesty, nebo úplně jiná. 

Byl to asi týden co jsme tam byli zavření. S Dracem jsme trávili čas vlastně jen spolu a ještě více se sblížili. Dokonce se kolikrát schylovalo i k tomu jednomu, ale já měla strach tak Draco vždy přestal. Nechce aby mi to bylo nepříjemné nebo tak.

Ale teď jsem si začala být více než jistá, že jsem připravená a Draca miluji, stejně jako on mě. Chtěla jsem mu dnes udělat hezký večer.

Už bylo po večeři tak jsem odešla do sve ložnice, napsala jsem Dracovi na papírek ať se večer staví.

Šla jsem do koupeny do vany a umýt si vlasy. Mé dlouhé havraní vlasy už byli přerostle a možná by potřebovali trosku zkrátit, ale nějak jsem to neřešila. Když jsem přišla z koupeny ve své zelené flanelové košilce, která mi byla dlouhá tak do půlky stehen, zapálila jsem ještě svíčky, aby trochu provonili ložnici a naladily atmosféru. Sedla jsem si na postel a čekala na Draca.

Draco přišel asi 5 minut po tom co se dospělí začali bavit v jednom z mnoha salónku co Manor obsahoval. Zaklepal a Dia otevřela. Hned si ji prohlédl od hlavy až k patě a jen co se porozhledl po pokoji, na tváři mu tančil nezbedný úšklebek.

Dia ho vtáhla do svého pokoje a hned zavřela dveře a zamkla na dva zapady a nechala klíč v zámku.  

Draco už poslušně sedel na posteli a čekal. Dia se k němu pomalu přibližovala a neustále si hledeli do očí. Jen co k němu přišla posadila se obkročmo na jeho klín a skousla si dolní ret. Ruce dala Dracovi kolem krku a Draco si je zase položil na její boky. Dia se tikavě dívala do Dracovo modro-šedých očí a na jeho dokonalé rty. Draco to vzal jako signal a políbil ji. Libali se a pak si ji Draco položil na postel a Dia se ocitla přímo pod ním. Dia mu začala rezepínat cerné knoflíky od bílé košile a pomalu ho hladila po hrudi.

Když meli oba jen spodní prádlo Draco se trochu zarazil a podival se na Diu jestli to opravdu chce a je si tím jista. Dia kývla. Draco ji opatrně rozepl podprsenku a pak ji zahodil až někam na druhou stranu pokoje.

Draco ji jemně líbal na krku a v tom do ní vnikl. Die utekl bolestný vzdech, ale jen co si zvykla už to byly spíše slastné vzdychy. Draco trochu zrychlil a začal přirážet a Dia se začala prohýbat v zádech. 

Po chvíli byly oba na vrcholu a slastné vzdychy se prolínaly po pokoji. Draco se svalil vedle Diany na postel a ještě udychaně se ji díval do očí.

,,Byla jsi úžasná." Řekl a Dia se na něj otočila a políbila ho.

,,To ty taky."

,,Diuš, miluju tě."

,,Ja tebe taky." Řekla a hlavu si položila na jeho hruď, Draco ji objal rukou kolem pasu a tiskl ji jemné polibky do vlasů. Potom oba usnuli.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vím vím ještě se mam co učit ale snad dobré jinak moc vám děkuji za tolik přečtení. ;)

~Barča

Raddlová? [Harry Potter FF cz]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat