Prima probă, trecută.
Așa banal
De fapt "proba" constă în a scrie toate bunele maniere cu o caligrafie perfectă, și să scrie cum un alfa este mai "bun" decât cei omega.
Au scos proba asta din cur sau de unde?
Primul loc- park jimin.
Al doilea loc- Kim jisoo
Al treilea loc- Park Rose
Ultimul loc- Kim Taehyung
Ce nu înțelegea Taehyung este...dacă el este ultimul, de ce a fost descalificată Rose?
El daca voia să rămână în competiție putea câștiga ușor, știe tot de la cap la coada și scrisul lui este perfect. Dar nu vrea.
— uf~ ai fost varza acolo. –se aude o voce . Bruneta omega stătea în fața lui cu eleganță. Taehyung, că de obicei, o privește cu indiferența. – meritau sa pleci, sa ramai pe străzi. Sigur deja trai culcat cu prințul de ai rămas în competiție. Ușuratic. – fara să aștepte răspunsul lui Taehyung, jisoo își ridică un pic rochia sa nu o calce și pleacă .
Taehyung nici nu se clintește.
Acum că ea a spus astea...o fi mână regelui in toate prostiile astea? Din cauza asta nu a plecat?
După câteva minute este condus în camera lui.
Aude cum ușă este inclusa cu cheia și se gândește că nu are scăpare.
Oftează și privește camera de se afla in întuneric, lumina luni era unica baza de lumina
Se îndreaptă către fereastra și privește afară. Vede miile de căsuțe din îndepărtare.
Oftează. Oare cum se simt părinți lui? Oare are vreun frate? sora?
De ce nu l-au căutat?
In fine, el știe că a făcut bine și că ia salvat.
Măcar lor sa ne fie bine.
Ne având nimic mai mult de făcut se schimba într-o pijama de mătase și se pune la culcare.
Somnul lui era liniștit, timp de doi ani nu a mai visat nimic doar din când în când câte un coșmar. Simte o mână rece mângâind brațul lui drept. Nu deschide ochii.
Pielea ușor încrețită, mirosul de brad și aceea atingere îi sunt cunoscute. Foarte cunoscute.
Al dracu...sunt aici pentru fiul lui iar el, el nu mă lăsa!
Înainte că regele să continue pași apropiați se aud pe lângă camera lui.
Mâna se înlătură de pe corpul lui și după câteva secunde aude ușă fiind deschisă și închisă din nou.
Răsuflă ușurat. Măcar o noapte, măcar o noapte sa stea liniștit
Inima lui bate din nou rapid când aude ușă fiind deschisă ușor.
Serios?!
Exact când sa adorm!
Un miros necunoscut se filtrează printre fosele lui nazale.
Vanilie și căpșuni.
Omega.
Ha! Sigur este unul dintre cei doi rămași, vine sa termine cu mine.
Iar eu nu o sa fac nimic.
Simte cum cineva se așează langa marginea patului.
Simte o mână în parul lui.
Acum o sa simt ceva la gatul meu. sunt sigur.
O mângâiere este lăsate pe pletele lui.
— ești așa de frumos...– se aude o șoaptă.
Vocea mi se pare un pic cunoscuta
— ești tânăr, frumos...– este geloasă? – nu meriti chinul ăsta. Meriti sa fi fericit. Meritam sa din liberi...cine știe ce ți-au făcut și ție – oftează încercând să fie silențioasă.
Nu mă omori? Jisoo, te credeam în stare de orice dar nu sa mă Drăgănești.
Simte niste buze reci ie fruntea lui.
Inevitabil inima lui bate un pic mai tare.
In nopți când simțea atingeri erau atingeri diferite. Timp de șapte ani nimeni nu la draganit. Iar acum simte...un sărut când în ciuda faptului că atingerea este rece.
M-ai fi făcut mai fericit daca mă omori.
— sper...chiar sper sa scapi de asta, Taehyung. – aude ultimile cuvinte .
Pff melodramatică.
Într-o lume condusă de alfa, nu ai cum sa scapi. Este ceva normal, exact ca oxigenul. Undeva unde nu exista un alfa care sa te umileze , violeze și sa te lovească nu este o lume, draga mea jisoo.
Ce bine ar fi daca am trăi într-o lume fara omega și alfa, fara o parte animal, fara o marca care sa te unească cu alți, fara un "predestinat". Mi-aș dori să trăiesc într-o lume așa. Ar fi mai ușor
Ultimul lucru pe care îl aude este ușă fiind închisă.
CITEȘTI
MY KING ❣️KOOKV ❣️
FanfictionTaehyung este obligat să participe la un concurs între Omega pentru a vedea cine este demn de un loc lângă viitorul rege, jungkook. trece prin atâtea, suferă atâtea încât...rămâne fără sentimente. Sau asta crede. ° kookv ° omegavers ° conținut sen...