26

477 65 42
                                    

Jungkook îl urmărea pe Taehyung la câțiva metri distanță, normal că Kim știe că îl urmărește, de asta se o oprește pentru câteva secunde, se întoarce cu fața la el și îl privește urat, dar Jungkook doar se oprește pe loc și îi zâmbește "inocent" până când Taehyung îi da spatele și începe sa meargă din nou iar el urmărește în continuare.

Taehyung ajunge în fața casei lui Hoseok și bate la ușă, așteaptă câteva minute că cineva sa îi deschidă iar între timp Jungkook se oprește langa el.

—Of! Nu poți sa dispari?!– exclama Taehyung nervos

Jungkook șterge orice urmă de zâmbet și îl agață cu o mână de gât pe Taehyung și îl apropie de fața lui.

— Nu uita că sunt un alfa, Taehyung...– cu dinți strânși îi șoptește chiar daca pare mai mult un mârâit decât vorbe.

Taehyung se sperie un pic dar disimulează, Jungkook îi da drumul atunci când aude pași în partea cealaltă a uși.

Cel care deschide ușa este jimin. Chiar daca Yoongi și jimin au propria lor casa, îi poți găsi la prima ora a zilei in casa jung din cauza că cei doi alfa se duc la munca împreună iar cei doi omega împreună cu copilul lui  Sewan rămân acasă având grijă unul de altul și de YonTan.

— Re-regele jeon? – ochii lui Jimin se deschid cu frica privindul pe Jungkook.

— Jimin? – acesta la rândul lui era surprins să vadă pe unul dintre ex participanți

Dintr-o dată ușa se deschide și mai tare lovinduse brusc de perete. O aroma a alfa care marca teritoriul se face simțită între cei trei prezenți, Yoongi apare pentru al apăra pe jimin când îi simte frica printre legătură mușcături lor.

—Tu...– spune Min printre dinți nervos.

Cum sa nu fie nervos daca persoana pe care o urăște este in fața lui?

— O sa te omor! – exclama încercând să se arunce pe Jungkook.

Min apuca sa ii lovească fața cu pumnul brunetului iar acesta îl împinge pe roșcat după corpul lui. Taehyung surprins și un pic speriat se da la o parte pentru a nu fi rănit, îl agata pe jimin de mana când îl vede speriat.

— tu mi-ai distrus viața! Tu mai despărțit de omegaul meu! – tipa. Își scoate colți și ghiarele pentru a lupta contra lui Jungkook.

— Yoongi!– încă o voce de bărbat se face auzită. Era Hoseok.

Jungkook se liniștește când aude vocea lui Jung. — ce crezi că faci? Nu îți dai cu seama că atragi atenția vecinilor? Sau că speri pe soția și fiul meu? Potolește, vrei ca jimin să aibe probleme cu sarcina din cauza ta? — îi spune.

Min se calmează strângând ghiarele și colți la locul lor. Jung avea dreptate, soțul lui este însărcinat, nu poate să facă vreo scena in fața lui și să îl sperie.

Jungkook își duce privirea către abdomenul celui cu parul castaniu deschis și observa că este bombat.

Jimin însărcinat?

Are deja un alfa?

— daca vrei sa nu fac vreo crima, sa dispară nenorocitul asta de aici. – îl arată pe Jungkook. — și tu– îl arată pe Taehyung – cum ai curajul sa îl aduci aici? Ai uitat tot ce ți-a făcut el și tatăl lui? – întreabă încă nervos.

— Eu nu am nici o legătură cu el!

A apărut dintr-o dată! – exclamă. Îl mângâie pe YonTan când acesta incepe sa latre către Yoongi

— Atunci sa plece! – tipa din nou Yoongi. Se duce către jimin și îl ia de talie pentru al liniști.

— H-hoseok...– spune Jungkook aproape într-o șoaptă. Nu-i placea cum se simțea sa fi respins și gonit.

— Jungkook... intra. – îi spune acesta.

Toti ceilalți trei se surprind văzând cum jeon și Jung vorbesc de parca nu ar avea nici o problema.

— Cum adică să intre?– întreabă Taehyung.

— Hyung, cumva ai inebunit?– pentru prima data de când au început să se certe, vorbește jimin.

— El...este prietenul meu. – spune Hoseok lăsândui pe toți cu gura căscată– și îl voi ajuta chiar daca voi o sa mă urâți. – pentru prima data de când se cunosc toți, îl văd pe Hoseok cu o expresie rece și serioasă.

Jimin, Taehyung și Yoongi îl privesc urat pe jeon.

"Se pare că nu sunt bine venit aici"

Gândește Jungkook.


















⚠️

Vreau sa vă anunț că după ce termin toate cărțile pe care le am postat pe contul acesta, și termin și celelalte cărți pe care le-am șters, s-ar putea sa plec după Wattpad ca scriitoare.

Aveam multe proiecte de făcut, de exemplu: o carte cu Jungkook și o fata

(T/N) dar nimeni nu mai citește ceea ce fac, și sincer actualizez doar pentru a termina cartea și pentru câțiva cititori care au fost cu mine de la început.

Chestia asta nu are legătură doar cu Wattpad, m-am saturat sa fiu mereu invizibila când sunt chiar în fața tuturor, la școală sunt invizibila, acasă sunt invizibila și pe Wattpad la fel.

Mereu mă ignorați, sunt sigura ca și nota asta o sa o ignorați.

Plus că acesta nu este contul meu personal, o împart cu o fata, ea nu este scriitoare.

După ce am pierdut contul @dremieA  nu a mai fost ca înainte...daca îmi schimb părerea o sa continui postând cărții aici sau o sa îmi fac alt cont.












MY KING ❣️KOOKV ❣️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum