A făcut 40 de voturi așa că...
Când acest capitol o să ajungă la 40 de voturi și 20 comentarii pun următorul capitol.
După ce iese din casa lui HoSeok privește în diferite părți.
Și acum ce o sa facă? Nu cunoștea nici un loc...nu avea unde să se ducă, se simțea așa pierdut .
Își șterge puținile lacrimi pe care le avea și își strânge mâinile în pumni când aude vocea lui Taehyung spunând într-un ton vesel “ problemă rezolvată!”
Cu pumni strânși și cu o durere in piept, decide sa plece de acolo. Nu contează unde, doar nu voia să îl asculte pe Taehyung spunând asta.
Jungkook regreta multe lucruri, dar Taehyung nu la lăsat să rezolve nimic. Jeon avea de gând să schimbe multe lucruri. El voia să devină rege și să aibe toată puterea, odată având toate astea și fiind căsătorit cu Taehyung, l-ar iubi și l-ar îngriji așa cum castaniul merita, daca el era cel mai puternic nimeni nu iar da ordinii, așa că putea fi langa Taehyung fara reguli.
Da, și-a dat cu seama de greșelile lui un pic târziu, dar regreta. Voia să fie langa Taehyung toată viața lui, nu contează cum, ca prieten, iubit, alfa sau servitor, doar voia să fie langa el.
Oftează și merge in continuare, nu era un sat mare, casele erau îndepărtate unele de altele, dar tot putea vedea pe geamuri cum familiei luau cina împreună, vedea câteva perechi tinere împrăștiați și privind stelele din curtea casei, câteva care se certau, alți care incercau să calmeze plânsul unui copil...și acolo era el: singur, fara nici un ban, adăpost sau o persoană care să fie langa el și pentru el.
Era greu când toată viața a fost crescut în puf.
Se oprește și oftează...se simțea așa singur.
— Ei! Tu!– aude o voce aproape de el. Întoarce capul de unde venea acea voce.
Nu vedea bine din cauza întunericului, dar locul părea o ferărie.
Un bărbat mult mai în vârstă decât el era în fața ferăriei și îl privea, in mână avea un ciocan.
Asta la surprins un pic pe Jungkook si la făcut să fie atent. Nu voia să moară.
— Apropiete copile. – spune bărbatul.
Jungkook se uită în stânga și în dreapta. Oftează când realizează că nu are ce face, avea două motive ca bărbatul să îl cheme; pentru al ajuta sau pentru că și-a dat cu seama că el este regele... fostul rege mai bine zis.
Jungkook se apropie de bărbat. Când este mai aproape de el își dă cu seama că acesta este mai înalt decât el, o aroma insuportabila simte când se apropie. Mirosea a oțet, asta înseamnă că nu este un alfa, este un delta.
— Este prima dată când te vad prin satul ăsta. De unde ești și ce faci aici? – îl întreabă bărbatul. Avea un ton destul de amabil .
— Eu...– nu știa ce să zica. Întoarce capul către drumul spre casa lui HoSeok și oftează strângând ochii cu putere. – Am plecat de acasă, acum caut un adăpost, adevărul este că nu știu ce sat este acesta, nu cunosc multe locuri. – spunea adevărul, nu cunoștea multe saturi, dar cunoștea multe orașe pentru că a călătorit doar prin locuri bine îngrijite.
Ochii bărbatului pare că îl privește cu milă pentru câteva secunde dar după îi zâmbește.
— Vino copile, eu o să îți dau adăpost, dar în schimb o să mă ajuți cu câteva chestii. – ochii lui Jungkook se iluminează.
În sfârșit o persoană care nu îl privește cu ură.
Cât o sa dureze asta?
Se gândește
Până când el o sa știe cine sunt în realitate
Își răspunde singur.
În noapte aia Jungkook a făcut încă o promisiune in timp ce manca supa și pâinea uscată pe care ia oferito bărbatul ca cina.
A promis că o sa înceapă din nou, ca o persoană nouă și o să îl cucerească pe Taehyung fiind o persoana bună.
Nu o sa mai fie vechiul Jungkook, de ce sa aștepte până când o să aibe putere? Poate sa o facă acum, fiind doar un simplu alfa, fiind doar Jungkook.
Delta : un alfa marcat de un alfa se transformă într-un delta, animalul lui nu suporta faptul că alt alfa la dominat și începe sa moara cate un pic, nu dispare dar se transformă într-un delta violent. Ceilalți își dau cu seamă că este un delta după aroma, acestea au are insuportabile pentru majoritatea persoanelor, aceste arome poate fi de doua tipuri, oțet sau pește.
Marca nu este una pentru a se uni ca pereche, aceste mărci se fac când cei doi alfa se confruntă într-o bătaie.
CITEȘTI
MY KING ❣️KOOKV ❣️
FanfictionTaehyung este obligat să participe la un concurs între Omega pentru a vedea cine este demn de un loc lângă viitorul rege, jungkook. trece prin atâtea, suferă atâtea încât...rămâne fără sentimente. Sau asta crede. ° kookv ° omegavers ° conținut sen...