— gelos? Vrei sa spun că nu sunt gelos și că nu mă interesează? Pai nu o sa o fac. – se apropie un pic mai mult de taehyung – sunt foarte gelos Taehyung. Ce este al meu, nimeni nu-l atinge, ai înțeles? – nasurile lor se atingeau un pic, jungkook era doar o idee mai înalt decât omega.— pai...prea târziu să spui asta, sau de fapt este prea devreme? Nu sunt nimic al tău. Ai înțeles? – spune pe același ton
Jungkook indignat și surprins spune:
— nu ești nimic al meu? Asta doar tu o crezi taehyung. – după ce termină de vorbit îl ia de braț, deschide ușa din spi lui și îl face să intre în camera.Când amândoi se afla in camera lui taehyung, jungkook închide ușa cu clenciul.
Taehyung se surprinde însă nu îi este frica.
Până la urma... așa tata, așa fiu.
— nu poți umbla cu oricine, omega. – jungkook avea orgoliul rănit și era furios.
— of! Lasă scena asta de copil de cinci ani! Ești un alfa prost, cu cine umblam? Cu un gardian! Ce trebuia el sa facă? Să mă apere! – exclama
Jungkook începea să fie condus de partea lui animal.
— tu ești al meu. – cu pumni strânși se apropie de taehyung.
Alarmele lui taehyung se activează. Aroma de menta sălbatică se făcea din ce in ce mai puternic.
Daca jungkook continua așa...îl poate marca.După viața lui o să fie și mai groaznică.
Taehyung oftează, nu-i vine să creadă ce o să facă
— Alfa...– se apropie de el, nasurile lor din nou se atingeau – crezi că aș schimba un alfa așa puternic, frumos și dominant pentru un simplu cățeluș? Hm? – îi pune mâinile pe piept
Ochii lui jungkook, ce aproape își schimbau culoarea, acum erau un negru puternic ce îl priveau pe taehyung atent.
Taehyung văzând că nu funcționează, își pune capul pe puternicul piept a lui jungkook.
Își mișcă obrazul pe aceea parte a corpului, exact cum fac pisicile. Încearcă să "marcheze" teritoriul.Aroma lui de mure și afine se amesteca cu menta sălbatică .
Corpurile lor erau aproape lipite dar simte cum jungkook își mișcă corpul in așa fel încât propriul lui corp înapoiază către pat.
Nu știu din ce motiv partea animala a lui taehyung era calmă, de parcă ar ști că jungkook...nu iar face rău.
Jungkook cade cu taehyung in acel pat mare. Jeon își îngroapă fata in gatul lui taehyung, exact acolo unde ar trebui sa fie viitoarea marca.
Taehyung nu știe din ce motiv dar își dă fata la o parte pentru ai lasă mai mult loc lui jungkook.
Se pare că părțile lor animale sunt conectate într-un fel.
Jungkook aspira aroma lui taehyung, câteodată părea așa sălbatică precum aroma lui de menta.
Brațele lui jungkook îi înconjurau umeri lui taehyung, iar brațele lui Kim îi țineau talia lui jungkook așa de puternic. Nici unul nu voiau să se despartă
Jungkook mângâie cu vârful nasului acel loc din gâtul lui taehyung.
Trage aer in piept și se decide sa lingă acel loc. Își trece limba in acel punct unde aroma este mai puternică. După îi mușcă ușor aceea porțiune de piele și la final suge aceea carne din gura lui.
Își desprinde buzele de pielea lui taehyung, și zâmbește orgolios când aude un mic geamăt din partea lui.
— j-jungkook...– menționatul se apropie din nou de gâtul lui taehyung și mușcă puternic. Înainte ca dinți sa pătrundă și mai adânc, taehyung îl împinge.
Jungkook tocmai a încercat să-l marcheze.
Și acum se pare că îi unesc o mică marca
-𝒅𝒓𝒆𝒎𝒊𝒆𝑨
𝙽𝚄 𝚂𝚄𝙽𝚃 𝚅𝙾𝚃𝚄𝚁𝙸 𝚂𝙸 𝙲𝙾𝙼𝙴𝙽𝚃𝙰𝚁𝙸 𝙽𝚄 𝚂𝚄𝙽𝚃 𝙰𝙲𝚃𝚄𝙰𝙻𝙸𝚉𝙰𝚁𝙸
𝕤ℂ𝕌ℤ𝔸𝕋𝕀 𝕠ℝ𝕀ℂ𝔼 𝕗𝔼𝕃 𝕕𝔼 𝕘ℝ𝔼𝕊𝔼𝔸𝕃𝔸
CITEȘTI
MY KING ❣️KOOKV ❣️
FanficTaehyung este obligat să participe la un concurs între Omega pentru a vedea cine este demn de un loc lângă viitorul rege, jungkook. trece prin atâtea, suferă atâtea încât...rămâne fără sentimente. Sau asta crede. ° kookv ° omegavers ° conținut sen...