04

726 58 31
                                    

După doi ani...

Taehyung-16 ani



Privea în gol ca de obicei. Sa saturat de aceasta pustietate, închis fara să vada aproape pe nimeni și obligat să facă chestii dezagreabile.

Asta este viața lui.

Taehyung de când a fost închis aici primea vizite din partea regelui de trei ori pe săptămână, câteodată rămânea în cabană trei zile obligândul pe Taehyung să-l satisfacă când era perioada lui de căldură, dar având mereu grija ca băiatul mai mic sa nu rămână gestant.

Un miros foarte cunoscut se filtrează printre fosele lui nazale. Inima i se accelerează iar teama îl cuprinde . Regele a venit din nou.

Ușă camerei este deschisa iar bărbatul de 47 de ani sa face văzut.

Taehyung nu-l privește .

— micuțul meu omega, vino  aici.– spune cu un zâmbet batjocoritor pe fata .

Taehyung se ridică și vine către el.

— avem vizite, trebuie sa te comporți. – Taehyung răsuflă ușurat. A scăpat de data asta.

Amândoi intra in mica sufragerie a cabanei.

Un bărbat de vreo 60 de ani stătea pe canapea

— Oo~ – rânjește acel bărbat când îl vede pe Taehyung – dar ce avem noi aici? Un tânăr și fraged omega... – îl privește din cap până în picioare.

— hahaha....asta este cadoul tau dragul meu prieten. – râde regele. Îl agata de braț pe Taehyung și îl face să cadă în genunchi exact între picioarele acelui bătrân.

Taehyung se sperie

Nu am scăpat

Bărbatul își da cureaua jos.

— prima data să-l probam, după mai vorbim . – rânjește .

Taehyung oftează acceptând soarta care ia fost dată

In acea după amiază Taehyung a simțit ce este sa fi violat de doua persoane in același timp, cum sa simte ca doi bătrâni sa te penetreze in același timp și ce umilință primea când își spuneau unui altuia 


ca ar trebui sa se repete mai des.

Taehyung a rămas încă o dată distrus.


— deci...ce zici despre ce ți-am propus? – întreabă regele .

Cei doi alfa  stăteau pe canapea dezbrăcați, Taehyung este întins pe podea dezbrăcat și el, intrarea lui plina de sânge si sperma .

—m-am gândit și.... ți-o dau pe Rose cu mare bucurie. – accepta

Regele a găsit încă o omega pentru fiul lui numai că asta este fata de boier.

— ai ales bine. Ce zici sa sărbătorim? – îi împinge spatele gol a lui Taehyung cu vârful piciorului arătând ce o sa sărbătorească.

Nu ,va rog sunt distrus.

Oare nu vedeți?

Ar fi spus dar gâtul lui este așa răgușit din cauza țipetelor încât nu mai poate vorbi.

Amândoi alfa de 47 și respectiv 60 au probat corpul tânăr a băiatului omega, pentru a doua oară în aceea zi .


După 4 ani de când Taehyung a fost închis
Taehyung-18 ani,


— dragule Taehyung – spune regele. Langa el era o fată de vreo 16 ani.

Lu Taehyung i sa făcut milă.

Își aduce aminte cate a suferit el la acea vârstă, acum Taehyung are optsprezece ani, are patru ani de când este închis și violat de acest alfa ce acum are 49. biata fata omega.

— sa va prezint – vorbește din nou regele – ea este Jihyo.  Jihyo, el este Taehyung. – fata îl privește Timida pe Taehyung, el in schimb nu are nici o expresie .

— azi o sa facem ceva diferit – zâmbește

In acea zi Taehyung și Jihyo au fost  amândoi violați in același pat și obligați să privească cum unul dintre ei este violat iar după era rândul celuilalt.

Trei zile la rând nici unul dintre ei doi sa coborât din acel pat sau a pus vreo haina pe corpul lui .

— o-oppa...– șoptește copila. Amândoi erau dezbrăcați in pat, regele sa dus să mănânce, ei nu au voie — hai sa fugim...oppa hai sa fugim de aici, de el. – Taehyung o privește fara expresie dar neaga din cap.

Normal că a încercat să scape de mii si mii de ori . Dar totul sa făcut și mai rău, regele nici mort nu îl voia. Îl voia cu viața și închis.

— dar opp-- –

Încerci să-i umpi capul cu idei, micului meu omega?! Tarfa dracului! –  Taehyung nu se aștepta ca regele săi rupa gâtul lui Jihyo...el a făcut chestii și mai rele si nu la atins în sensul ăla doar la violat din nou, credea că asta o sa se întâmple și cu aceea copilă. Nu era pregătit să vadă și să audă cum acel monstru îi fărâmă gâtul lăsând

fără viață pe aceea omega doar pentru niste cuvinte.

Trebuie sa am grija de acum înainte.

așa a fost cum Taehyung a început să simtă frica pentru viața lui.

Vreau sa mor dar nu așa . Nu din mâinile lui.





După 7 ani de când Taehyung este închis.
Taehyung- 21 ani


— pregătește-te prețiosul meu omega, începe concursul.–







MY KING ❣️KOOKV ❣️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum