Scuzați orice fel de greșeală
Amândoi au ieșit afară, jisoo ia spus că acum este o pauza intre concursuri iar până când trebuie sa înceapă a doua proba pe ziua de azi, vor vedea un spectacol.
— Taehyung dragule, ești bine? – întreabă regina Jeon.
Chiar daca familia ei este formata doar din depravați, ea oare cat de cat buna...pare, dar nu știu dacă este .
Gândește Taehyung.
— Da.– răspunde sec.
Regina îi spune să se așeze cu ei. Era un rand de scaune, în mijloc era regele in dreapta lui Jungkook, jimin și încă un scaun gol iar in stânga regelui era scaunul reginei și a lui jisoo.
Taehyung se așează le scaunul de lângă jimin și privește curios scenă din fata lui. Era tot materialul pentru un bufon regal. Erau niște bâte colorate in loc de popice, era un bici, un cerc cu foc și spirt pe măsuța de lângă cerc și...alea sunt lanțuri?!
Mhmmm...o sa vad cum o persoana se umilește singur? Ah~ mă întreb cu ce îl amenința pentru a face asta.
Din cate știe, din toate cărțile citite de istorie, nici un rege nu mai avea bufon sau un harem ca înainte. De ce regele jeon are? Taehyung nu știe, dar știe că cel pedepsit pentru a avea un bufon nu este regele, este chiar bufonul. Încă încearcă să își de-a cu seamă de ce este bufonul cel pedepsit când regele îl obligă să facă acele chestii.
De ce lumea asta se complică singură?
Da ochii peste cap la propria lui întrebare.
Trompetele incep sa sune și în scenă intra un băiat roșcat. Nu era prea înalt, fața serioasă, aroma de...vin? Struguri albi? Nu știe, dar este alfa cu siguranță.
Pe fata regelui creste un zambet intens dar simt o aroma de teama și incomoditate...cine este? O fi roșcatul?
Întorc capul către Jungkook și atunci simt cu putere aroma se teama.Jimin.
De de jimin era speriat? Oare...acel alfa...
Aud o lovitură puternică și îmi intreot atenția către scena atunci când jimin își strânge ochii cu putere și văd o lacrimă căzând pe obrazul lui.
Acel roșcat, adică bufonul, sa lovit cu biciul le spate?
Bine...asta e ciudat.
Urmăresc fie are mișcare a roșcatului.
Își sa fin nou cu biciul pe spate, de trei ori, de patru ori, de multe ori. Hainele ce îi astupau soarele acum erau pătate de sânge și erau rupte.Jimin plângea.
Oare spectacolul este prea mult pentru el?
Roșcatul lasă biciul de o parte iar jimin incepe sa plângă și mai tare.
Jungkook părea incomod, regina privea în altă parte, pe jisoo nu o pot vedea din partea asta iar regele era zâmbăreț. Părea așa fericit.
Mă apropii de urechea lui Jimin.
— Spectacolul este prea mult pentru tine?...– îi șoptește la ureche
— E-El...– nu poate vorbi din cauza lacrimilor. – El este fratele meu...– îmi spune iar eu rămân șocat.
Deci cu asta îl amenința pe roșcat.
Voiam să-i spun ceva dar
Bufonul mă jndreruoe când ia o bâtă și își dă în stomac.Aud plânsetele lui Jimin și vreau să îl ajut dar...nu știu cum.
Bufonul încheie show-ul atunci când ia doua bâte, una in mana stângă și cealaltă în mana dreapta, le ridică în sus și cu o forță de un alfa adevărat își lovește capul cu ele. Cadă în genunchii cu capul spart, dar nu închide ochii mici o secundă, privirea lui este către jimin.
— Yoongi...yoongi...a-- Jimin se întrerupe singur cu lacrimile lui.
Ce voia să-i spună fratelui său?
Regele jeon face o mișcare cu mâna și doi gardieni (unul dintre ei era Soobin) se apropie de roșcat și îl ia de brațe ridicândul și plecand cu el.
— Bun! Ce spectacol! Acum...sa înceapă a doua proba! – Exclama regele fericit
Mori firai al dracului
Ne ridicăm toți patru, eu, jisoo, jimin și Jungkook.
Jungkook ne spune de fel de model trebuie sa facem.
A lui jisoo era cât de cât simpla
M-am mirat când am văzut că lui jimin ia dat tot un model femenin, erau niște culori puternice.
Al meu avea model femenin dar era Deva mai modern, cu culori mai închise fata de aloe și mai simplu. Al meu cred că este cel mai ușor de făcut
Pai...sa ne punem la treabă! Sper sa pierd și să plec. Poate...pot sa îmi vizitez familia după atâția ani chiar daca ei nu mai căutat...oare am vreun frate sau soră?
CITEȘTI
MY KING ❣️KOOKV ❣️
FanficTaehyung este obligat să participe la un concurs între Omega pentru a vedea cine este demn de un loc lângă viitorul rege, jungkook. trece prin atâtea, suferă atâtea încât...rămâne fără sentimente. Sau asta crede. ° kookv ° omegavers ° conținut sen...