Se simțea un pic obosit pentru că nu a dormit bine aseară din cauza întreruperi din partea lui jeon, plus că bebelușul lui a lătrat toată noaptea și nu la lăsat să doarmă bine.
Taehyung nu este o persoană rea...bine, doar un pic, dar se simțea bine văzând cum jungkook a rămas fără nimic
Zâmbind și-a făcut micul dejun și la hrănit pe YonTan.
El îi mulțumea mult prietenilor săi, tot ce are este din partea lor, casa și slujbă. El în momentul actual este un fel de profesor, învăța copii mici, pentru că regi cred că ei nu merita să învețe, el doar profita că a fost obligat să învețe acele chestii iar părinți copiilor îl plătesc.
Câștigă destui bani pentru a se întreține pe el și pe bebelușul lui.
Cu zâmbetul pe față îl ia pe YonTan in brațe și iese din casă, înainte de a se duce la munca trebuia să îl lese pe Tannie acasă la Hoseok.
Hoseok și Sewan au și ei copilul lor de aproape un an, Jung Minsuk este micul lor băiețel. Acel copil îi cade bine lui Kim...de fapt acel copil le cade bine la toți...mai puțin lui Yoongi.
In fine, revenind în prezent...
Taehyung iese din mica lui căsuța si închide ușa.
— Doamne Dumnezeule...– spune speriat.
Privește acel corp întins pe jos lângă ușa lui.
Jungkook mârâie și deschide ochii rapid când simte aroma lui Taehyung.
Da, el a dormit la ușă castaniului. A fost rușinos, el niciodată nu facut așa ceva, ia fost așa de frig toată noaptea încât încă tremura iar pielea lui era foarte alba.
— Taehyung...– mormăie privindul de jos.
— Ce dracu faci aici? Ți-am spus sa pleci. – spune nervos, YonTan latră către Jeon.
— ai spus sa ies din casa...am ieșit. – spune. de-abia putea vorbi
Taehyung se simțea un pic îngrijorat dar nu voia ca celălalt să își dea cu seama.
— Taehyung? – aroma de vin a vecinului său se simte foarte aproape când acesta vine către ei doi.
— Jungkook, ridicate mai rapid de acolo daca nu vrei sa ai probleme – îi spune într-o șoaptă
Jungkook face ceea ce i sa spus și simte cum tot corpul lui era înghețat.
Acel băiat cu parul portocaliu-roșcat se oprește în fața lor
—Buna dimineața, Sunhoo– îi spune Taehyung cu un zambet
Jungkook se încruntă și pentru câteva secunde ochii lui se duc in sus de parca ar putea să își vadă sprincenele, gândinduse de ce castaniul este așa amabil cu celălalt așa dintr-o dată
— Buna dimineața, frumosule – îi răspunde celălalt cu un zambet la fel de mare ca al lui Taehyung.
Nasul lui jeon miroase feromoanele de calmă ce veneau din corpul lui Kim când vorbea cu acel străin, ochii lui se intreapta către acesta și vede uimit cum are obraji roșiatici.
— Cine este el? – Sunhoo întreabă de data asta fara să mai aibe același ton amabil de înainte, dar fara sa ajungă să sune brusc
Ochii lui Taehyung se marasc un pic și se joaca cu unul dintre picioarele lui YonTan într-un tic de panica
— El este...– se gândește cu ce nume să îl prezinte pe brunet si spune primul nume inventat care îi vine in cap — SanHa – spune încă cu un pic de panica, din cauza fricii și a frigului de afara, obraji lui se înroșesc și mai tare și încearcă ca aroma lui sa fie de calmă
Jungkook crede că Taehyung este foarte emoționat cu acel alfa...crede că cei doi vecini au ceva intre ei
— oh..– soune cel cu parul portocaliu-roșcat – este vreun prieten de al tau? – întreabă
— El este--– Kim urma să spună că Jeon este o ruda îndepărtată dar brunetul săturat ca roșcovanul sa îl ignore și sa vorbească de parca el nu ar fi, îl întrerupe pe Kim.
—De fapt sunt iubitul lui, sunt alfa lui Taehyung, incantat de cunoștință. – spune cu un zambet fals
Ochii celuilalt alfa se măresc și aroma lui se face amară, semn de tristețe.
— Ohm...nu știam că ai o relație...– îi spune lui Kim, dezamăgi.
Taehyung voia să răspundă un "nici eu nu știam că am o relație" dar sa abținut și în schimb ia dedicat roșcatului un zambet fals jucanduse cu parul bebelușului sau.
Jeon simtea cum cei doi vecini incercat să îl omoare din priviri dar ia ignorat pe amândoi și a zambit în continuare
După ce Sunhoo și-a luat rămas bun și a plecat, Taehyung la privit urat pe Jungkook iar YonTan la mârâit ca după Kim sa plece către casa lui Jung.
Jungkook nu a avut altceva de făcut decât să îl urmărească.
Până la urmă ce iar putea face Taehyung? Este doar un simplu omega...
CITEȘTI
MY KING ❣️KOOKV ❣️
FanfictionTaehyung este obligat să participe la un concurs între Omega pentru a vedea cine este demn de un loc lângă viitorul rege, jungkook. trece prin atâtea, suferă atâtea încât...rămâne fără sentimente. Sau asta crede. ° kookv ° omegavers ° conținut sen...