Bugün babaannemlere gittim. Samet evde yokmuş. Bunu bana Cenk söyledi. Sonra ben ve güneş sokakta oturuyorduk. Karşıdan motorlu biri geliyordu. Önde oturan orta yaşlarda biri arkasındaki ise fazla görünmüyordu. (İçimden keşke Samet gelse demekle meşgulüm) Bir baktım Samet in pantolonuna benziyor. Saçları da onun ki gibi. Benim önümden geçerken bir baktım o arkadaki Samet. ''Şt'' dedim baktı ve gülümsedi tabi o gülümseyince ben de gülümsedim.(oha ya ben biraz önce şt mı dedim ben utangaçlığı yendim ya sıra samete) Motor önümüze gelmeden önce de güneş e"kanka bak şu motorun arkasındaki Samet galiba" demiştim. Sonra güneş onun Samet olduğunu görünce bana "sevgilini çok iyi tanıyorsun" demişti. (ağzım kulaklarımda heheyt be)
Ben sameti beklerken yasemin geldi(yasemin de sameti seviyor, gıcık kız sameti sevdiğini herkese anlatmış bi de mal ya) ben yasemini kıskandırmak için dedim ki: sametle biz çıkıyoruz. Birbirimizi çok seviyoruz. Kız bana en ufak bi şey dese dalcam ya sonra motor olayını anlattım bi de Samet bana gülümsedi demek yerine göz kırptı dedim. Güneş oradan beni izliyor..
15 dakika sonra yanımıza geldi.(Samet) güneşlerin arka bahçesine gitti. Onun yanına gitmeyi çok istesem de bunu yapamadım. Ama sonra güneş in zoru ile gittim. İncir ağacının tepesine çıkmış.
Ben: ağaçtan iner misin? O indi.
Ben: ne haber
O: iyi
Ben: sağ ol benden de iyi. (O güldü.)
Ben: sen gel ben konuşacak konu bulurum demiştin.
O: yo ben öyle bir şey demedim.(beni yalancı durumuna düşürüyo. Allahtan yanımızda yasemin yok yoksa gülerdi ve ben de o kızı döverdim. Sinirlenince neler yapacağım belli olmaz)
Peki, sana bir şey söylesem bütün gün konuşmuş gibi olur muyuz? (acaba ne söyleyecek)
Ben: bilmem
O: seni seviyorum
Ben de hemen güneş in yanına gittim. Hiçbir şey diyemeden. Ben tabi haliyle çok mutlu oldum. Helin abla gelmiş. (cenk in ablası ben den de büyük güneş ten de büyük) sametle çıktığımızı biliyo biraz önce olanları anlattım. Yasemin de bu sırada gitmiş. Kesin kıskandı
Ben güneş e planımı anlattım amaç: Samet doğum günümü hatırlıyor mu hatırlamıyor mu?
Sonra o sokağa geldi.
güneş: Samet, fatoş bir durun. İkinize de soru soracağım
Ben: sor
Samet: tamam
güneş: fatoş ben ne zaman doğdum?
Ben: 12 temmuz
güneş: evet doğru cevap
Samet, peki ya fatoş ne zaman doğdu?
Samet: bilmemAllah seni ne yapmasın Samet. İnsan kız arkadaşının doğum tarihini bilmez mi? Tabi bunları ona demedim ama içimden geçirdim. Ben onunkini biliyodum faceden öğrendim.
güneş: fatoş, samet ne zaman doğdu?
ben: 28 şubat
samet: yoo ben 9 kasım da doğdum
tüh be thug life yapmaya çalışırken thug life oldum.
ben: face de öyle yazıyordu
samet: onu ben kafadan salladım.
Sonra güneş Doğukan a sordu. Doğukan benim doğum günümde bana hediye almıştı. Zaten doğum günümde iki hafta önceydi. Samet Doğukan a çaktırmadan "doğru cevabı verme" dedi. Çünkü Doğukan ile çıkacağımdan korktu. Doğukan da yanlış cevabı verdi. Biz artık line den konuşuyoruz. Bana oradan odunluk yapmadan, sevgi sözcükleri kullanarak mesaj atıyor.