KK 4

111 5 0
                                    

Berke yi sevmiyorum. Ondan nefret ediyorum. Aleyna nın bana yazdığı yazıda berke seni sevmedi sana bir daha bakmayacak... sözlerini berke yazmış. Ama benim gerizekalı arkadaşlarım berke yi sevmediğime inanmıyorlar. Ben de yalan uydurmaya karar verdim. Bizim eski sokakta Samet vardı. Hani anlatmıştım ya fazla konuşmuşluğumuz felan yoktu. İşte onunla sevgiliyiz diyeceğim. Okulların kapanmasına da 1 hafta kaldı.

Ben: irem ben yarın babaannemlere gideceğim

İrem: tamam kanka

-ertesi gün-

Ben: irem ben dün babaannemlere gittim ya kanka işte orada Samet diye bir çocuk vardı o bana çıkma teklifi etti ben de kabul ettim.

İrem: ne nasıl ne zaman Samet kim lan baştan anlat şu işi

Ben: akşamdı sokağa çıktım. Güneş ben Doğukan cenk Samet baya oyun oynadık yorulduk filan sonra dinlenmek için yere oturduk

İrem: eee sonra sen

Ben: tamam patlama anlatıyorum. Samet yanıma geldi seninle konuşalım mı filan dedi ben de olur dedim. Sonra benimle çıkar mısın dedi ben güneşlerin tarafına baktım güneş te dudaklarını kıpırdatarak olur de dedi.  Tamam dedim.

İrem: wow ne güzel ya.

Ben: sen berke yi seviyorsun değil mi

İrem: madem sen sametle çıkıyorsun sana her şeyi anlatayım. Berke bana çıkma teklifi ettiği zamanlar onu sevmiyordum ama sonra sen onunla çıkınca onu kıskandığımı anladım. Bir sürü hata yaptım lütfen beni affet.

Ben: zaten senin yaptığını biliyordum umarım berke ile çıkarsınız.

İrem: kızmadın mı

Ben: ehh biraz yani.  Affedildin. Ama bak Samet olayını kimseye söyleme

Gizem ben irem oturuyoruz sınıfta.

İrem: bil bakalım noldu gizo

Gizem: ben nereden bileyim kâhin miyim?

Ben: irem suss

Gizem: ne saklıyosunuz benden yoksa gider herkese fatoş berke yi seviyor derim.

İrem: öyle bir şey demene gerek kalmayacak çünkü fatoş berkeyi değil sameti seviyor.

Gizem: Samet kim fatoş

Ben: sevgilim

.

.

.

Yazardan:

Her şey küçük bir yalanla başladı.

Kalbimdeki KütükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin