KK 11

85 3 0
                                    

Çok kötüyüm. 1 hafta geçti ve biz hala sametle konuşmuyoruz. Of amca ya bitirdin hayatımı. Ben Sametsiz bir hiçim. Sürekli ruh gibi dolaşıyorum. Artık gülemiyorum bile.

*****

Gizem: bu ne hal

Ben: yok bi şeyim her zamanki halim

Gizem: fatoş sen her zaman gülen birisin. 1 haftadır sende bir şeyler var

Olayları anlattım. Beni suçlu buldu. Neymiş çocuğun evine kadar söylemişim. Ne var yani ben amcam onu tanıyor sanıyordum. Off

Artık Sametsiz yaşamayı öğrenmeliyim. Önceden o yoktu ve gayet neşeliydim onca yediğim kazığa rağmen. Şimdi de eski halime dönmeliyim.

*****

Yarın gizem in doğum günü. İrem bize gelecek ben ona sametle mesajlarımızı filan okutacağım. Oradan da gizemlere.

******

Hala okuldayız. Dersler çok sıkıcı. Sınavlarda başlıyor.

Ve son derste bitti. İremle bize geçtik. Üzerimizi değiştirdik. Bilgisayarı açtık. Bizim bilgisayar oturma odasında. Misafir yok iyi ki. Çünkü 1 haftadır sametin profiline bakamıyorum. Ve şimdi doya doya bakacağım.

Bilgisayar açılıyor. Kapı çaldı. Oha ya ben biraz önce ne hayali kuruyordum şimdi misafir geldi. Çıldırcam ya.

Şu an gizlice mesajları okutuyorum. Benim hayallerim böyle değildi ki.

İrem: oha kızım çok romantik bu çocuk

Ben: ya ne demesin.  Soğan adam o ya.

İrem: çocuğa öyle deme onun amcası sana öyle dese sen ne yaparsın?

Of haklılar. Ben hariç herkes haklı.

Beklide misafir görmeden samet in profiline bakabilirim?

Cemre ve Ahsen dingilleri bunda ekli görünüyor. Bunlar nerden tanışıyorlar ya. Kim bilir cemre ne biçim yavşıyordur? Hayali bile kötü ya. samet yüz vermiş midir acaba. Of başıma feci bir ağrı girdi şimdi. İrem ile gizemlere gittik.

Gizem in kuzeni pınar da vardı. Tanıştık falan işte. Sametle aynı okula gidiyorlarmış

Ben: Samet arslan diye birini tanıyor musun?

Pınar: adını duydum ama görmedim.

Tabi bu sırada irem ve gizem in bakışları bende. 

Sorunsuz bir şekilde bu günde bitti. Sametsiz günlerime bir gün daha eklendi...

***3 hafta sonra****

Sametsiz geçen 1 ayın sonuna geldik. Bu 1 ayda 5 kere babaannemlere gittik. Ve hiç birinde Samet yanımıza gelmedi. Ben yokken güneş in yanına geliyormuş.

Bugün babaannemlere gidiyoruz. Amcam gelecekmiş(sametle beni ayıran vardı ya hani) zorla götürülüyorum. Neymiş evde yalnız kalamazmışım.

Bu akşam babaannemlerde kalmaya karar verdim. Annemler de izin verdi.

*****ertesi gün*****

Sokağa çıkmak istiyorum ama amcam izin vermiyor. Ders anlattırıyor şuan. Neymiş çok eksiğim varmış. Onları çalışmalıymışım. 1 saat ders çalıştırdı.

Ve sonunda izin verdi. Ben ve güneş oturduk durduk. Ara sıra yanımıza samet, cenk, Doğukan geldi.

Yanımıza gelmedikleri zamanda yaseminlerin evlerine gittiler.

Yasemin: sameti seviyor. Sameti sevdiğini bütün mahalleye söylemiş. Yani bu kıza sinirim.

Güneş in telefonuna mesaj geldi.

Ben: kimden

Güneş: sametten

Ne sametten mi? Ne demek samet?

Ben: ne diyor?

Güneş: fatoş u çok seviyorum,

Beni mi seviyormuş. Ve bunu güneş e söylüyor. Onun numarası bende bile yok.

Bir tane daha mesaj

Güneş: bu mesajı fatoş a göster. Onu çok seviyorum

Ben: beni sevse şu an yanımda olurdu. Yaseminlerde değil. Ayrıca onlar orda ne yapıyor ya. 3 erkek yasemin i sıkıştırdıysa. Oha be

Güneş: fatoş iyice saçmaladın. Tabi ki kızı sıkıştırmadılar.

Ben: ee o zaman orada ne yapıyorlar

Bu sırada yanımıza cenk geldi

Cenk: samet seni çok seviyor

Ben: o zaman şuan neden yaseminle

.

.

.

.

 Samet sürekli mesaj atıyor. Fatoş u seviyorum diye. Ama kararlıyım trip atacağım. Cenkle şu mesajı gönderdim 'sevseydi söylerdi ve gelirdi'

*** 1 saat sonra****

Samet şu an bana doğru geliyor. Heyecanını belli etme fatoş.

Ve bizim yanımızda durdu.  2 dakika sonra yanımıza cenk ve Doğukan da geldi.

Şu cemre ve Ahsen konusunu samet e söylemeliyim. Yani artık konuşuyoruz değil mi? O kadar mesaj nereye gitti?

Ben: cemre ve Ahsen i nereden tanıyorsun?

Samet: onlar beni eklemiş.

Ben: ben bile ekli değilim arkadaşlarım neden ekli olsun?

Samet: tamam seni ekler onları çıkarırım.

Evet bu. Beni ekleyecek. Tekrar. Beni sevdiğini de söyledi. Allah tan başka daha ne isterim ki?

Ahsen ve cemre yavşağı da gününü görsün. Milletin sevdiğine yavşamayı. Mesajlaştınız mı diye sormayacağım. Çünkü sanki aramız o kadar iyi değil. Yani sevgililer birbirine hesap sorar. Biz neyiz ki hiçbir şey. Ya da başka şeyler. Ben daha ne olduğumuzu bile bilmiyorum bir de ona hesap mı soracağım? Cidden biz neyiz? 

Kalbimdeki KütükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin